Heb deze voormiddag ook een uur of 2 kunnen spelen Ben een gespierde RedGuard en ben nu lvl 3. Ja datis nog maar weinig maar heb veel rondgelopen en gepraat echt vet spel, spijtig genoeg moet iknog tot morge vroeg wachten omweer te spelen ...
Haha, deed net een quest voor een Redguard in Whiterun. Moest naar een cave, ik naar binnen en zit er een bewaker op zijn stoel te schrijven in een boek. Bleek dus dat hij blind was en aan me vroeg wie ik was waar ik op antwoordde dat het een van zijn vrienden was. Vervolgens zijn boek gepikt (die overigens helemaal leeg was) en stiekem doorgelopen.
Grappige dubbelzinnige opmerking van een nacht wachter in Whiterun:"my cousin is out there chasing and fighting dragons...and i have call of duty.."
Vooral tof dat je vijanden vast kan schieten aan de muur bijv. Liep te sneaken door me eerste dungeon, komt er een undead uit ze kist stappen, schiet 1 pijl door ze hoofd en hij blijft staan, loop ik erheen zit ie gewoon vast geschoten aan ze kist hahaha
Gisteren begonnen..... wat een vette game! Switchte van 1st person view naar 3rd person.... blijk ik gewoon rond te lopen met 2 pijlen door m'n hoofd en nek.... Iemand een idee hoe ik de naam van personage nog kan wijzigen? Te snel of op verkeerde knop gedrukt en heet dus nog gewoon "Prisoner"
Whaha gisteren kwam ik in een fort aan met allemaal orc Bandits. Ze waren een beetje kierewiet want ze zaten allemaal in zichzelf te praten Heb ik ze allemaal omgelegd, komt er opeens een oud vrouwtje ergens vandaan lopen. Beetje met haar praten, zegt zij dat ze er gewoon woont . En dat er elke keer weer andere bandieten huisvesten. Vlak voordat ik weg ging vertelde ze nog een verhaal over een paar Altmer die er zaten en allemaal vampieren bleken te zijn. Het kon haar niks schelen, zij wilde gewoon lekker koken. Helemaal leip
Ja zag haar ook. Tof dat Bethesda hun eigen game ook niet serieus neemt. Iedere keer worden de bandits geraid en dan komen er weer nieuwe. Zo gaat dat in Tamriel AI is een stuk leuker geworden. Ik was weer eens een dungeon aant looten. Zie ik een vijand voor me wegrennen. Ik er meteen achterna. Blijkt dat ie mijn in een val wou lokken en een hendel had overgehaald waarmee er van die grote messen uit de muur kwam zwaaien. WTF. Daarnaast is er nog een toffe quest die iedereen gewoon moet uitchecken. De meest gruwelijke quest die ik ooit heb gedaan in zowel Morro, Oblivion en Skyrim. Je kan de quest vinden in de stad Markarth, helemaal in het Oosten van Skyrim. Je moet dan ff op zoek gaan naar een abonded house. Meer kan ik niet zeggen aangezien ik het niet wil spoilen.
Ik was in een dungeon, zag een schatkist en toen ik er naar toe liep, viel de grond onder me weg. Bleek een man te zijn die zich verveelde, had een heel verhaal dat de eerste slachtoffers dood vielen, maar toen hij wat water in de kuil had gezet ging het beter.
Ik vind gewoon het idee dat je ergens loopt, een ingang ziet, en uit nieuwsgierigheid even gaat kijken, en er 2 uur later weer uit komt met een heerlijk gevoel, zo tof.. Gister mn oude outfit verkocht en liep blijkbaar nog halfnaakt rond, dus ik hoor een voorbijganger zeggen "uhhh, you might not want to walk around naked like that around here" haha ! Ook kwam ik in een grot waar in een gevangenis een boek lag die mn thieving skills omhoog hielp, blijkt het een geweldig verhaaltje te zijn over een leerling die haar docent te kakken zet en opsluit samen met een vampier, en nadat je het boek uit hebt kijk je rond, en voel je gewoon de vibe, dat het verhaal zich in precies deze omgeving heeft afgespeeld.
Lol, was in de Bannered More, de inn in Whiterun, een drinkwedstrijdje aan het doen... Ben ik opeens aan de andere kant van Skyrim. Dit lijkt me echt een hele gave quest
Was in Dragonreach en daar heb je van die lange tafels voor de Jarl met eten. In Oblivion sprong je dan op je tafel en gooide je alles om. Dit keer gebruikte ik mijn shout en alles vloog door het kasteel, hahaha. Krijg ook elke keer de guards achter me aan als ik shout in een dorp met de vraag of ik mijn shout niet wil gebruiken omdat de mensen er bang van worden.
Iemand die gestoorde jester al tegengekomen met zijn kapotte koets? Staat bij een boerderij aan de achterkant van Whiterun. Geniale personage en quest, vraag me echt af wat er in zijn koets zit.