Vaak is het juist hoe kleiner de screenshots, hoe mooier het lijkt Downsampling enzo. Verdorie. Als ik daar eerder aan had gedacht had ik dat reptielenbeest genomen. Is een keer wat anders. Ach, deze is ook niet slecht. Ik zal van hem leren houden. Maar dat is ook altijd mijn probleem in RPG's; alles willen kunnen, maar uiteindelijk nergens goed in zijn. Hopelijk kan ik dat deze keer voorkomen.
Hail sithis! Hier ook een Khajit van de Dark Brotherhood, mag ik vragen waar je die bow vandaan hebt?
Erg vet om te zien al die karakters! Ik twijfel zelf nog tussen de tijger, woodelf en de reptiel. Ik wil sowieso thief gaan worden dus het zal op uiterlijk aan gaan komen denk ik. Vanavond gaat het los.
Eerst een elvish bow gemaakt met smithing, dan geupgrade dmv de grindstone en uiteindelijk shock damage toegevoegd door te enchanten aan een altar
Meet Sindarin de Wood Elf. Wood Elf heeft van default geen evil blik, dus heb het een en ander veranderd. Vind hem wel echt vet, met die sik/baard erbij. Wood Elves zijn super goeie archers en kunnen dieren commanderen, what is not to like?!!
Wood elf populair zie ik. Mijne is ook wood elf, ben alleen zijn naam enzo vergeten Zal vanavond wat info plaatsen, hij is sowieso boss.
Mijn Nord: De naam is Tywin the Great, Tywin vond ik wel een coole voornaam en ik kon -zo snel- geen goede achternaam verzinnen Hij is nu level 8, draagt steel armor, vecht graag met z'n bijl met extra fire-damage en gebruikt erg vaak z'n steel shield. Qua perks heb ik tot nu toe punten gestopt in One-Handed (de 1e perk en een perk zodat power-attacks minder stamina kosten), shield (de 1e perk en een slow-mo perk, heeft volgens mij niet veel nut, maar ziet er wel cool uit), Restoration (de 50% minder mana-cost) en Destruction (de 50% minder mana en de dual-wield perk, erg cool om te zien).