[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Bericht van 11:11 op 11/11/11 :D

Als het nu ook nog eens bericht 11, 111 of 1111 was geweest :cool:

2. Usocute

Usocute Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Vampirism_(Skyrim)

Alleen bij de 2e fase heb je wel dat iedereen je aanvalt :/ Ik vond het niet prettig spelen iig, plus je regen stopt en is verlaagd met 60.. dit is alleen buiten zo en niet in dungeons enzo..

3. Seh

Seh Guest

Als iemand een beginnetje wil maken met blacksmithing raad ik aan om naar
    Whiterun
    te gaan. Kan je voor free het een en ander proberen bij de weaponshop. :)

Ja had het gezien, thanx. Misschien later in de game, als ik dit character een beetje zat ben oid. Kan ik dat wel eens proberen. Nu blijf ik nog wel gewoon een normale Dark Elf. :D

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2011
  4. Seh

Seh Guest

Dubbel.

5. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al bij de 5de Heartfire (de maand) en haast nog alleen maar rond whiterun bezig geweest.

Net naar windhelm gelopen alleen de loop erheen was al ziek, maar de sfeer is zo anders wat het echt zo speciaal maakt, de muziek alleen al :D.

Nu ff een huis kopen dan hoef ik me niet meer zo druk te maken om mijn carl als die dood gaat. Spullen stashen :D

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De game toch ook maar opgepikt.
    Het concept en de setting van TES heeft mij altijd al heel erg aangesproken maar waar ik veel op vast ben gelopen in TES games is de totale vrijheid. Ik heb altijd het gevoel gehad het nooit 'goed' te spelen ondanks dat dat niet echt mogelijk is.
    Ik kon nooit zo goed de rode draad oppikken van de games waardoor mijn interesse al snel afneemt.

Met Skyrim wil ik dus niet dat dat gebeurt. Heeft iemand tips om ervoor te zorgen dat je goed gestructureerd aan de main quest begint en niet te ver afdwaalt?

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb juist moeite met de vrijheid. Kan wel uren doelloos rondlopen en dan heb ik echt zoiets van: Tsja, wat doe ik nu eigenlijk? En op dat moment ga ik maar Cod erin gooien en mensen neerknallen. :D

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe bedoel je?

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is dus idd ook mijn punt.
    Dat je het gevoel hebt nergens nuttigs mee bezig te zijn en dan gaat het ook wel een beetje vervelen.

Wat ik met Oblivion ook had, dat ik beetje alles aan het verkennen was en echt al heel snel zo'n hellsgate ofzo gevonden en gesloten had.
    Toen las ik hier op het forum dat iemand die pas na 14 uur etc tegen was gekomen en dus had ik het gevoel heel veel gemist te hebben.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan bij elke blacksmith. Je kan het maar een keer doen though.

11. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Eindelijk ebony ignots gevonden!!! =D

12. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het in riverwood al gedaan. Je kunt sowieso je smithing tot 45 halen zonder prob met leather alleen. Zou het alleen langzaam doen anders blijven andere skills achter :D.

Huis in whiterun staat trouwens lekker centraal :D. Leuke stash en dan eindelijk met een wat geruster hart rondlopen :D

13. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens een bepaald soort dungeon waarin je dragon walls met nieuwe shouts tegen komt?

Ik heb tot nu toe (lvl 15) alleen de shout die je in het begin aanleert en
    eentje die ik in de Dark Brotherhood hideout op een wall heb gevonden

14. Seh

Seh Guest

Noooo mijn trouwe helpster
    Lydia
    is afgemaakt. :'-(

15. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Je kan ze vinden door de main quest te volgen of the companions of the mages guild en je kan ze ook vinden bij speciale dragon shout plekken die kan je buiten vinden door goed te zoeken.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099

En nu spelen :cool:

17. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb toen maar een save terug gegaan omdat ze 300 kilo aan mijn schit droeg die ik nu anders kwijt was :D.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Die loading screens zijn lelijk btw he.

19. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend na mijn tentamen even naar de Media Markt geweest. Lief gevraagd of ik, ondanks het spel al gekocht te hebben, een steelcase mee kon krijgen. En dat was geen probleem. Ze hadden er nog maar een paar liggen.
    Samen met de stoffen wereldmap heb ik nu toch een soort Collectors Edition.

Het tentamen ging ook goed, mijn dag kan niet meer stuk :)

20. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet gewoon je gedachtengang een beetje loslaten, je laten meeslepen door het spel. Serieus, bij Oblivion wou ik het ook altijd 'goed' doen. Maar, laat je serieus gewoon meeslepen. Bij dit spel kan je prima zorgen dat je de mainquest gewoon blijft volgen. Dat heb je echt wel door. Maar het zou zonde zijn om gewoon lineair de mainquest uit te spelen en klaar. Laat je verassen!

@diegene die het lastig vond om af te dwalen trouwens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina