[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

Er komt later een quest waarbij je dit nog een keer kan doen (als het goed is de missie daarna als je met farkas(sp?) praat, die ene 'domme kracht' gozer).

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Met smiting kan je gear flink upgraden. Het wordt nog sterker met de juiste perks. Daarnaast heb je ook spells om je armor te boosten. Ik heb ook wat gear dat mijn heavy armor skill omhoog gooit. En ben ik ff lucky met mijn ebony shield.

Ik speel op Expert dus moet echt alles uit de kast halen wil ik een beetje overleven. Doe ook veel met alchemy voor healing potions.

3. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je die spullen zo slepen op de xbox, kon dat nergens vinden? :confused:

4. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    tussen adept en expert zit te weinig verschil als je het mij vraagt. Speel op expert en scheelt bij vrijwel elke mob 1 klap met adapt (op dragons na, daar scheelt het 5 klappen). Ga je hem dan op Master spelen is het spel niet meer te halen -.-

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zelf lekker nu een level 7 khaijt. Spel speelt heerlijk tot nu toe. Sfeer prachtig en dungeons zijn om van te genieten. Gevecht met draak was tegenvaller qua makkelijkheid. Aan de andere kant had ik natuurlijk hulp.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    LB inhouden en op Y drukken.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Welk level ben je dan? Bij mij zit er een wereld van verschil. Heb ooit eens 20 minuten geprobeerd een vijand de verslaan maar het lukte me gewoon niet. Op normal wandelde ik er doorheen. Het zijn juist de bazen die het mij zo lastig maken nu. Bandits one hit ik nog steeds... Vecht ook tegen legers Stormcloaks in mijn uppie... De balans klopt gewoon niet in dit spel.

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  8. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Of makkelijker, gewoon A langer ingedrukt houden.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo wil ik de game ook gaan spelen, daggers en bows :)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, moet aan je bow. Snap het zelf ook niet. 8)

Net zoals je mana bar van rechts naar links gaat. Je health van zowel links, als rechts leegloopt en je stamina gaat van links naar rechts... Schijnt design te zijn oid. Loopt alles naar het midden. 8)

11. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Lol.........

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Spel word hoe langer hoe beter, doe een paar drankjes met een kerel in Whiterun en word ineens wakker aan de andere kant van de wereld :+

13. Seh

Seh Guest

The Hangover: SKYRIM?

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Kwam ik net achter dat als ik als alchemist te werk ga je de pullen kwijt bent als je wat mixed en het klopt niet ..... jammer dat ik nu niet verder kan .... andere dingen doen!

Vraagje: sommige perks zie ik 0/5 moet je ze eerst volmaken om naar de volgende te gaan of maakt dat niet uit ..... bij Dead Island de fout gemaakt het zaakje vol te maken!

Probeerde net een Mamoet te verslaan .... niet verstandig op lvl 5. _O_

15. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Je hoeft maar 1/5 te hebben om verder te gaan.

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Okay ..... dan de volgende vraag ...... Kan je op de 1 of andere manier meer perk punten krijgen dan 1 .... magie etc.

Niet dat ik haast heb hoor wou het gewoon weten!

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee.

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan ik het spel van mijn HDD afhalen zonder dat er iets gebeurt met mijn savegames?

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ja, dat kun je bij console (memory?) opties doen, daar naar skyrim gaan en dan kun je kiezen om de game of savegames te verwijderen, zolang je de juiste verwijderd is er nix aan de hand

20. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Of kijk naast je demo's daar staat Xbox 360 games en daar kan je hem makkelijker verwijderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina