Ach, Halo CE vooraan de rest tussendoor. Zo doe ik het ook (scheelt dan wel dat ik Skyrim niet zo interessant vind, das wel een tijdeter). Damn, Ratchet heb ik ook nog liggen...helemaal vergeten door Uncharted 3.
http://halo.xbox.com/en-us/news/headline/the-halo-bulletin-11911-/290676 Dus nog wel een echte classic playlist voor multiplayer Denk dat ik hem zo direct toch maar ergens bestel (wellicht MyCom) of volgende week bij de FRS langs.
Zouden ze hem dan ook in de winkel verkopen?Ik hoop het iig geval wel want heb hem nergens gepreordert met in het achterhoofd van hoeveel halo reach limited editions er nog over waren weken na de release
Zou kunnen dat ze 'm bij MyCom-winkels ook gewoon al verkopen. Misschien moet iemand 't maar ff gaan checken dan. Maar goed, die van mij heb ik (hoop ik) morgen!
Ik moet me inhouden om em niet bij All4Games te annuleren en bij MyCom te halen. Ik zit mezelf de hele tijd maar te vertellen dat ik al genoeg games heb. Maar het is Halo! Een week voor de release!
Bedankt voor de tip, ook maar bij mycom besteld. Waar ik de tijd ga vinden om hem ook te spelen is een andere kwestie...
Haha, die Dulle zit volgens mij nu helemaal te trippen wat die moet doen. Maar ik vraag me echt af of iemand heeft lopen kutten bij MyCom, want alle shops die ik tot nu toe heb gecheckt is de levering pas de 15e. Net in een reclame e-mail van Bart Smit ook, levering 15 november. Mij hoor je niet klagen, maar het is wel vaag en ik weet nog wel dat met Halo: Reach er tape op de omdoos zat met grote rode letters dat het niet eerder verkocht mocht worden.
Is natuurlijk wel een slimme marketing truuk; moet je eens kijken hoeveel er ineens bij MyCom gaan bestellen! Ze kunnen altijd zeggen dat ze zich vergist hebben in de releasedatum.
Je krijgt 'm morgen wel hoor, die van mij is ook verzonden incl. traceernummer. De eerste partij Launch exemplaren krijgen trouwens leuke DLC-extra's. Zie hier: Spoiler [yt]QPLOhTj5apo[/yt]
FRS en haar Embargo ook, Revelations idem dito. Wel 20 euro korting op beide games straks, dus in zeker zin heb ik Halo voor 16 euro en dus een classic prijs.
Dat ziet er nog aantrekkelijker uit Heb hier nog games die ik toch niet speel. Hmm... Ach annuleren is ook zoveel werk.
Ja idd, had hem al gezien bij de FRS. Hoop morgen een telefoontje te krijgen, samen voor Revelations. Sinds 2007 zijn er niet meer zo achterlijk veel goede toppers uitgekomen in het najaar. 2009 of 2010 najaar was een klein dipje geloof ik, maar in 2011 is mijn beurs in het najaar echt naar de tering.
Ook maar besteld bij MyCom Ik weet echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen gezien ik al BF3, FM4, Skyrim speel en dan ook nog Halo CE.....