[XOne] [TES V: Skyrim] Dungeons en andere points of interest (spoilers)

Discussie in 'Games' gestart door Wilco360, 9 nov 2011.

1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig al een paar dungeons bezocht waar je leuke loot kan vinden? Ik heb gold nodig voor een huis in Whiterun. Ik heb nu 3500 gold. :)

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien alle goede loot leveled loot is (= je level bepaalt hoe goed het item is) maakt het niet zoveel uit welke dungeon je ingaat. Ik zou gewoon een beetje rondlopen en alles wat je vindt ingaan, op die manier had ik al 10k voordat ik uberhaupt in whiterun was geweest en kon dus gelijk mijn huis volledig upgraden.

Edit: meer ontopic: De bloated man's grotto tijdens de quest "Ill met by moonlight"
    (te starten in de kerker van falkreath)
    ziet er werkelijk LEGENDARISCH uit.

Hier is overigens een daedric artifact te halen, maar ik zeg niet welke ;)
    (ok het is de Savior's Hide :p)

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel speciaal huis die ik voor 19k moest upgraden.:cool:

4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand die de sidequest met Brynjolf al heeft gedaan? Dan moet je een ring jatten van zo'n kraampje en die ring bij iemand anders in zn broekzak stoppen. Maar het wil maar niet lukken om ongezien die ring te krijgen.
    Dat kistje wil dan wel open, maar als ik sneak kan ik die inhoud niet zien, dus dan moet ik wel uit sneak om die ring te pakken, en dan wordt ik gepakt...

EDIT: crap, verkeerde topic.

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren in een fort vol necromancers en mages die zo te zien allemaal experimenten deden op vampiers, want overal lagen op tafels en in cellen en kooien vampieren en vampierlords 8)

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    In Embershard Mine kreeg ik van een bandit ook een schatkaart..
    Eventjes gevolgt en een kist gevonden in de bergen tussen Riverwood en whiterun ergens.
    Zat een coole Orcish Mace in en nog wat juwelen. coole shit! :cool:

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek Redbelly Mine, kreeg een misc quest bij Shor's Stone, maar krijg het nergens op de map iets te zien. Iemand weet waar die is?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Lost Knife Cave _O_

Denk dat ik er anderhalf heb gezeten haha.

Grot waar 5 watervallen in uitkomen. Heerlijk sfeertje hier, vooral als boogschutter kun je je lol op.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zitten echt heerlijke dungeons in, en tot op heden geen herhalende gezien. Beter speelt BioWare dit, kunnen ze heel wat van leren na Dragon Age 2 met maar een dungeon desing level voor alle caves. :emo:

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Edit: ik ben nog niet wakker.

Volgens Google ligt Redbelly Mine in Shor's Stone zelf.

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868

Hierzo.
    Half jaar zoeken, internet is makkelijker. Fuck dat boek... 8)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Fucker :+

Kwam gisteren btw in een heel groot kamp met allemaal Orcs. Die hadden gewoon lekker een eigen nederzetting gebouwd :lol:
    Aangezien ik geen Orc was, werd me gevraagd om vriendelijk op te rotten. Ze hadden een eigen mijn en alles. Toen ik er eentje omlegde kreeg ik zelfs een hele aparte bounty op me (Orc Tribe Bounty). Eigen rechtsysteem alles :eek:.

Bizar als je je realiseert dat, zoals Howard zei, de gemiddelde speler maar 30% ziet van wat men in de game stopt....

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Kon het niet vinden op het internet, bedankt voor de pic. Ik voel me een bezem.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hé, daar ben ik ook geweest. Kwam helaas wel een paar bugs tegen toen, maar het is gaaf dat er zoiets in het spel zit. Overigens vind ik de stemmen van de Orcs wel vreemd. Sommigen hebben een hese, verder vrij normale stem, terwijl anderen zo grommen als in Oblivion.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Niet mijn pics en weet niet waar het is, maar damn wat nice! _O_

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    OK, fuck alle quests vanaf nu. Ik ga weer verder met ontdekken _O_

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62

Even gefixed! Ziet er dik uit! Ziet er beetje uit als iets van de Dwarves?

19. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Aanrader als je one handed speelt. Azura's star met Mace of Molag Bal. Beide Daedric Artifacts, Azura's star is natuurlijk een bekende (een oneindige Soul Gem), Mace of Molag Bal is uniek en bruut in uiterlijk, erg sterk en met een hele chille betovering. Doet met elke klap 25 stamina damage en 25 magicka damage en trapt een soul wanneer je iemand binnen 3 seconde killt.

In samenwerking met Azura's Star is hij dan oneindig voorzien van voedsel. Heerlijke combi.

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net bijna alle Orc camps uitgemoord (voor experience, loot en orichalcum ores en ingots). Man man man, die Orcs zijn sterk! En ze hebben veel waardevol spul bij zich joh! Ik ben onderhand level 25, maar elke sterke Orc had wel een dikke golden ring met een vette enchantment bij zich! De Chief Orcs hebben vaak bijna een full set van Orcish armor, even meenemen en verkopen en je bent weer rijker! :D

En ik heb net een Orc gedood die een Shrouded Hood bij zich had. Da's een hoed met 25% better sneaking en die is 1485 waard... :lol:

Laatst bewerkt: 18 nov 2011

Deel Deze Pagina