[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Trololo

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    @ tim91

Wil je spoilers voortaan in een spoilertag zetten? |:-

3. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Alsjeblieft en sorry :)

43 uur in Skyrim, lvl 30.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kwam net een verbrand karavaan tegen. Hoopte een draak tegen het lijf te lopen, maar helaas. Wat een super spel zeg.

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vier draken gedood. Drie in de bergen. Mijn character is een Nord en heeft dus 50% resistance tegen frost. Aangezien de draken in de bergen ice dragons zijn, is het een eitje om die de doden want ze spugen frost i.p.v. fire! :)

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan je draken altijd tegen komen of moet je eerst bepaalde missie gedaan hebben?

Sent from my TITAN X310e using Board Express

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat bij mij ook lukte bij deze draken was een fire dude spawnen die vuur naar hem gooit en zelf achter een pilaar te schuilen. Ene hand healen en andere hand die gast spawnen, ging best wel snel, na 3 minuten was ie dood.

@willem, ik heb meer t idee dat het ook met de locatie te maken heeft, ik heb amper de main quest gedaan en ben nu lvl 11 en heb er 4 gekilled. Een paar keer doodgegaan waar ik weer in buurt begon, en elke keer wanneer ik bij die lokatie kwam spawnde er een draak

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Vraagjes..als je een paard hebt, en je verlaat hem, boekt ie m dan terug naar de stables waar je hem hebt gekocht?
    Verder, loopt ie echt soepeler als je m op de HDD installeert? Hoor ook wel eens dat t bij sommige spellen het spel juist trager maakt toch? (Halo Reach)

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn bepaalde plekken op de map waar je ze tegen komt (voor shouts) en je kunt ze random tegen komen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alleen bij Halo 3 was dat het geval. Voor de rest is het qua laadtijden altijd een voordeel.

Al heeft skyrim wat problemen met low res textures die in beeld blijven omdat de highres variant niet van de hdd gestreamedword (omdat het spel om 1 of andere reden denkt dat het in de cache zit) maar dat gaan ze nog fixen.

Wat dat paard betreft. Gejatte paarden lopen wel terug naar waar je ze gejat hebt. Gekochte paarden zouden moeten blijven staan denk ik (was in Oblivion wel zo)

11. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt per speler door het radiant AI systeem bepaalt volgens mij. Alleen kan het wel zo zijn dat die locatie al voor je laatste save vaststond. Het blijft voor jou dezelfde plek maar ik zal hem daar waarschijnlijk niet tegenkomen.

12. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel een zeikerd zijn maar waarom in hemelsnaam die subtitles en overige tekst zo klein op de consoles? Zit op het puntje van mijn bank om het te kunnen lezen. Formaatje film / tv ondertitiel vind ik toch prettiger lezen.

Ik heb er pas een uurtje op zitten maar het bevalt beter als het eerste uurtje Oblivion (dat was geen blijvertje). Ik hoop dat deze me net zo weet te pakken als Morrowind destijds.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vanmiddag mijn eerste draak tegen gekomen, via de main quest gedaan. Was wel toffe ervaring, moment dat de Greybeards je roepen is awesome. _O_

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Één ding vind ik wat minder aan het 'favorites' systeem. Je ziet de statistieken niet staan van de wapens/armor in die lijst. Dus je weet niet of je dan een sterker of juist zwakker wapen in handen neemt.

Wat me opviel trouwens is, hoe snel je in het begin al behoorlijke armors krijgt. Qua bescherming dan, echt gelijk armors van 25 enzo. Volgens mij begon je in Oblivion veel 'kaler' . Niet dat het erg is. Maar ik vind het altijd wel wat hebben in games als je echt iets ervoor moet doen om een sterk armor te vinden/maken.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien leveren de laatste armors wel 100 defense op, weten wij wel. Viel me ook op trouwens!

Sent from my TITAN X310e using Board Express

16. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand info hoe je aan sterkere spells komt? Zit nog steeds aan mijn novice spark op lvl 11.

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een vraagje, misschien een hele vreemde, maar waar vind ik in het begin (als je nog geen geld hebt, of weinig geld) een boog? :)

Geen spoilers aub, gewoon een locatie :9

18. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben nu level 31 en mijn armor geeft
    158 defense

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nog niet, ben aan het questen voor de mage college in het noordoosten, maar duurt nog wel effies

20. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Late reactie, maar bij mij ging het vanzelf weer weg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina