[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuuuuuu had ik niet gesaved nadat ik een episch gevecht met een draak had afgelegd :mad: kwamen daarna een paar stomme high elves mij kapot maken :mad: gelukkig ervoor wel gesaved.

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    1. zoek een willekeurige kast/kist/chest en 'store' het daar (met x). Als het goed is kun je daar altijd het laten liggen.
    2. De spell is er wel, maar ben em nog niet tegen gekomen. Met een beetje geluk kom zo'n potion tegen, anders gewoon kopen want als je vampier bent, ben je veel tijd kwijt.
    3. Nee, na een tijdje verdwijnt het (geen idee hoe het precies werkt), maar in elk huis staat wel een kast of iets dergelijks waar je et wel in kan pleuren (zie 1).

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dammit, ik level te hard denk ik. Ben nu gedwongen om op normal te spelen aangezien ik gewoon fucking rape les kreeg van een master vampire. 8)

Wist ik nog niet. Thx! :eek:

Mijn huidige speelstijl is iets wat ik in Oblivion ook deed. Het is een paladin achtige char geworden. Dit betekend dus een hoge focus op Heavy Armor, Block, One Handed en restoration. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk Alchemy en Blacksmiting te doen. De meest voor de hand liggende race is Orc imo. Helaas betrap ik mezelf op het feit dat ik de special ability steeds vergeet van de Orcs. Ik probeer dit spel op zijn moeilijkst te spelen maar ik blijf maar als een beest levelen waardoor mijn belangrijke skills underleveld blijven. Ik vind dit systeem toch niet zo fijn eigenlijk.

krijgt idee voor topic

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Met die vampier is dat toevallig in een grot waar je voordat je hem tegen komt door een soort missiin impossible vuur val heen moet?
    Zoja

schiet een keer op hem met een boog of spreuk oid, draai om en begin te rennen, ontwijk de buur val en ren door tot de rand van het ravijn/kasteel, stukje rechts onder je zie je een balk. Spring en land veilig en zie hoe jouw vampier recht naar beneden springt :cool:

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Zo, het spel is dan eindelijk geunlocked voor mij op Steam, jammer dat ik pas over 5 uur kan spelen, zit nu op stage :+

Ben erg benieuwd, dat wel :)

6. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb mijn CE Guide op 12game.nl besteld. Hij komt vandaag uit, maar ik heb nog geen mail ontvangen dat het verzonden is. Heeft iemand ervaring met deze website, omdat dit mijn eerste bestelling is op deze site?

7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    goeiemorgen iedereen :)

net voor het opstaan mijn skyrim op Steam unlockt, ff ontbijten en hopelijk kan ik sebiet de wereld in!!! 8)

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Vraagje: ik zie bij de perks van bijv. Destruction dat je Novice spells hebt, Adept spells, etc. Hoe krijg je hogere spells? Ik ging al bij een magic trainer kijken maar die verkocht alleen dezelfde spells als die ik nu heb, waarschijnlijk Novice level dus. Ben nu level 14 en gebruik nog steeds Flames, die ik in het begin had.

9. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou naar die University of iets dergelijks gaan, heb je die side quest?

10. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Bedoel je die bij Windhelm? Op die hele hoge rots? Ik heb daar geloof ik geen side quest van.

11. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die volgens mij! Hmm ik weet niet meer precies hoe ik die side quest heb gekregen :confused:

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    WTF is dat met Steam??? |:-

zijn er hier nog die op PC spelen?

ik klik op install Skyrim , krijgt ik een vakje van Steam: Steam Cache bestanden valideren 0 van 1...

Staat al een 20 min op 100% maar het is niet klaar...

wat nu? ik kan ni spelen?

13. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb wel

van die oude man daar een quest gekregen om een boek voor hem te halen. Is dat die side quest?
    .

Dus je kan alleen hogere magic spells krijgen door bij die bibliotheek bij Windhelm?

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Had je er even geleden misschien één? Het kan zijn dat die zoek geraakt is, maar je nog wel 'officieel volgt'. Was in Fallout 3 ook wel eens zo...

15. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee nee dat zei ik niet :emo: Ik bedoelde van misschien dat je daar iets kan vinden, aangezien ik er best veel over hoorde in game. Mijn quest was van travel to the ..... in windhelm

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    WTF nu zegt Steam,

Skryim gereed om te spelen in ... 9u????

hoe kan da nu??

zitten hier nog pc gebruikers??

HELP MIJ!!! :'-(

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    2 vragen waar ik mee zit en waardoor ik gestopt ben met Oblivion

- Hoe zit het met scalen van de tegenstanders?
    - Hoe 'herhalend' zijn de grotten

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is sowieso meer als Fallout. Sommige vijanden levelen deels met je mee, anders zijn altijd op hetzelfde level. Zo kan je in het begin van het spel heel sterke vijanden tegenkomen, zoals bijvoorbeeld de Giants, die je met één of twee klappen de grond in slaan.

En de grotten zijn veel minder herhalend. Er is veel merk tijd in gestoken, door een groter team, om de grotten een meer eigen karakter te geven.

19. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ergens gelezen hebben dat stem gehackt is, mss daar iets mee te maken?

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    mja, dat zou kunnen want ik kan niet op het steam forum omdat het gehackt is ja...

maar dit is zwaar klote hoor...
    zou graag van de pc gebruikers hier eens horen wat ze hebben moeten doen om het spel te kunnen spelen? of ze ook van die caches hebben moeten valideren.. |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina