[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hier ben ik ook zeer benieuwd naar.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Mijn xbox heeft grote moeite met het spel en maakt errug veel geluid. Andere mensen ook last van.

en nog even een vraagje over de game:
    Ik ben net de companions gejoined en als ik het goed begrijp is dat een soort fighters guild en bestaat die dus niet meer, en de mages guild kan ik niet ontdekken in die eerste stad.

3. dontim0416

dontim0416 Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand zeker dat er respawns zijn
    en blijven dungeons altijd leeg ?
    dat verpest wel het spel
    hoe wil je ooit al je skills 100 maken

4. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Heeft iemand al de missie The Persuit gedaan van the thieves guild, zoja zou je me dan kunnen vertellen waar ik in mercer frey's huis het bewijs waar hij is kan vinden?

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook al? Ik net ook binnen fucking vijf minuten... :confused:

6. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je gewoon op den duur betere spells moet kopen/bemachtigen.
    In Oblivion stapte ik op den duur ook over op een betere spell in dezelfde school.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand waar je Avenicci kan vinden?

8. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    waarom vragen jullie quest dingen ?? vinden jullie dit niet jammer?? ik probeer het zelf te zoeken... en kan ik het niet vinden dan ga ik met een andere quest aan de slag.. kom t vanzelf wel is tegen.

9. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Avenicci is het hulpje van de Jarl in Whiterun. Hij is altijd in Dragonsreach (het gebouw waar de Jarl zijn troon heeft). ;)

@ taker1987

Ik denk dat de meesten eerst zelf zoeken en pas hulp vragen als ze het echt niet kunnen vinden. Ik doe dat ook. Geen zin om twee uur te gaan zoeken als ik het zelf echt niet kan vinden...

10. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil alleen zeggen dat dit een sublieme game is. Verder kom ik hiet niet meer op dit wisselforum, want ik heb geen zin in een spoilerfest :)

11. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    dat heb ik dus ook... ik lees het hier nog amper.

voordat de game uit was, las ik hier echt wel elke dag ... en helemaal de laatste paar dagen voor dat de game uit was zat ik echt om de 20 min te checken of die al ergens te koop was:+

het is dat het nu weer vrijdag is en weer dat irritante zing programma op tv is... anders was ik toch echt weer bezig met skyrim.. wat ik al de hele dag aan t doen ben geweest :+ ik kan echt niet stoppen met skyrim.

12. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, kun je als je weerwolf bent, ook nog vampier worden?

13. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zeker wel stoppen met Skyrim. Heb net drie uur gespeeld en nu stop ik even om Modern Warfare 3 te spelen. Daarna misschien nog even Skyrim. Zo niet, dan ga ik naar bed en morgen weer verder (na het werken). :)

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kun je meerdere ringen tegenlijk dragen ja/nee?

Ik heb een huis gekocht in Whiterun, er staat echter niks in. Kan ik inventaris kopen, zoja waar?

15. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Je kan maar 1 ring dragen.

De inventaris voor je huis kan je kopen bij dezelfde gozer waar je het huis heb gekocht.

16. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, ik weet niet of het een bug was, maar ik werd net echt 300 meter hoog de lucht ingeslagen door die lange gasten. Stonden voor een grot waar ik een quest had. Hoe kan ik die ooit verslaan als ik level 3 ben?

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Lees ik dat er al iemand boven level 30 is gestegen ... ik ben nog steeds level 1 :p
    Maar amuseer me heel goed met deze rpg, is fantastisch allemaal !
    En ondanks dat ik de game op de HDD heb gezet (Xbox) loopt die vrij soepel en zijn de graphics echt wel bijzonder mooi en de gameplay héél betoverend verlsavend & tof !

Ik ben nu in riverwood bij trader Lucan Velerius. Net wat te veel aan spullen kunnen verkopen ... Heb al een Apple Cabbage Stew gekookt ... er zitten leuke recepten bij ... ga nu op zoek naar een smid(se) ...
    De sfeer en muziek zijn ook machtig in Skyrim en de boeken tof om te lezen !

Een TOP-game ! Leve de singleplayer rpg's !! :)

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Is geen bug. Advies: blijf voorlopig maar uit de buurt van Giants :+

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dikke spoiler

Heeft iemand Katema gedood? Ik stond onder een waterval,waardoor je hem niet kon zien, besloten om hem het meisje af te leveren. Voor mij de juiste keuze alleen had ik niet snel 5 mensen uitgeschakeld. Heeft iemand Katema wel gedood en wat gebeurde er toen?

20. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb eerst het meisje afgeleverd en daarna heb ik Katema alsnog in zn grot kunnen vermoorden.
    XD

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina