[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan ligt hij vast te maffen. Rechts naas de troon de trap op en dan om die tafel met landkaart heen en dan de eerste deur die je tegenkomt door en de volgende deur aan je rechterhand

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wauw. Gewoon uit je hoofd? Bedankt man!

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is een huis eigenlijk? En kan je er eentje kopen in Riverwood? :)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    5000 in Whiterun!

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Genius! 8) Daar ben ik serieus nog nooit op gekomen terwijl ik wel een goede sneak skill heb :lol:

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tering ik zit ook gewoon rustig elk boek te lezen wat ik tegenkom 8) Vind de verhalen trouwens een stuk leuker en beter leesbaar t.o.v. Oblivion.

7. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    weet iemand hoe je een weerwolf wordt? :D
    heb wel een grot gevonden: gallows rock. daar zijn heel veel dode weerwolven, 1 levende... ik heb hem aangevallen en gekeken of ik zou transformeren door een beet of een krab... tevergeefs... ook heb ik daar geen info kunnen vinden.

internet zegt door een ritueel met bloed drinken of een ring maar verder ook geen details...

edit: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Lycanthropy_(Skyrim)

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Iemand???

Heb Google al geprobeerd, maar daar is logischerwijs nog niets bijzonders te vinden.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nogsteeds de huizenverkoper in Whiterun niet gevonden 8).

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zocht hem gisteren ook. Hij zit of bij de jarl, of hij zit te eten of hij slaapt als je de jarls private quarters entert daar gelijk rechts

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wauw, bij een klein watervalletje zie je zelfs de visjes tegen de stroom in springen. Details!
    /EDIT: Ben ik nou tegen een Ice Dragon aan het vechten? Wist niet dat er meerdere soorten draken in het spel zaten.

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heerlijk, kreeg net twee mammoeten achter me aan. Lekker hoog op een bergje staan en ze uitlachen dat ze niet naar me kunnen komen. Muhwawaw! Na zo'n negen uur net in Whiterun aangekomen, fucking huge! Heb nog geen fuck gedaan eigenlijk, alleen maar rondgelopen rond die berg van de Whitebeards. Paar grotten bezocht, level 10 ondertussen en twee shouts gevonden. Nog geen draak tegen gekomen, wel veel tyfus sterke beesten. Handig dat je nu kan rennen, erg handig. :+

Kwam trouwens een assassin tegen die me moest vermoorden van The Dark Brotherhood. Natuurlijk in de fik gestoken, hoop toch wel dat ik TDB nog kan joinen? Geen idee waarom ze me dood willen hebben, tot nu toe nog niks bijzonder gedaan of iemand vermoord/dingen gepikt.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    HIj ligt niet te slapen? Al even geprobeerd om gewoon even te wachten (met de back knop) bij de troon?

Hij staat daar overdag vrijwel altijd

14. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had een vraagje kan iemand mij uitleggen hoe je wapens en magie sterker kan maken. ik kom maar niet verder. heb ik daar misschien die boeken voor nodig

15. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Waarom kan ik iemand niet pickpocketten als ik hidden ben :mad:

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.343
    Dus al de dark brotherhood achter me aan gekregen. En vandaag ook hired thugs die me niet moesten vermoorden maar verwonden. In het contract stond dat als ik dood ging het ook niet erg was. Nou ja de hired thugs waren een goed leidend voorwerp van mijn nieuwe vuur dragonshout.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Yes, word een weerwolf in een paar tellen. :thumbs:

Zie spoiler wat je ervoor moet doen:
    Je moet The Companions joinen in Whiterun. Hun kwartier zit in het omgekeerde vikingschip daar, vlak bij de hal naar Jarl. Paar missies voor hun doen en je krijgt een uitnodiging. Laat maar komen. Mijn favoriete maal worden vampieren. Twilight fuckers! :+

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb mijn tweede shout (vuurding) ook gevonden, daarna nog een draak geslayet. Hoeveel dragonsouls heb je nodig om de nieuwe shout te activeren? (En hoe kom je aan het tweede en derde woord voor een shout 8) ).

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Laat die Guide nou eens komen, dan kan ik het meteen profeteren voor je. :+:mad:

20. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

Vooral magie gebruiken en wapens maken om je skills te verhogen!
    Daarnaast lopen er weer NPC's rond die je kunnen trainen in skills.
    En daarnaast zijn er geloof ik ook boeken, maar daar heb ik er pas 1 van gezien (verbeterde mn sneak).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina