[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ok.
    Dit spel.
    Dit motherfucking spel.
    IS ZO FUCKING BRUUT.
    DE TERING. Dit gecombineerd met mn nieuwe HDTV, ik sta echt letterlijk met open bek te kijken, de tering wat is dit mooi zeg...NIET normaal meer.
    Heb nu ongv. 3u gespeeld en nog steeds geen jojo uitgevoerd.
    Minpunt is alleen dat de combat gewoon houterig is imo..en ik word continu geowned :+ Maar ff goed oefenen. Ook het switchen tussen spells en wapens gaat niet lekker. Heb je een fire spell en een zwaard (kan je ook niet defensen), wil je ff healen, moet je eerst bovenste pijltje doen dan die healspell selecteren, enz. En er is zooo ongelovelijk veel te doen, te checken, te lullen, te lopen, weet ik het allemaal.
    Uren. Maanden. Kan je hieraan kwijt. En om eerlijk te zijn is het me bijna allemaal gewoon..teveel. :+ De tering, hier kan je zo makkelijk verslaafd aan raken, nog nooit eerder gehad dit. Moet zwaar oppassen dat ik hier niet verslaafd aan ga raken.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Oke hoe gebruik je in godsnaam je shout power als die gasten daarom vragen net naardat je je eerste draak gekilled hebt? Zelfde als een spell toch, of moet je eerst iets anders doen?

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de RB knop indrukken :+

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Gaat mn school :'-(

5. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    haha thanks:F:

6. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Met de hand to hand combat wordt ik nogal vaak gepakt moet ik zeggen:9 Ik ben een Alchery Kijat en heb nu alchery lvl 55 en sneak lvl 52 met flink wat (sterke) perks, maar als ik betrapt wordt, en er komen meerdere gasten op me af, ga ik 9 van de 10 x wel dood, aangezien ik totaal niet blokken kan.. ( lvl 15 ofzo )

7. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lukte dat niet... en die gast bleef het maar vragen.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Iemand tips tegen sabre cats?

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    LMFAO!

[yt]K27GuSSha0s[/yt]

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat wil ik ook maar weet niet met welke knop dat kan. Of is het telekenise?

11. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Dat heb ik met de college of weet ik veel,moet een fear spel doen om doorgelaten te worden maar dat werkt niet.
    Ook niet als ik een hood opdod zodat ik genoeg magika heb

Sent from my GT-I9100

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Laat je companion voor je staan. Ik pakte die tijger met gemak met de boog :)

13. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Over Kompanen gesproken. Altijd als ik iemand mee wil nemen zeggen ze, Je hebt al iemand die je volgt. But I don't :eek: Iemand tips hoe je kan zien of je een Companion hebt?

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Volgens mij doet hij dit gewoon door (A) ingedrukt te houden en dan de objecten verplaatsen :)

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lijkt mij een bug... De enige manier om te zien of je een companion hebt is door om te kijken. :9

16. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Oke wel grappig om een boek te vinden over Oblivion en ff door te lezen. En wat lijkt die eerste grote stad op Edoras zeg, niet normaal.

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe kan eindelijk spelen. Net een uur geleden lekker de 60min lange soundtracks aangezet om in de mood te komen:)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is dit een vraag voor 'Show je character' maar ik heb besloten om weer van begin af aan te beginnen en dan met de Khajiit, dat moet hem dan toch echt gaan worden. Ik probeer een bepaalde Khajiit uit een Skyrim screenshot na te maken, maar het lukt niet echt. Bij mij blijf het gezicht smal, qua vorm krijg ik het niet zo rond en de oren krijg ik ook niet op die manier. Deze shot bedoel ik

Iemand die enige hulp kan bieden of iemand het toevallig geprobeerd? Ik vind die Khajiit op die shot er echt fucking cool uit zien, zo wil ik mijne ook :D

19. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt hé, moet morgen rond 9 uur op had allang in me nest moeten liggen maar ik MOET VERDER SPELEN!8)

20. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels lvl 13. Probeer een spellsword te maken. Maar tot nu toe leidt dat tot het feit dat ik een hele moeilijke tijd heb :D.

Wel een paar vragen (in minor spoilers):

- Hoe kan ik in hemelsnaam goods ergens stashen na een paar draken heb ik voor 200 kilo aan bones etc die ik niet kwijt wil?
    - Ik kwam in een questzone met vampieren die je een ziekte geven (altijd) dat kan veranderen in vampirism. Is er een cure disease spell ergens (want die pots zijn duur)?
    - Kun je in een huis je shit permanent op de grond pleuren of verdwijnt dat dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina