[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja snipers zie je ook maar sporadisch en als ze er zijn zitten ze vaak maar te campen en dragen ze niet bij aan de strijd, iets wat zeer storend is met maar 12 man in een team.

    Wel zou je een keertje een automatisch wapen kunnen nemen als Recon zodat je gebruik kunt maken van je spawnbeacon en toch normaal kan deelnemen aan de strijd.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja dat is ook een optie.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat was ik ook al aan het proberen.

    Met rush is recon wel oke schijnt, alleen bij conquest zijn sommige mappen gewoon te groot voor 24 spelers. Dat is wel zonde...

    32 spelers zou wat meer op zijn plaats zijn geweest.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin als attacker vaak als recon en dan snel achter de linie komen en daar een beacon neerzetten.
    Je squad kan dan snel spawnen in hun kamp en zelf neem ik dan meestal engineer zodat ik hun kamp ff kan bevuilen met mijnen , werkt erg goed :)

    Verder is sniperen lastig totdat je een bipod hebt dan gaat het een stuk makkelijker als die crosshair niet ze beweegt.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat mis ik nog wel. Dat je tussen de games kunt quitten en dat op dat moment de teams weer gebalanceerd worden.

    Vind het altijd een beetje lullig als ik ermee stop, zit vaak met wat vrienden te spelen en dan is ons team dus aan het begin van een game een hele squad kwijt.

    Dat moet toch anders kunnen.

    Maar voor de rest weinig op of aanmerkingen meer. Engineer vind ik nog steeds wat overpowered maar goed dat is nu eenmaal zo en ik maak er maar vrolijk misbruik van.

    Beste compliment wat ik BF3 kan geven is dat ik als CoD verslaafde met 12 dagen gespeeld in BO tegenover misschien 3 of 4 in BFBC2 na 2 avonden MW3 weer terug ben gegaan naar BF

    Ze moeten wel met een gestage stroom DLC komen om me echt nog maanden te kunnen houden als speler maar al met al vind ik op dit moment dat DiCE wel de betere game heeft afgeleverd (voor mij persoonlijk). En dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    *psst.. door (LS) in te drukken houdt je je adem in he, zodat je crosshair niet meer zo beweegt.
    Dus weg met die Bipod en kiezen voor 12x Scope, Straight Pull Bolt en een Laser om het af te maken. :thumbs:
     
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Had van MW3 wel verwacht dat het een opgewarmde drol zou gaan worden. Het blijft allemaal het zelfde... BF3 doet toch wat nieuws met hun wapens en addons en de voertuigen. Daarbij gaat het voor mij allemaal wat rustiger in vergelijk met MW3 en dat vind ik wel prettig.
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak niet zo gefrustreerd als bij mw (2)
    Steeds even veel kills als deaths, terwijl je in mw 1 nog echte skills nodig had.

    Werd een beetje te druk allemaal jammer genoeg met allemaal van die gameplay verlagende perks.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    EA is taking serious actions towards cheaters and exploiters
    Posted in: News by GRS, Yesterday, 08:28 PM

    Het wordt steeds beter, zijn we straks ook van de boosters af _0/
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb niet zoveel moeite met boosters eerlijk gezegd. Het enige wat die beinvloeden zijn de leaderboards en daar heb ik toch niks te zoeken :+

    Zolang de gameplay maar zuiver blijft, dus geen echte cheats of hacks of aimbots of wat dan ook ben ik al blij
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren iets raars meegemaakt.

    Ik kill iemand met mn M16, is al raar genoeg eigenlijk, maar daarna pak ik z'n shotgun op. Zo'n 870 nogwat. Wordt ik ineens onsterfelijk zolang ik die gun vasthou. Stond tussen 4 a 5 man en kon ze rustig 1 voor 1 afknallen. Terwijl ze volgas op mij aan het knallen waren. M'n squadmember zei ook al dat hij me niet meer op de map zag en dat m'n naam niet meer boven m'n char stond. Was met Rush in Operation Metro. Ging ineens van 5 - 5 naar 42 - 5. Toen het wapen leeg was pakte ik een ander wapen en toen was het over. (Had ik dat geweten..... :mad:)

    Ondanks dat vind ik BF3 echt een hele verademing na altijd CoD als FPS gespeeld te hebben. Wat een heerlijk grote mappen en variantie aan voertuigen. Weet niet wat het is. Maar ik heb totaal geen behoefte om MW3 te kopen omdat ik deze game heb. Waarschijnlijk geen behoefte om random predators in m'n nek te krijgen ed.

    Oh ja, gisteren lukte het maar heel weinig om met m'n squadmember uit het main menu in hetzelfde team te komen, echt alles geprobeerd. Quick Match, Dice Server joinen, we kregen het maar niet voor elkaar. Ligt dat aan het verschil aan level wat we zijn ofzo, of is dat gewoon crap van de game en moet daar ff een update voor komen.

    Mochten er nog mensen iemand tekort komen voor een squad, invite me gerust. Ook als ik een andere game aan het spelen bent. Alleen de MP spelen vind ik toch maar nix.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    eindelijk binnen en net ff online alleen snap nog geen drol van het spel, is wel vet maar ik wil het wel snappen iemand een site oid die de multiplayer goed uitlegt?? met modi's doelen wapens voertuigen etc.
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    je hebt 2 major speelmodes die echt van bf zijn.
    Rush en conquest!
    Bij beide heb je tickets die je van de tegenstander op 0 moet krijgen om te winnen.

    Bij conquest doe je dat door te killen en om meer vlaggen dan de tegenstander te hebben. Dus je moet vlaggen verdedigen en over nemen.

    Bij rush heb je aanvallers en verdedigers, waarbij de aanvaller tickets hebben en de verdedigers niet, de aaanvallers moeten kistjes opblazen door een bom er op te zetten die na zoveel seconde ontploft of zo veel explossie damage er op doen dat het kistje kapot gaat. Verdedigers moeten dit voorkomen en moeten de aanvallers killen en hun tickets op 0 te krijgen,

    verder heb je nog squad rush, 2 squads tegen elkaar met het zelfde preciepe(?) als normaal rush.
    En squad deathmatch (4 squads, wie als eerste 50 kills maakt)
    en team deathmatch (12 tegen 12, wie eerst 100 kills maakt)
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt helaas vaker , wat ik gehoord heb komt dit nadat je gerevided bent , zelf ook al eens gehad in m'n voordeel.
    Maar dat het gebeurt nadat je een ander z'n gun oppakt is nieuw voor mij.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    I know ;)

    Maar ik vind dat niet lekker werken.
    Ik loop dan vaak naar een kant toe omdat ik de (LS) niet precies goed indruk.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Thanks dat is al wat beginnende info vanavond nog even op die site kijken die gegeven is :cool: vett
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe soepel speelt dit eigenlijk op de 360 met 30 frames per seconde?
    Misschien is het miereneuken, maar in de meeste spellen vind ik het niet lekker aanvoelen, vooral in shooters.

    Hopelijk kan ik worden overgehaald, want wil dit spel toch een kans geven..
     
  19. Vinture

    Vinture XBW.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een squad topic?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina