[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Iemand? Dan sla ik daar mijn dragon bones enzo op, totdat ik het geld heb voor een huisje.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe regel je die meubels ook alweer?

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Was de chest leeg toen je daar voor het eerst kwam?

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Bij dezelfde gast waar je de sleutel van krijgt

5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik heb gelezen dat je in alle chests die niet van jouw zijn beter geen spullen opslaat.. die zouden nl kunnen verdwijnen.

Best dus zorgen dat de chest van jouw is, of in een kamer die je huurt ofzo..

6. Seh

Seh Guest

Nee, ik zie net dat ik geen eens een chest heb. Alleen barrels en wardrobes. :+ Naja, ik store wel wat andere stuff. Om te testen. :)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet iemand Hoe je soul gems kan vullen? Ben het vergeten

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  8. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat ik het nog in mij had, maar ik heb zojuist zo'n 8 uur non-stop Skyrim erop zitten en ik heb alsnog het gevoel dat ik nog helemaal niets van de wereld heb gezien. Ik heb ook vrijwel geen quests gedaan, daarnet trouwens wel eentje waarbij ik zwaar genaaid ben, haha.

Een vrouw van een store vroeg mij om een gunst, kwam erop neer dat ik 2000 gold moest neerleggen om die vrouw te laten krijgen wat ze wilde. Ik dacht dat ik wel een mooie ring of een enchanted zwaard zou krijgen, misschien veel minder waard dan 2000, maar dat maakte mij niet zo veel uit... maar dat ze dan komt aanzetten met twee wijnflessen van 20 gold... |:-.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja echt, die had ik ook niet zien aankomen. Echt goed om te zien dit, nog zoveel waardering voor een singleplayer online. En niet alleen qua reviews maar ook hoe positief mensen in het algemeen erover zijn, er is absoluut overduidelijk nog plenty interesse voor sp-only games. En dat is heel erg mooi.

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    haha zalig hoe dit spel in elkaar zit toch? :p

ik lees hier echt geweldige dingen...

een goeie vind ik ook, dat als je niets aan hebt van kleren, dat de mensen daarop reageren :)

morgen word echt een leuke vrije dag :b:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Daaaaaamn...8 uur en geen enkele sidequests? Dus gewoon puur exploren en dingen bekijken? :)

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Okeeee..... snap niks van het begin van dit spel. Dus letterlijk het eerste moment.... wat moet je doen? Enige wat ik kan is rondkijken en A drukken, maar dan geeft ie aan "Your hands are bound". Iedereen zit me een beetje aan te staren, maar al 5 min lang gebeurd er niets.

13. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Jeetje op level 22 kom ik nog steeds alleen maar hide armors en steel swords tegen, dat is toch niet normaal =/

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is nog op het plein dus bij de executie?

In dat geval, bij mij ging dit allemaal automatisch, ik kon zelf niet lopen.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hmm, blijkbaar al meteen een bug. ff opnieuw dan maar. Het is letterlijk het eerste moment dat je rond kan kijken.

16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: een Bug ? Volgens mij weten helemaal niet het geval ...

@Rigest :
    Vindt Hadvar of Ralof en ga met een van deze twee mee, volg hem tot hij je een volgende opdrachtje zal geven ... zo ben je weer een stapje verder en o ja, hij maakt je handen los NADAT je hem gevolgd bent en je binnen bent (Helgen Keep) ;)

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  17. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eurogamer is inderdaad wel een verrassing, meestal geven zij de laagste cijfers van alle reviewsites aan games die als goed bekend staan.

Jaaa, nieuwe enemies ontdekken en (proberen te) verslaan. Ik word nog steeds keihard gedood als ik een Giant probeer te beaten. Als dat beest mij een ram geeft vliegt mijn personage meteen veertig meter, ja... veertig meter, in de lucht 8). Natuurlijk heb ik hier en daar wel een sidequestje gedaan, maar dat was zo minimaal. Ik heb nu al wel heel veel sidequests opgespaard, mooi ook dat die worden onderverdeeld in twee categorieën. Je hebt de miscellaneous quests, de simpele a-naar-b quests (meestal) of de grotere quests.

Ik ben trouwens nog geen draak tegengekomen, afgezien van het begin. Dat gaat ook nog wat worden zeg...

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    WTF meen je dat nou? :mad:

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Net Alduin's Wall gevonden, hij is in Sky Haven Temple _O_

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit