1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet. gaat dat helpen dan?
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook last van!
     
  3. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik geen problemen mee gehad, in de kist zat netjes wat ik ingeleverd had...

    Ik heb de game op de hd geïnstalleerd. Heb nu 4 keer een vastloper gehad. Dit gebeurt wanneer ik lang achter elkaar gespeeld heb :confused:. Nooit wanneer ik ff gespeeld heb.

    Ben enorm veel bugs tegen gekomen... Bijv viel er een mammoet uit de lucht pal voor mijn voeten.
    Dieren en characters in rare houdingen.
    Dieren op rare plaatsen (bijv een vos liep er op de bodem van een meer)
    Ik kom zelf regelmatig vast te zitten en kan geen kant meer op.
    Afzichtelijke graphics zo nu en dan.
    etc, etc, etc

    Hoop wel dat er patches voor komen. Vind het erg irritant.
     
  4. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    1X vastloper gehad nu... altijd vervelend =(

    In vergelijking met Fallout 3 is 1X peanuts, die liep vaak vast zeg..
     
  5. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem geïnstalleerd op de Hardeschijf, maar dat werkt helaas niet. Beter wordt dit snel gefixed want dit is zwaar kut zo,.
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet HDR lightning ofzo? Ik zag ook zo'n gloed om een kip (het is dus niets met magic :+). Maar HDR zorgt ervoor dat er een soort gloed om dingen heen komt (ook in fotografie)

    Sommige textures zijn inderdaad afzichtelijk maar ik ook heb het spel op m'n HDD gezet. Dus maar weer eraf halen en de cache legen van de xbox. Hopelijk helpt het. Hoewel slechte textures me niet zoveel kunnen boeien. Probleem is dat je dan met een tyfus geluid zit te gamen. Ik wil snachts de krekels van Skyrim kunnen horen zonder dat ik m'n TV daarvoor op half volume vermogen moet gaan zetten. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bug dat sommige achievements niet unlocken, ik heb bijvoorbeeld wel mainquest achievements kunnen unlocken, maar verder nog geen (bijvoorbeeld van levels, 100 places discovered). Best irritant, iemand ervaring mee? Skyrim staat ook niet op mij achievement tab.

    Misschien niet helemaal de bedoeling van deze thread, maar probeer het maar gewoon.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Sneeuw textures zijn af en toe wel dramatisch inderdaad. Cache geleegd en niet op HDD maar af en toe ziet het er echt geniaal slecht uit. Tegenover Riverwood op de berg kom je al snel een toren tegen, textures van sneeuw daarbinnen is echt dramatisch. :lol:
     
  9. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die sneeuw zag ik ook idd. Dat was ook het punt waarop ik dacht...wtf...maargoed, het spel is nog steeds geweldig!

    Textures van sommige kasten in huizen zijn soms nog erger trouwens.

    Je ziet wel goed dat de xbox 360 echt aan het eind van zijn leven komt trouwens. Stel je voor dat deze game de textures had van bijvoorbeeld Crysis 2 op de PC. Ookal weet ik dat gameplay voor graphics gaat, als je niet eens fatsoenlijk de bewegwijzering kan lezen bij kruisingen omdat het te blurry is dan wordt ik toch wel een beetje uit de game gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  10. Edge24

    Edge24 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt blijkbaar geen ervaring met TES games. En geen respect voor de games als je zo praat.

    Als je vast komt te zitten doe je iets fout, miss is MW3 een beter spel dan. Dat is meer voor de mensen zonder teveel inleving
     
  11. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik met je eens ben dat Skyrim geniaal is, is het vrij algemeen bekend dat je in Bethesda games regelmatig vast komt te zitten. En dan niet vastlopen in een quest. Maar dus gewoon door een tafel vallen en er dan niet meer uit kunnen komen. Letterlijk vastzitten. En dat is irritant.
     
  12. Edge24

    Edge24 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet je, en als je echt bekend bent met bethesda weet je ook dat ze zelf toegeven dat het gebeurd.

    Het is een offer wat je moet maken, omdat het onmogelijk is om alles perfect te krijgen in een game die open is, en waar je niet alleen maar door bepaalde gangen kunt lopen. Door tafels zakken heb ik nog nooit meegemaakt.

    Ik vind dat als je het spel op deze punten afkraakt dat je niet weet waar je het over hebt, want je weet dat het erin zit. Je moet ook niet raar een berg op proberen te lopen.
     
  13. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    :F: Gast, ik heb oblivion kapot gespeeld en ben nu ook al aardig op weg met Skyrim... Wie ben jij om zo over mij te praten :):
    Ik geef gewoon punten van kritiek aan, maar uit jouw reactie maak ik op dat ik dat niet van jou mag :lol:

    Over respect gesproken...
     
  14. Edge24

    Edge24 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag je, maar je toon lijkt net of het spel er vol van zit. Dat schrikt mensen af, en dat wil je niet hebben.

    Zoals alle reviews laten zeggen: De bugs zijn het noodzakelijke kwaad van het hebben van een game als dit, zonder de bugs was deze game veel minder geweest.

    Het creeren van zon uitgebreid spel kan gewoon niet zonder bugs :D, je kunt bv niet de hele berg vol leggen met paden.
     
  15. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik schrik niemand met mijn mening af. Dit is de bugs en glitches thread waarin het juist de bedoeling is om deze bugs en glitches van de game bespreekbaar te maken... Dan moet je hier niet gaan lezen...

    Anyway, de missers die ik aangeef zijn hinderlijk en irritant, maar neemt niet weg dat het gewoon een hele goede game is.
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Sommige glitches en bugs zijn wel te obvious om ze te kunnen missen zou je denken. Vraag me nog steeds af hoe ze testen daar. Neemt zeker niet weg dat ik dit spel de komende maanden ga spelen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  17. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pijlenhouder zweeft bij mn rug in plaats dat ie erop zit, best een beetje een lomp gezicht.... maar ja, magic he..
     
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
  19. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Fuck ma, ik zit in een kerker op jacht naar een nieuwe Power Word en hij begint ineens te freezen als een malle. Tig keer opnieuw opgestart, cache gecleared en alles. Ben nu maar op de HDD aan het installeren, kijken of dat helpt. En anders een oude savegame opstarten. Maar ik wordt er niet blij van :mad:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Altijd veel saven in RPG's, en meerdere savegames gebruiken. Save zelf altijd als een gek in RPG's, en heb nu vijf verschillende savegames die allemaal niet veel verschillen.
     

Deel Deze Pagina