[XOne] [TES V: Skyrim] Races

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 nov 2011.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dit speel heeft echt teveel keuzes 8). Vond magie wel cool dus heb zo'n high elf gekozen, maar dan moet ik dus ook nog kiezen tussen 4 soorten magie.

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Vraagje; ik ben van plan om met de woodelf te gaan spelen maar ik las dat die in harmonie met de natuur leven, heeft dit ook invloed op de gameplay of kan ik als woodelf ook gewoon als een malle gaan jagen?

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik speel eigenlijk altijd met de Breton. Battlemage kant op. Conjuration, destruction, onehand, heavy armor en healing shit. De perfecte combo voor mij.

4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan doen wat je wil. Ik heb nog niks gezien wat ik niet kan omdat ik een woodelf ben, en volgensmij zijn die dingen er ook niet.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je kunt gewoon alles doen als Woodelf :p.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Werkt hij een beetje? zelf een khaijt die one handed heeft en destruction maar zonder heavy armor. Vind zelf dat je de de magicaka bonussen nodig heb van de robes. Maar ben nog laag en draag wel heavy boots en gauntlets om die beetje te levellen.

7. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Ik weet het nog niet, ik ben pas level 5. Bij die gast in Whiterun heb ik in ieder geval betere destruction spells gekocht, dat helpt al een hoop. En ik gebruik ook een schild als er veel man tegelijk op je af komen. En conjuration is altijd goed als afleiding en hulp als je alleen bent.

En het is gewoon supervet om die beesten op te roepen_O_

8. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Welke gast in Whiterun? Ik zit zelf namelijk nog altijd te pielen (lvl12) met Flames en Firebolt.

9. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    De Courtmage van Dragonsreach, volgens mij de enige mage in die stad.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nu ga ik weer een lore lulverhaal houden maar elven mogen niks doen tegen bomen. Ze eten ook geen planten dacht ik maar alleen vlees. En nee, je mag gewoon alles doen.

Van UESP:

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  11. Seh

Seh Guest

:+

Deel Deze Pagina