[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel positief over de patch! Je krijgt tegen de CPU meer tijd om te voetballen en ze zijn niet zo super effectief meer. Ook gebruiken ze andere tactieken.

    In m'n ML moest ik eerst tegen een zwaar verdedigend Blackpool, daarna tegen Leeds United die 3-4-3 speelde waardoor ik meer ruimte kreeg en uiteindelijk naar een 3-0 kon uitlopen.

    Alleen het schieten vind ik nog wat apart, soms gaat de bal compleet de andere hoek dan de hoek waar ik op richt.
     
  2. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    600.. je moet een keuze maken uit de twee varianten (zie de bestandnamen). Overigens heb ik de engelse er weer afgegooid, 't laden duurt te lang voor me.. Nu maar voor de grap eens een ML beginnen met Heereveen.. Fryslân Boppe! :p
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het patch-gerelateerd is(namelijk al een tijd geen online meer gespeeld, misschien dat het al eerder beter was), maar ik vind het online echt stukken leuker. Gister 5 potjes gespeeld, 3 keer verloren weliswaar, maar ik vond het veel leuker en realistischer. Alleen het passen is nog zo random.
     
  4. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Homerus:

    Oke ik zal een bestandje/map uitkiezen :9
    In zo map met al die 600 bestandjes staat ook het bestandje "EDIT"
    Moet ik die ook gewoon mee verwerken? (met de verdeling)
     
  5. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Homerus,

    Jij had toch die link... voor uploaden van bestanden gegeven enkele pagina's terug..? Ik kan het hem in ieder geval niet meer vinden...

    p.s. jij doet toch ook mee aan de compititie van digitaalgras, binnenkort maar potje online als je instellingen weer goed staan?
     
  6. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist Map A via Inject Folder erop gezet en deze map vervolgens hernoemd naar "0000001"

    Vervolgens doe ik mijn USB in mijn Xbox en zie dat deze helemaal leeg is.

    Wat moet ik nu doen?
     
  7. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Map A is toegevoegd en ik heb dit bij PES gecontroleerd.
    Ik zie inderdaad dat er een aantal waren toegevoegd, alleen is dit zeer wazig (de shirtjes en logo's)
    Wellicht komt dit omdat map B en C nog niet zijn toegevoegd?

    Weten jullie dit?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Nee, je kiest 1 van deze mappen.
    Het is namelijk zo, in PES is maar een gelimiteerd aantal slots voor clublogo's.
    Nu geeft de maker je de optie om te kiezen voor Bundesliga logo's of Npower logo's.
    Sowieso zitten beide competities dan in de game, alleen 1 league heeft dan de standaard logo's (die niet kloppen). Je kiest dus de file waarvan je de logo's wilt zien.
     
  9. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had na de patch ook het gevoel dat het beter ging, maar dat was eigenlijk op maar 2 wedstrijden gebaseerd. En ik moet nadat ik meer wedstrijden na de patch heb gespeeld, toch mijn mening herzien.

    Omdat ik in de KNVB beker het geluk had dat ik op de eerste wedstrijd na allemaal Jupiler League ploegen trof, de finale gehaald die ik tegen Sparta Rotterdam moest spelen, die Ajax in de halve finale met 3-1 naar huis stuurde. Het ging in eerste instantie lekker waardoor ik bij rust op een 2-0 voorsprong stond. In de tweede helft lukte er niets meer, alles ging naast, op de paal of lat of werd recht op de keeper geschoten. Na een uur spelen dacht PES, kom laten we eens snel die 2-0 achterstand wegwerken en eens lekker gaan cheaten.:{ Eerste grandioze aanval van Sparta werd door mijn keeper weggewerkt en de bal ging naar de zijkant. De bal werd ongeveer 20 meter van het doel bijna op de achterlijn opgepikt door een Sparta speler en ondanks dat er drie man voor hem stonden, rost hij de bal vanuit een schier onmogelijke positie in het doel, zonder dat mijn keeper ook maar een poot uitsteekt.|:- Na de aftrap wordt ik door een Sparta speler van achteren neergehaald (in de herhaling was duidelijk te zien dat hij de bal niet raakte, was dus een overtreding die rood waard was), met snel tikkie takkie voetbal en de complete trucendoos ging men weer naar mijn doel en hoppa, de 2-2 stond op het bord. Toen was de honger schijnbaar voorlopig gestild en ging men weer massaal verdedigen. Had in de 75e minuut geluk, een totaal mislukt schot werd door een van de vele Sparta benen van richting veranderd en vloog zo het doel in.\o/ Had toen ook zoiets van, ik laat me niet weer een oor aannaaien door een cheatende PES, heb de laatste kwartier alleen maar achterin de bal rondgespeeld.

    Mag nu als Jupiler League ploeg de Europa League spelen, maar vrees dat het niet zover komt, want ik heb het zo langzamerhand wel gehad met PES. Konami had de laatste jaren sowieso al een twijfelachtige reputatie met een paar slechte PES delen, maar ze zijn met hun opvatting waarop voetbal dient gespeeld te worden, met dit deel helemaal de weg kwijt.|:- Dat een ploeg die op achterstand staat en wil proberen een achterstand weg te werken, op een gegeven moment meer druk probeert te zetten, is op zich logisch en realistisch. Maar op de manier waarop Konami denkt dit te moeten oplossen, door alle ploegen, zelfs die het niveau hebben van een Fc Bal op het dak, als Barcelona te moeten laten spelen, gaat helemaal nergens over.:confused: Ik ga denk ik eerdaags maar eens Fifa 12 van usenet trekken en kijken of dat wat is, want PES 12 roept alleen maar irritaties op. Ben bang als ik nog even doorga met PES, dat dit me eerdaags een controller of erger nog, een tv gaat kosten. Dus bij deze, misschien voorlopig, maar denk eerder een voorgoed afscheid van PES._0/
     
  10. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar klopt het dat een aantal logo's en shirtjes wazig zijn. Dus niet net zo scherp als bijv. de logo's en shirts van Real Madrid ofzo (clubs die er al in zitten)
     
  11. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja zo ervaar ik het ook. Die patch veranderd nauwelijks iets. Het zou inderdaad leuker zijn dat als ze achter staan en veranderen van formatie en meer druk zetten. Zij gaan meer kansen krijgen en je zal zelf ook meer ruimte krijgen. Nu gebeurt er niets als ze achter staan behalve dat ze met zen achten op de rechthoek blijven verdedigen en die 2 spitsen dan opeens transformeren in een mengeling van ronaldo,pele ,maradona en messi. Ik heb er al aan gedacht om alle teams hun opstelling te veranderen waardoor het iets aanvallender word bij de CPU-teams maar ik zou niet weten hoe. Zelfs de spitsen zakken tot bijna hun eigen rechthoek bij balverlies. Dit is sinds pes 2008-2009 weer de eerste waar ik nauwelijks zal aankomen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Nee dat klopt aangezien het allemaal met de hand is gemaakt.
     
  13. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb nog 1 vraag, aangezien ik nu alles logo's en shirts etc. heb.

    Kan ik nu alsnog die update van Konami die ik er eerst had afgehaald (van de transfers) alsnog downloaden?
     
  14. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat haalt alles door elkaar... Omdat er "dubbele" spelers zijn
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  15. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de tegenstander met een kleine achterstand druk gaat zetten, gebeurt bij Fifa wel en is ook logisch. Maar dat is nog wel te verdedigen al krijg je de bal soms moeilijk weg en moet je oppassen dat je rondom je strafschopgebied geen overtreding tegen krijgt, want die gaan er 9 van de 10 keer in. En inderdaad zoals je zegt, als je de bal dan weg krijgt, heb je zelf meer ruimte om aan te vallen. Zoals ze het met dit deel van PES gedaan hebben, slaat helemaal nergens op. En het is amper tot niet te verdedigen, want pak je per ongeluk de bal wel af, krijg je een vage overtreding tegen of de bal ketst dusdanig weg, dat ie weer bij de tegenstander beland.|:-

    Ik heb het wel gehad met PES._0/ Ik heb net Fifa 12 gedownload voor de PC, bevalt dat beter dan haal ik die wel voor op de PS3. Dan maar geen Jupiler League en maar wat saaiere wedstrijden, ik laat me niet weer een oor aannaaien door PES. Het maakt me helemaal niet uit dat ik verlies, als dat mijn eigen schuld is heb ik daar vrede mee, maar niet op deze manier.
     
  16. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0

    Was niet ik! En naar ik vrees weet ik ook niet wie 't wel is..

    Doe overigens niet mee met digitaalgras, maar een potje kan ik altijd bekoren hoor! Volgens mij had ik je al toegevoegd.. dus als ik niet met 7Quaresma hevig in gevecht ben, voel me vrij om me uit te dagen online ;)
     
  17. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry man... Ik was ff potje tegen mijn broer (revanch op Fulham!)
    Speelde 1-1 en 1-0 winst :) morgen maar een pot!!
     
  18. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt goed ;)!
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu je erover begint zin in een potje? :cool: Vanmiddag even verder gegaan met ML, gewoon in de finale van de CL met Ajax :thumbs:
     
  20. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar, bijna elk potje wat we hebben is een thriller :p

    Anyway, de twee hoogtepunten qua doelpunten van de twee matches van vandaag ;)

     

Deel Deze Pagina