[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar dat is juist zo krom aan dat wapen. Je hebt er 0 skills voor nodig. Gnasher is juist tof met close combat. Dan wordt het tenminste nog een confrontatie en is er meer skill bij betrokken. Sawn off is gewoon wachten tot iemand om het hoekje komt. :+

2. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht......alweer de eeuwige discussie over de DBS en de Gnasher.......blij dat t sniper weekend is..geen shotgun gezeik,

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ja want in het sniper weekend speelt niemand meer de andere playlists.....

Btw, ik vind gears 3 zeker niet slecht hoor, het is een zeer aangename meevaller en hij bevalt me ook zeker erg goed. Vooral nu de Alpha playlist er is. Maar gears 1 vind ik de beste game ooit, die is dus moeilijk te toppen. Vandaar dat ik zeg: het is gewoon geen gears 1. Ik ga die game niet twee jaar spelen.

4. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ligt het aan mij of is er nu opeens veel lag en liggen de dedicated servers eruit?

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan niet eens Gears of War 3 meer spelen. Hij blijft continue hangen in het startmenu :mad: Al vier keer geprobeerd. WTF is dit?

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Was dat niet een bug? Volgens mij zag ik dat hier al iemand eerder posten. En cache wissen al geprobeerd?

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je rank behoud je sowieso wel.

Edit: ribbons en medals blijf je ook houden.

"WARNING: This will reset your collectibles and some counters towards achievements. This will not wipe progress bars to medals, ribbons or rank.
    Kinda sucks to lose these, but it's better than not being able to play the game no?

Now on with the fix:

1. Move your affected profile onto an external device e.g. Usb thumb drive, along with your saves.
    2. Clear your system cache
    3. Load up gears while signed into your affected profile, and as soon as you see the epic logo, unplug the usb drive (you will get a message asking you to plug it back in, ignore this!)
    4. Hit start, and check your stats, you should have lost all your collectibles. This is a sign to show it has worked.
    5. Plug your usb drive back in and try loading up a game of anything, it should no longer freeze!

"

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  10. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het sinds net ook het geval, terwijl ik vanochtend nog gewoon prima heb kunnen spelen.... WTF is hier aan de hand??

11. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Heb precies het zelfde gehad, gewoon een paar keer proberen en dan lukt het wel. Had ik wel namelijk.

12. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zonder problemen kunnen spelen...voor degene die Socialite achievement nog moeten: de game glitched dit weekend weer....speelde private koth en zag de match als een event! :thumbs:

Nu alleen seriously 3.0 nog....zucht....

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    waarom is het event maar 1 ronde beetje stom =(

edit: waarom join ik laatste tijd alleen nog maar potjes met maximaal 3 mensen er in?! Is dat omdat niemand gewoon meer speelt =p

edit 2: dit event is vet, net als boom snipes! Deze is net wat beter! Snipes <3 dit is de eerste gow dat ik een beetje kan snipen, komt doorminder lag en meer ervaring in gamen :+!

Ik ga zeker elk weekend gow-en want die events zijn echt leuk. Behalve shotgun only en digger :+

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lagen er gisteren wel uit, en sinds toen zijn ze aan het 'recoveren', maar dat had nog wel wat tijd nodig. Zoals gewoonlijk geen update over of het nou weer gewoon gestored is, altijd fijn die duidelijkheid omtrent de servers. :)

http://twitter.com/#!/EpicCog/status/135063947060576256

Btw, ik lagde vandaag ook weer (speelde sinds een week weer Gears), maar weet echt niet of het aan mijn connectie ligt of aan de servers...

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb geen problemen met de lag gehad vanavond...
    koop ik Skyrim, speel ik 5min en vervolgens weer 4uur Gears ... kan dit spel niet wegleggen

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook best mijn connectie zijn, maar soms lag ik heel erg en dan ontdek ik later dat de servers eruit liggen (host die disconnect in versus...), dus het is bij mij vaak de vraag aan wie het nou ligt. En meer duidelijkheid over servers is voor mij altijd welkom, heb het idee dat ze steeds slechter worden, eerste week leek alles foutlous te gaan en nu merk ik steeds af en toe hinderlijke lag bij in- en uitgaan van cover, bij een spel als deze waar cover zo'n belangrijke rol speelt is dat best hinderlijk.

En met Skyrim vs Gears... bij mij is het precies andersom, deze week flink aantal uren Skyrim gespeeld en misschien 2 matches Gears 3.:9

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    echte irritatie die bots, als je iemand downt rent hij van de andere kant van de map om hem te killen, maar als hij iemand downt dan doet hij dat niet meteen.. En kan die persoon rustig opstaan.

Ook wapens oppakken zouden ze niet mogen doen vind ik!

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    PRECIES DIT

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja, bij mij ook.

Een keer was het sudden death, ons team had alleen nog een bot en de tegenstander was een echt persoon. De bot downt de tegenstander, maar gaat dan in cover en op de grond richten. Tegenstander staat op, maakt de bot af en wint de ronde.

20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF speel ik net t laatste chapter van de game op insane uit in co-op 4 en na het eind filmpje zegtie connection to host lost en telt het laatste chapter dus niet mee voor zowel insane als 4 co-op!!!

wat is dit nou voor een baggerzooi...

ben er onnoemelijk lang mee bezig gewest, nu ben ik toch een heel eind klaar met GoW... pff

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina