Dit speel heeft echt teveel keuzes . Vond magie wel cool dus heb zo'n high elf gekozen, maar dan moet ik dus ook nog kiezen tussen 4 soorten magie.
Vraagje; ik ben van plan om met de woodelf te gaan spelen maar ik las dat die in harmonie met de natuur leven, heeft dit ook invloed op de gameplay of kan ik als woodelf ook gewoon als een malle gaan jagen?
Ik speel eigenlijk altijd met de Breton. Battlemage kant op. Conjuration, destruction, onehand, heavy armor en healing shit. De perfecte combo voor mij.
Je kan doen wat je wil. Ik heb nog niks gezien wat ik niet kan omdat ik een woodelf ben, en volgensmij zijn die dingen er ook niet.
Werkt hij een beetje? zelf een khaijt die one handed heeft en destruction maar zonder heavy armor. Vind zelf dat je de de magicaka bonussen nodig heb van de robes. Maar ben nog laag en draag wel heavy boots en gauntlets om die beetje te levellen.
Ik weet het nog niet, ik ben pas level 5. Bij die gast in Whiterun heb ik in ieder geval betere destruction spells gekocht, dat helpt al een hoop. En ik gebruik ook een schild als er veel man tegelijk op je af komen. En conjuration is altijd goed als afleiding en hulp als je alleen bent. En het is gewoon supervet om die beesten op te roepen
Nu ga ik weer een lore lulverhaal houden maar elven mogen niks doen tegen bomen. Ze eten ook geen planten dacht ik maar alleen vlees. En nee, je mag gewoon alles doen. Van UESP: