[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zo eerste ochtendje verslapen dankzij Skyrim is een feit :+

Gisteren met Giants gestoeid, maar voorlopig nog hard geownt. Heb die Mammoeten die ik zag lopen maar met rust gelaten. Eerste draak is gekilld, nu ligt de Main Quest wel op z'n gat vrees ik. Heb een beetje gepraat en echt 10 missies erbij gehad.

Oja heb ook al m'n eerste Nirnroot gevonden :emo:

2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    howly crap, ik denk dat ik het gevonden heb, het Steam probleem.

Op het officiele forum van skyrim iets gevonden.

Steam was dus heel het spel aant downloaden 5GB :eek:

nu een paar omzeilingen gedaan en nu installeert hij toch gewoon van cd.. nu duurt het 11 minuten ipv 8uur 8)

hoop dat ik binnen 5min kan spelen :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb er twee, ze maken geluid dit keer. Handig! :+

Geniaal gisteren, liep in een Imperial kamp en was even in mijn inventory aan het kijken. Had wat shit dus gooide het gewoon op de grond. Komt er zo'n dude van dat kamp achter me aan en verteld me dat ik mijn spullen was vergeten en geeft het me terug. En dat ik beter moet opletten, want het kan zo maar zijn dat je die spullen een keer kwijt bent. :lol:

Bethesda had van mij best wel eens naar Red Dead Redemption mogen kijken trouwens op het gebied van dieren. Zou tof zijn geweest als je alle dieren ook zo baas-achtig kapot kon snijden als RDR. :D

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  4. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha daar ben ik ook geweest! Toen ik dat vuur zag dacht ik echt van WOW Alles ging easy totdat ik bij de *** Master vampire kwam net voorbij die vuurtrap. Maar met een beetje tactiek heb ik hem te pakken gekregen.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Geniet er van, dit spel is echt fantastisch!_O_

6. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net die map te bekijken die bij het spel zit. Op de kaart staan rode kruisjes. Zijn dit plekken waar draken zijn gesignaleerd. Of is het een of andere schat??? Ik heb zo ook geteld en het zijn er 18. Sommige zijn moeilijk te zien.

7. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Level 11 heb ik bereikt en aardig op weg in de main quest...

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat van Nirnroot was ook al zo in Oblivion hoor. ;)

Coole ervaring trouwens. Vandaag ook spelen, als ik thuis kom. :D

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook, vooral die misc quest heb ik bijna al anderhalve pagina, en daarnaast nog eens 7 quests. Lijkt wel dat iedereen een quest heeft dezer dagen (nu overweldigend, maar laat wel zien hoe inmens groot de game is).

En ik heb al 7 nirnroot, vraag me af of het weer een functie zal hebben (hoop et niet).

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja ik was nog level 4 en bijna geen armor damage etc dus moest het een beetje op een andereanier doen ^^. echt kicke hoe die boom daar groeit in de dungeon! Precies een beetje licht doorhet topje van die berg heen op die boom :cool:.

11. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga soms echt hard dood vooral die sprarrons ofzo die duiken op uit het niets. EN ik vergeet continu te shouten. Pas 2 dingen van de main quest gedaan, bijna niks dus.

Ik heb er al wel 10 uur inzitten. Probeer eerst ff een huis ofzo te kopen want ik moet men shit ergens kwijt

12. Usocute

Usocute Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je bloed moet drinken als vampier? Ik wil de cure hebben, alleen ben ik al in de laatste fase.... Laatste save is te lang geleden -.-

13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Giants (die bij de mammoeten) zijn zo ontzettend sterk. Ik ging gisteren voor de grap op zo'n Giant af en ik en Lydia (je eigen bodyguard van de Jarl) vlogen verdomd hoog de lucht in! Wel dood natuurlijk, maar dat was juist de bedoeling. :p

@ Usocute

Is het niet op dezelfde manier als in Oblivion? 's Nachts bij slapende mensen bloed drinken?

14. Usocute

Usocute Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja net ff verder gezocht op google.. Er wordt gezegd dat je een hoge sneak skill moet hebben om je te voeden zeg maar... mooi kut als warrior :/

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan toch ook gewoon bloed drinken van een random beest dacht ik?

16. Usocute

Usocute Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL oplossing gevonden; wilde iemand wakker maken om te praten, kwam popup met de oplossing om te voeden :D thnx anyway!

17. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Je zou nog is gelijk kunnen hebben , heb hem even vergeleken met m'n map in het spel en de kruisjes staan op de plek waar ik
    Dragonshouts
    heb gevonden.

Helaas, het zijn geen dragonshout plekken, maar het zijn de plekken waar de
    ritual stones
    staan.

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  18. Seh

Seh Guest

Zal ik wel of geen vampier worden? Ben een thief/mage ding, dus opzich past het er wel bij. Wat zijn de voor en nadelen?

19. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik iig niet dat moet je echt pas later in het spel doen anders wordt het moeilijk om lange afstanden te lopen :D

Ik kom zoveel quest tegen maar diegene van de boom in whiterun is wel leuk.

Nog maar 800 goud voor een huis :D

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik me afvraag, ik speel als thief (stealth+archery) en kill dus van afstand en silent. Hoe zie ik dat het een enemy is en niet een friendly npc die ik neer knal ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina