Ben ik het ook mee eens, al begrijp ik het misschien wel in sommige gevallen. Soms join ik een match met ALLEEN maar Sawed-Off-spelers. Die speelstijl/tempo is zo gigantisch bagger (imo) en heeft gewoon helemaal niks met Gears te maken heb ik altijd het gevoel, dus snap best dat mensen op zo'n moment graag terug willen naar de speelstijlen uit het verleden (maar dan natuurlijk wel met alle voordelen uit Gears 3 )
Maar over het algemeen vind ik deel 3 juist veruit de beste qua MP, het doet mij erg denken aan Gears 2 alleen dan een stuk soepeler, sneller én met heel veel meer variatie, rifles die shotguns kunnen stoppen, elk wapen dat gewoon werkt en natuurlijk dedicated servers, oftewel: beter op alle fronten.
Maar goed, de meeste mensen die graag weer Gears 1 willen zijn supertevreden met de Alpha Playlist lees ik vaak, ik ben er geen fan van (te saai voor mij vaak) maar goed, behalve opsplitsing van online populatie heb ik er geen last van. En voorlopig zijn er nog genoeg mensen die dit spel spelen last I checked.
Laatst bewerkt: 11 nov 2011