1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Natuurlijk hoort er bij zo'n gigantisch spel met zoveel content ook heel veel bugs en glitches! Dus post ze hier!

    Ik had bijvoorbeeld vandaag dat ik door de lucht werd gelanceerd door een giant en ik zag een mammoet door de lucht vliegen. Verder een die wolf op de bodem van een rivier aan het wandelen was, een shopkeeper die me in haar slaap begroette (terwijl ik haar winkel aan het leegroven was).

    En dat al met de eerste dag spelen! Ik vind het altijd wel grappig dat soort dingen. Het stoort mij niet, zolang het maar geen invloed heeft verder op je game.

    Maarja, jullie hebben er vast ook al een paar meegemaakt. :)
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wat vervelendere bug:

    Het spel is nu al 4 keer vastgelopen, 3 keer in de buurt van water en 1 keer terwijl ik een arcane enchanter aan het gebruiken was. Erg vervelend omdat je niet constant wilt saven.
     
  3. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechts 1 bug tegengekomen, een NPC die wat aan mij aan het vertellen was vertelde TEGELIJKERTIJD iets aan een andere NPC!

    Heel knap, dat wel.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De laat je jezelf een homerun slaan door een reus bug. :cool:
    Fucking boven de hoogste berg in de game uitgekomen. 8)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik stond in een rivier waar een 'vierkant uit was'. Het wateroppervlak was in een keurig vierkant niet aangegeven. Dus ik had even een leuk vierkant stuk lucht om in te zwemmen :)
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    - Kleine bug in een quest waarbij ik door een brug viel als ik te langzaam liep.
    - Een eland die over de bodem van een meer aan het huppelen was.
    - Een mammoet die onzichtbaar werd toen ik er tegenaan liep.


    Niks ergs eigenlijk.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Bags waren vol dus ik drop 30 stuks leer en 25iron uit mijn bag (liggen dus 2 items op de grond) en laat ze door mijn companion oppakken, maar zodra ik in zijn/haar inventory kijk heeft die maar 1 leer en 1 iron. De rest is dus "verdwenen", uitkijken wanneer je dit doet dus want dit gebeurd bij alle items die stacken.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet niet zeker of het een bug is maar ik kwam er maar niet uit. Heb er een half uur zitten dwalen en iedere steen bekeken maar kon het maar niet vinden. Misschien wilt een van jullie dit mysterie ontrafelen?

    Het ding is dat je in een gat moet springen en eruit zien te komen via een andere weg. Maar ik ben stuk gelopen bij een brug die ik niet omlaag krijg.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Aan de muur is een hendel waarmee de brug naar beneden komt. Je bent op dat stuk zeker waar je een hendel op de grond ziet en als je die gebruikt er alleen drie spikes naar beneden komen?
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ffuuuu is het zo simpel? |:- 8)
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Haha ja, dan moet je eens achter je kijken.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    In Whiterun kreeg ik een vrouwtje toegewezen die met me mee vocht. Op een gegeven moment moest ik haar wegsturen, maar is ze nu voor altijd weg? Een missie liet het niet toe om haar mee te nemen, het gebeurde dus automatisch.

    EDIT: Verkeerde thread, my bad.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ze gaat terug naar het kasteel in whiterun (dragonsreach) daarbinnen loopt ze ergens rond.

    Je kan haar trouwens ook nieuwe wapens en armor geven, heb haar op level 20 nog steeds.
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Het zijn meer grafische bugs die ik ben tegengekomen. Als je sneeuw landschap ziet, dan zit er een blauwe gloed langs de sneeuwranden (bij het draaien van de camera). En om je poppetje zit ook wel eens een gloed (geel achtig). En nee dit ligt niet aan mijn tv of kabels.
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Had een paar Hired thugs vermoord, na een hele dag kom ik bij hetzelfde stuk (lichamen waren al weg) maar er zweefde 2 zwaarden in de lucht.. vrij appart
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een glitch bij de missie Diplomatic Immunity gehad.

    Je moet een feest infiltreren. Daarbij moet er van te voren al je gear worden ingeleverd, wat je 5 minuten later in een kist weer terug krijgt. De kist is bij mij altijd leeg. Maar als ik hem open krijg ik de update "Optional: Retrive Items complete" voor mijn quest log, zelfs als ik mijn gear niet terug krijg. Verschillende keren proberen te saven en te loaden, maar niks helpt.

    Je kan beter al je gear in een safehouse droppen en dan pas beginnen met die missie, maar ik wacht wel gewoon op een patch voordat ik met die missie verder ga.
     
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel gister binnen gekregen, en ziet er goed uit. Heb er alleen wel eens last van dat in het snelkiesmenu en het menu onder knop "B" ik niet kan bladeren of dat het vrij lang duurt voordat ik kan bladeren. Meer mensen die hier last van hebben?
     
  18. Edge24

    Edge24 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb je het spel geinstalleerd??

    Ik nog niet ivm met textures, maar dit heeft te maken met de auto save feature die saved als je dat ding opent volgensmij, of het feit dat je het niet installeert
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    In Whiterun heb je een quest dat je een broer/zoon moet redden bij zo'n elvenburcht helemaal in het noorden. Ze waren vrij sterk, hoewel ik al wel lvl 20 ben, maar helemaal gedaan. Toen ik buiten kwam moest hij blijkbaar vrij zijn, maar hij zei maar steeds "Ga verder totdat het veilig is".

    Even geload en toen deed die het wel.
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand anders last van vastlopers? Net liep hij zelfs vast tijdens het laden...
     

Deel Deze Pagina