[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zelf alles uitvinden is toch veel en veel leuker. ES games moet je gewoon ontdekken, uitvinden, doen wat JIJ wilt doen en HOE jij het wil doen. Freedom!

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Doe guide zou de 11e bezorgd wordrn maar nog niet eens bevestiging van versturen :mad:. Wel level 7 geworden en nog steeds rond dat eerstedorpje aam het wandelen. Ik heb eenveeeeeels te sterke vanpier master verslagen door een paar simpele sprongetjes }:]... hij volgde me en ik prong op een balk... En hij lag beneden haha^^

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Net elven armor gemaakt :D
    Nu level 32 met smithing. Voornamelijk door te jagen op herten en sabeltandtijgers en dan leren armor te maken.

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Perongeluk die Glenblabla witches hoofd ergens gedropt voor de purity missie en kan ze niet meer vinden, FML.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn er geen torches meer in de game, kan ze af en toe best gebruiken namelijk. Ben ook nog geen skooma tegen gekomen! :mad:

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Pfff ik zit er wel weer lekker middenin, op tv skyrim aan het spelen, op laptop de 12 uurs skyrim marathon aan het kijken van giantbomb http://www.giantbomb.com/chat/ en ondertussen nog wat glyphs verkopen in wow's auction house :)

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, maar het heeft wel een beetje zijn touch verloren (restored alleen stamina met 25).

8. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Je kunt dus wel dingen 'vastpakken' kwam ik per ongeluk achter (dacht dat dit niet meer kon !)

Dit doe je door gericht op het voorwerp te zijn, (LB) ingedrukt houden en tijdens dit (A) eventjes vasthouden \o/
    ((LB) en (A) kun je vervolgens loslaten)

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook maar zo'n guide aanschaffen. Welke hebben jullie besteld en waar? Ik weet het niet precies meer, ook al heb ik het gelezen in jullie posts... :+

Echt niet? Ik heb er al een stuk of vijf. De meesten kwamen van dode Whiterun guards tijdens het gevecht met je eerste draak. :)

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kun je nou een beetje slim vechten? Want ik krijg echt heel veel damage en ik heb geen idee hoe ik het anders kan doen. Ik ben een khajit met dual wield.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    A alleen is genoeg

12. sampert

sampert Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er iemand mij het nut van Firewood uitleggen? Is het mogelijk om zelf een kampvuur te maken en eten te koken?

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Greg Kasavin is bezig met een Skyrim marathon bij Giantbomb:

http://www.giantbomb.com/

Hij deed overigens ook de marathon bij de Oblivion release. Sommige zullen hem nog herkennen uit de tijd toen hij nog reviews schreef bij Gamespot. Greg heeft daarnaast meegewerkt aan games als C&C3 en Bastion.

14. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je kan een weerwolf worden of een vampier ? geld dit voor alle races?

mother of god zeg wat een spel. Heb er denk iets van 13/14 uur inzitten en heb pas 2 main quests gedaan, 5 side quests en ben pas level 8.
    Dit is je geld dus echt dik waard:thumbs:

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er bijna zes uur in zitten (vandaag al vier uur gespeeld). Ik ben level 5, ik ben nu aan het lopen van stad naar stad. Daarna ga ik weer verder met de main quest. GEWELDIGE GAME! _O_

16. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie niet ontzettend vaak doodgegaan? ik heb hem maar een moeilijkheidsgraadje minder gezet want ik ragde hem net echt hard.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    nee, maar ik heb nog niet heel veel gevochten ook.. Wel net eerste draak gedood met een clubje, mn destruction perks hadden hem behoorlijk snel dood..

18. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Voor de mensen die de CE guide op yourgamezone hebben besteld, hij komt morgen bij ze binnen en wordt dan direct verstuurd.
    Op z'n vroegst kan hij er dus zaterdag zijn!
    (De normale guide wordt wel gewoon morgen geleverd, de CE is bij hen een aparte levering)

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon mijn draak niet aan, toen heb ik hem meegelokt naar een giant en een mammoet, en die killden hem snel :D.

20. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de normale guide vandaag al binnen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina