1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 9 nov 2011.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Juist toujane. Die map heb ik echt kapot gespeeld. Toujane only's FTW! :cool:
     
  2. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Nuketown FTW! haha
     
  3. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Of die map op de golfbaan uit de Anihillation map pack van BO. Overall gezien vind ik MW3 beter dan MW2, maar toch niet zo leuk als BO. BO was niet perfect, maar ik vind met name de killstreaks beter in balans (in MW3 is het soms echt weer ontzettend druk in de lucht), de Wagermatches vond ik erg leuk en ik mis het 'dive to prone' principe
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meest waardeloze map die ik ooit gespeeld heb. :lol:

    Alles wat je nu opnoemt is wat BO tot een verschrikkelijke game maakte voor mij :)
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op met die maps van Call of Duty 4! Call of Duty 4 blijft de beste Call of Duty i.m.o. en als ze de maps opnieuw uitbrengen vind ik het nog steeds geen probleem! :)

    Highrise mag ook weer terug komen! Goede momenten gehad op de sniper spots: één keer een quad en twee keer een triple met de Intervention! Errug leuk! _O_

    Volgens mij las ik hier ergens op het forum dat je pas die Elite Founder status krijgt vanaf de 13e...
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, dubbelpost... Sorry!
     
  8. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Via welke link kan je de code invoeren voor Elite Founder Status, het spacet bij namelijk van alle kanten en krijg het niet voor elkaar, ben ik de enige?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ff wachten tot de 13e. Dan kan je founder pas activeren.

    sowieso werkt Elite nog voor geen meter op het moment
     
  10. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik wacht dan rustig af ;).
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vandaag eindelijk Cod:MW3 binnen gekregen. Na een uurtje of 3 de Singleplayer en een uurtje Survival Mode gespeeld te hebben, kom ik tot de conclussie dat de actie in de SP echt bizar intens is. Alléén maar actie actie actie. Het lijkt net of je in een Hollywood film zit. Een minpunt vind ik wel dat de graphics niet zo optimaal zijn. Black Ops was beduidend mooier in mijn ogen.

    Survival mode is dus de vervanger van zombies. Opzich jammes dat zombies eruit is, maar Survival Mode is wel echt heel vet. Zeker met 2 maten en een kratje pils erbij :).
     
  12. Moltifao

    Moltifao Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Alhoewel ik enthousiast was toen ik het spel kreeg, wordt de verslaving met de dag alweer minder. Grootste bezwaar: door die maps met alle hoeken en kruispunten komt het keer op keer neer op een wedstrijdje wie-drukt-het-snelst-z'n-trigger-in. Persoonlijk vind ik het prima dat ze het moeilijker willen maken voor campers en/of snipers, maar als ik mijn reactiesnelheid wil testen pak ik Mario Party er wel bij.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is het iemand al gelukt om 2 uur double xp te krijgen door bij Elite te registreren?
     
  14. NoMerciHere

    NoMerciHere Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het met je eens zijn maar,

    ik snap niet, dat zoveel mensen zeiken op MW3... En ik ben het dinsdag gaan halen, en heb nog geen 1 camper tegengekomen. En quickscopen stom? Jullie zaten verdomme te zagen dat het op black ops zo moeilijk was!

    Ik zit graag op Dome met m'n L11A8 te rushen, en ik haal dan predator & AC130...

    Maar, ik vind het ook wel , behalve dan dat QS weer IN is, de hitmarkers irriteren me. Ik loop QS en heb een hitmarker... En dan gaat een noobje me weer killen met z'n Type-95 :mad:


    Ik zou MW3 z'on 97 % geven. Want de MP & SP zijn top, Survival Mode nog niet gespeeld......
     
  15. NoMerciHere

    NoMerciHere Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nop
     
  16. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Meest trieste: Marksman, al is dit tegen te gaan door Assassin Pro. Mensen die je gewoon van kei ver zien door je naam terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan. En QS'en wat nog makkelijker dan tevoren is. Maak dan gewoon een QS'spel en pleur daar die kinderen in.

    Vandaag was het Nederlands niveau weer laag, veel kleine krijsende en grof-scheldende kinderen. :mad:
     
  17. NoMerciHere

    NoMerciHere Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, en Assassin is idd ergerend....

    Vandaag z'on Nederlanders dat ik nog niks tegen gezegd had, en die kerel roept zo van ga naar je oma! (Oma is dood :'-()

    Samen met 9 andere vrienden hem gereport... Hoop dat ie gebanned is...
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik begin er eigenlijk ook steeds minder aan te vinden. Ten eerste de schijtmaps idd waar je echt uit alle hoeken en gaten met 2 kogels kapot kan worden geschoten. En fucking quickscopers zijn er echt overal. 8)
    Diversiteit in alle dingen die je kan unlocken etc is wel tof. Alleen is het soms té druk qua killstreaks.

    Hoezo is Assassin ergerend?
     
  19. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel levels zitten er nu eigenlijk in? Eerste vier avonden gewoon maar 6 verschillende levels gehad als ik het goed heb.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Volgens mij iets van 16? Althans de SpecOps survival telt 16 levels. En die lijken mij ook allemaal waardig voor MP.
     

Deel Deze Pagina