Haha alsof alles alsnog niet uitlekt via het grote internet Heb het dashboard gisteren met een griepkop gedownload, dus heb er nog niet veel van meegekregen.
Ik weet het, maar Fardo was vóór de update al zo bezig over die bans. Nu zal ie wel helemaal losgaan. Het staat immers ook letterlijk op de site dat je niks mag vertellen of laten zien. Idioot gedoe. Maar ik zie Microsoft niemand bannen...Ze zullen het gewoon leuk vinden om mensen bang te maken. Ik wil verdorie screenshots posten!
Haha lastig he om je stil te moeten houden Maar je krijgt dan dus een (tijdelijke) ban op Xbox Live? Da's niet zo fijn. Ik hou me in ieder geval aan de regels haha.
Hoewel ik het zelf niet heb gezien (zit niet in de beta), kunnen ze als ik het zo lees terug naar de tekentafel. Hoe kan een beta (die in dit geval lijkt mij al in vergevorderd stadium zit?), zulke interactie problemen hebben? Dit had in een prototype toch al naar voren kunnen komen?
Dat zal niet zo heel snel gebeuren, maar een ban zit er al wel snel in dan denk ik. En alleen dat al is niet fijn Oh dat was ik trouwens helemaal vergeten. De fall update krijgt support voor YouTube (was al bekend). De toekomst jongens Al wil ik niet eens weten hoe die 360p video's er op het grote scherm uitzien
Kan je de notificatie als iemand een specifieke game gaat spelen niet uitzetten. Boeit me namelijk weinig dat Henkie zijn My Little Pony game gaat spelen.
Volgens mij krijg je dat alleen te zien wanneer jullie dezelfde game spelen, dus wil je dat niet zien zul je zelf ook met My Little Pony moeten stoppen Overigens zag ik ook dat Bing helemaal links.. JJJJJJJJJJJeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzuussssssssssssssssss wanneer leert microsoft het eens dat iets door de strotten van de consument duwen annu nu niet meer werkt?? Zelfde als met die windows 7 phone die weigert google te gebruiken.. Echt dikke vette facepalm..
Op Windows Phone is Bing geniaal - Shazam zonder Shazam te hoeven gebruiken (Bing Audio) - Voice search - Bing maps etc etc. Op Xbox snap ik het nut ook niet van Bing, en natuurlijk gebruikt MS geen Google als search engine... ze hebben Bing niet voor niks gemaakt. En op WP7 is het heel handig, op desktop gebruik ik ook Google maar op WP7 hoef ik geen Google en anders kan ik het nog gewoon in IE9 gebruiken en als Fav zetten.
nieuwe dash doet me vrij weinig, behalve mij er aan herinneren hoe weinig ik het dashboard eigenlijk nog gebruik....
Als ik mijn Xbox wil afsluiten / uitdoen via Guide Button gaat mijn xbox niet uit. Er blijft een groene lampje knipperen alsof mijn xbox in standby modus zit. Zelfs handmatig gaat ie niet uit, totdat ik de STEKKER eruit trek. Ik heb trouwens nog de Xbox 360 ELITE black, en geen Slim.
Dan was die waarschijnlijk nog iets aan het downloaden of als je controller is verbonden met een Play&Charge Kit en aan het opladen is, blijft je console ook in standby.