[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt geweldig mooi om te zien, ook al incasseer ik hem! Echt typisch PES, voorzet die half wordt geblokt en daardoor met een boog de lucht in gaat om hem vervolgens af te maken met een perfecte omhaal in de verre hoek! Schitterend, dit was de 1-2 toch? Scoreverloop in deze wedstrijd was ook absurd.

    Die tweede is qua schot nog mooier, zo hard! Zelfs in slowmotion blijft het een hard schot...
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  2. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
  3. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben deze aan het downloaden: http://www.pes-patch.com/2011/08/pes-6-shollym-multi-patch-2011-12-by-shollym.html

    PES 6 is altijd mijn favoriet geweest en deze versie lijkt fenomenaal. Blijkt ook uit de reacties van de mensen die hem spelen. Het lijkt me alleen een hele klus om te installeren. Nadeel is dat het op de pc is maar als ik lees hoe dit allemaal in een zit moet het gewoon fantastisch zijn. Gameplay beetje gewijzigd,fifa commentaar,veel stadions,chants. Moeilijk om te scoren maar niet omdat de tegenstander massaal op hun rechthoek staat te verdedigen
     
  4. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig goals jongens(!)..._O_ hoop jullie binnenkort ff te treffen online... of niet...*)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het toernooi is begonnen!
    Lees alle info HIER
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal je even toevoegen aan me friendlist :cool:
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Lekkere goals :cool:.
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Btw, beide goals waren van Homerus... Vond het overigens niet erg om ze te incasseren *)
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Net drie potjes tegen Legendzico. Eerste potje met Ajax tegen Parma vrij kansloos met 4-1 verloren. Tweede potje met Besiktas tegen Rubin Kazan, stond 4-2 voor en uiteindelijk nog met 5-4 verloren in de verlenging. Geweldige wedstrijd.

    Ten slotte met 2-1 verloren met Everton tegen PSV.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  10. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet te stoppen met quaresmaaa
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  11. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet te stoppen met quaresmaa
     
  12. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 vind ik zelf ook nog de beste van de huidige generatie consoles, ik heb het ook nog liggen voor de 360. Lijkt me dat je voor deze patches in de link die je gaf, PES 6 geïnstalleerd moet hebben op je pc, anders werkt het volgens mij niet. Tja, waar haal je die vandaan? Via torrents gaat denk ik moeilijk lukken, met een dergelijk oud spel. Toch wel.:D Lijkt me inderdaad ook een hele klus, maar ga me er toch aan wagen. Op een pc spelen vind ik op zich geen probleem, ik heb een draadloze 360 controller voor mijn pc en kan desnoods mijn pc met HDMI op mijn tv aansluiten.

    Edit: Gaat dus niet lukken op Windows 7 64
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  13. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien heb je hier wat aan? It works on windows 7 64 bit you have to modify the registry file

    just copy below content to a file and rename file with extension .reg.
    and import the reg file. the game will work.

    Windows Registry Editor Version 5.00

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Nod…

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Nod…
    "installdir"="C:\\PES6\\"
    "lang_e"=dword:00000001
    "lang_f"=dword:00000000
    "lang_g"=dword:00000000
    "lang_i"=dword:00000000
    "lang_s"=dword:00000000
    "lang_p"=dword:00000000
    "installfrom"="E:"
    "code"="J52FCN5H7366CPXNYHU7"

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Nod…
    Source(s):
    http://www.demonoid.me/files/details/1045359/0019176357906/
     
  14. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zo ver ik het bekijk moet de file naar je register importeren. Gedaan, maar krijg nog steeds de melding van incompatibiliteitsproblemen bij het installeren. Dan maar niet, ga eerdaags Fifa 12 wel halen of PES 6 nog eens op de 360 spelen. In elk geval bedankt.
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is verdedigen tegen jou moeilijk man, weet niet of ik nu in moet stappen of niet.
     
  16. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nog spelen vandaag?
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien zo nog één potje? Moet morgenvroeg zelf voetballen, op echt een kuttijd waar je u tegen zegt...

    Ben over kwartiertje online!

    Edit: ben nu online en heb ruimte aangemaakt :)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Net weer avondafsluitertje met Legendzico gehad. Lekkere pot, VVV-venlo tegen Vitesse(ik). Kwam 2-0 achter, 2-2, om in de verlenging met een van richting veranderd schot, die met een boog over Velthuizen vloog, te verliezen :mad: Wel heerlijke pot weer! Lijkt wel of ik niet kan winnen van hem...
     
  19. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Sinds de laatste patch heb ik het idee dat het weer net zo scripted is als PES2011... meer geluk ipv skills. Het was al voor de patch enigzins aanwezig.

    Maar na de patch heb ik weer het idee alsof ik PES 2011 MLO aan het spelen ben, waarin skills niet meer de primaire reden zijn van het resultaat van de match. dat gevoel bij uitverdedigen dat je geen bal goed kan geven bijvoorbeeld. Of dat een lomp schot van jezelf uit onmogelijke hoek er toch gewoon in gaat...

    kortom, het gevoel dat je een wedstrijd controleert en domineert heb ik niet meer. En het gevoel dat iemand anders gewoonweg beter is, is ook weg.

    iemand anders dit opgemerkt? ik ben in staat tot vloeken...

    EDIT: en de sprint bug is niet verholpen hoor, van de regen in de drup... check maar bij dribbelen in training. bij sprinten in een rechte lijn gaat hij drijven(alsof de rechter trigger nog ook ingedrukt is) en speel je de bal ver voor je uit. hoe kan dit toch?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  20. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo pro spelen, wie heeft zin in een potje online zonder real en barca!
     

Deel Deze Pagina