1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. harry-seaside

    harry-seaside Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de wirless versie gekocht. :b:

    Mn ervaringen post ik natuurlijk ook
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de Turtle Beach X12 gekocht. Nog niet getest op games, maar ben nu wat muziek aan het luisteren en het klinkt echt fantastisch. Bass is echt veel beter dan met m'n Beats Studio's
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    X41 binnen. ff kijken hoe ik het geluid naar mijn headset zet. Zat dat niet ergens in het menu?
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    er is geen menu?

    optische kabel van xbox naar de decoder van de x41
    batterijen in de headset
    syncen
    dedoder x41 op D (digital)
    xbox op 5.1
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Goedenavond,

    Ik ben ook van plan om aan de headset te gaan, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Ik kom uiteindelijk bij een 5.1 headset uit, dat lijkt mij wel wat. Nu heb ik er twee gevonden, maar in mijn ogen zijn ze precies hetzelfde. Er is een prijsverschil van een tientje dus dat maakt niet zo uit en ze zijn beide van hetzelfde merk.

    Zouden jullie het verschil tussen deze twee kunnen aangeven en mij vertellen of het (prijstechnisch) of zoiezo een goede keus zou zijn?

    Bvd dank.

    Het gaat om de volgende headsets.

    Sharkoon X-Tatic Digital Gaming Headset

    http://www.consoleshop.nl/product/140123/category-198-accessoires/sharkoon-x-tatic-digital-gaming-headset-pc-ps3-xbox-360.html

    of deze:

    Sharkoon X-Tatic SR 5.1 Gaming Headset

    http://www.consoleshop.nl/product/148902/category-198-accessoires/sharkoon-x-tatic-sr-5-1-gaming-headset-pc-ps3-xbox-360.html
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren de Turtle Beach DX11 binnen gehad.

    Aangesloten op de xbox.
    getest met COD4.

    Paar potjes gespeeld dus niet heel uitgebreid getest. Toch kon ik wel concluderen dat de 5.1 wel degelijk in je voordeel werkt. Paar x gehad dat ik duidelijk kon horen wanneer iemand ging herladen en ik dus op dat moment de hoek om ging voor de kill.

    Verder gehad dat ik iemand onder me door hoorde lopen en achterlangs een trap op. Je weet dan gewoon precies wanneer iemand de hoek om gaat komen zodat je alvast kunt gaan richten.


    Ook getest op de PC met Battlefield 3.

    De ervaring is wel beter. Zeker het overkomen van helikopters en Jets die je van achter naar voren hoort vliegen is indrukwekkend. Al zal het niet direct resulteren in betere skills en scores ofzo. Ik vond het aansluiten van de optische kabel op de ingang aan de achterkant van de pc een flink gedoe. Dat zie ik mezelf echt niet constant doen.


    Verder moet je niet denken dat je je geweldig muziek met die koptelefoon kunt gaan luisteren. Zit dan wel Bassboost op, maar het klinkt toch wat onnatuurlijk.

    Een eenvoudige Sennheiser koptelefoon van 50 euro geeft een beter geluid.

    Als je een fanatiek COD-speler bent zal zo'n Turtle Beach zeker voor een voordeel zorgen.
     
  7. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Weet iemand ook een 5.1 headset voor de 360 onder de 50euro ?
     
  8. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn er niet.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf sinds kort de x-tatic SR en hij geeft even goed geluid als mijn Z5500.

    Zeker een aanrader.
     
  10. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week komt een vriend van me uit de US... Mag ie gelijk een astro A30 voor me menemen. Mijn inziens een erg mooie headset die ook te gebruiken is voor ipod / mp3 spelers zonder dat je een soort van helm op je hoofd hebt.

    Zal mijn bevindingen ervan plaatsen
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb hem ook gehaald. (zie bovenste post).

    En ook ik ben erg tevreden.
     
  12. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Balen, ik weiger er meer geld aan uit te geven.
     
  13. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    5.1 Surround it je sowieso boven de €100.
     
  14. Rene1980

    Rene1980 Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Turtle Beach X41

    Yeah,

    Gister mn X41 binnen gekregen. Echt superding. Wel ff aanwennen dat je nu veel meer hoort!:) haha.

    Nu heb ik een vraag. kun je deze ook rechtstreeks aansluiten op je dolby surround systeem?
    Zonder dat hij in de Xbox controller moet?

    Ik wil hem ook gebruiken voor muziek etc....
     
  15. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb nu ook sinds een paar weken een Turtle Beach headset, die sjieke MW3 versie. Althans ik denk dat dat sjiek is.

    Fantastisch geluid, ook tijdens films, maar ik merk wel dat hij echt batterijen vreet, ook als je hem een tijdje niet hebt gebruikt. Per week batterijen vervangen is wel normaal. En hij kraakt toch ook meer dan ik had gehoopt. Kreng kost meer dan een Xbox, dus ik had toch wat minder kraak verwacht.

    Is het normaal dat hij batterijen vreet, wie heeft die ervaring ook of juist niet?
     
  16. Stylo

    Stylo Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje door deze threat aan het bladeren geweest.
    Als ik alles een beetje met elkaar vergelijk zijn de Turtle Beach X series qua prijs/kwaliteit de betere keus. Klopt dit?

    Op www.redcoon.nl zijn de TB zeer goed geprijst en ik zal er daar waarschijnlijk ook één gaan bestellen.

    Maar mijn vraag is wat is de beste keuze?

    -TBx11 - met draad, verbeterde versie van de x1
    -TBx12 - met draad, verbeterde versie van de X11?
    -TBx31 - draadloos, tervergelijken met de x11 alleen dan zonder draad?
    -TBx41 - draadloos, verbeterde versie van de x31?

    Ik wil maximaal 113 euro uitgeven die grvraagd wordt voor de X41, welke raden jullie me aan?

    alvast bedankt
     
  17. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik heb zelf de x41 is echt een toppertje:thumbs:ik hoor dingen die ik nog nooit eerder gehoord had
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  18. Sluwvosje

    Sluwvosje Guest

    Ik zit ook te denken over de x41. Game nu met dat standaard draadloze kreng, maar hij valt steeds uit..:mad:
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de officiele draadloze HS van Microsoft. Hebben mensen wel is vaker last dat mensen uit jouw party zeggen dat ze je horen galmen?
     
  20. Stylo

    Stylo Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de reacties.
    Ik heb nog één vraagje.

    Iemand een goeie site of winkel waar ik de X41 kan krijgen?
    Ik ben gaan kijken naar de reacties van mensen die bij redcoon hadden besteld en dit is niet bepaalt positief.
    Nu ben ik er van op de hoogte dat vaak alleen de slechte ervaringen gepost worden, maar ik las dat zowel de leveringen als de klantenservice vaak beneden pijl zijn. (soms 2 tot 4 weken levertijd). Mocht jullie ervaring anders zijn hoor ik dat graag, want €113,- is een hele goeie prijs voor de x41.

    Iemand dus een goed adres?
     

Deel Deze Pagina