[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nog even en dan kan ik ook aan de slag op de pc heb er zin in ! :thumbs:
    Lees veel goeie dingen hier op het forum ! zal een nacht worden met weinig slaap whahaha 8)

2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Je MOET draken killen voor je mainquest, en je zal ongetwijfeld ook mages en andere shit tegen komen... Ik zou het gewoon proberen :)

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Beetje narly... Vandaag zou skyrim komen, express tussen twee toetsen naar huis gegaan om gem misschien nog een half uurtje te spelen. Kwam de post te laat.
    Na het tentamen gelijk naar huis, heb ik hem net uitgepakt, maar moesr ik weer terug naar zeeland om te gaan voetballen. Nu vanavond terug naar rotterdam en vannacht spelen. Fuk dat tentamen morgen ;).

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Niet een reusachtige spin met 7 hoofden ,maar geloof me...wel gewoon grote spinnen, en genoeg :D!!! Ik vind spinnen in het echt altijd freaks, vreselijk bang voor. Maar in games en films vind ik het geweldige beesten.

5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ligt het aan mij of schrik je van als er ineens iemand je van achter aanvalt als je op verkenningstocht bent?

6. Seh

Seh Guest

Betrap me erop dat ik bijna geen zin heb om wat met maten te gaan doen vanavond door deze game. Dat is echt heeeeel lang geleden dat ik dat gehad heb. 8) Even dat eerste gedeelte bij de grijsbaarden afmaken en dan toch maar weer real life wat skills en dragon shouts trainen. :+

7. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik schrok me ook kapot toen er ineens zo'n enorme spin naar beneden kwam, ging ook meteen dood:+Heb zo'n bloedhekel aan spinnen xD

Ik merk wel dat ik nog niet de juiste manier van vechten heb. Ik ben maar wat aan het hakken en krijg zelf ook heel veel damage, hoe doen jullie dat met sterkere mobs? blocken met een shield of kiten? Of wat anders :p

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan iemand mijn vraag beantwoorden of je inderdaad maar 1 ring tegenlijk akn dragen?

Kan me herinneren dat je in Oblivion kon je meerdere tegenlijk dragen

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Relaxt? is het niet zoals bij Oblivion dat als je een bepaalt level haalt dat elke warrior oppeens ind eadric loopt en elke bandit in glass? zou wel geweldig zijn!

@ Yuri: Zou wel een zevenkoppige spin willen tegenkomen hoor!

10. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Dat hoop ik dus wel maar tot nu toe lopen ze nog steeds in hide armor en de master bandits ofzo lopen af en toe in steel plate armors.

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Reviews gemiddeld 9,6 tot zover.

Epic!

Hij is het zeker waard voor zover ik heb kunnen zien.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is wel nice, maakt het ook leuker en uitdagender. Ik kwam als level 4 wel een paar dark elfs tegen met glass armor die een human hadden geboeid en wilden mee nemen voor 'verhoor'. Hij zou ergens in geloven. Toen ging ik er te ver op door en vroeg die elf of ik er ook in geloofde. Ik koos voor de stay silent optie en toen moest ik ook dood.

Dat vind ik wel moeilijk trouwens van Skyrim. Al die verhalen en geloven, ik snap het nog niet. Ook wat er speelt tussen verschillende tribes/groepen enzo. Wat vinden jullie?

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb een dikke Iron Armor, al redelijk sinds ik level 1 was, ging wel erg hard.

14. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Weet iemand al hoe je kan trouwen? XD

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ligt er ook aan hoe je wilt spelen, als je veel sneaked dan kan je beter lichte armor dragen dan plate aangezien dit veel meer lawaai maakt.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, heb zo'n companion bij me en liet hem even mijn archery trainen voor geld. Na vijf levels ga ik naar zijn items en pak ik al zijn geld af die ik aan hem heb gegeven voor de training. Thanks! :lol:

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Vedomme, zat rustig een fort te verkennen en wat bandits af te maken hoor ik opeens het epische koor vd trailer en enorm gebrul, een draak dus.
    Ben hem kwijtgeraakt :+ was mijn eerste draak buiten main quest, tweede draak ooit :mad: die kutbandieten zaten me af te leiden.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Weet iemand hoe ik die deur puzzel moet oplossen in Dead Man's Respite??? :confused:

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Question! Waar vind ik die guy in Whiterun die me dat huis aansmeerde? Hij stond eerst naast die guy in de troon (Dragonsreach) maar daar is hij niet meer te vinden 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina