Ik zit nog steeds te wachten... die post altijd zo laat hier. /Edit: Yeah, hij komt net binnen en indd wat een grote doos. Maar goed, the chief is in! \o/ Spoiler
Meh, MP werkt nog niet (alleen Custom). In de SP is dat wel raar als je van de graphics/muziek van toen en nu switched... wat een deja vu-gevoel.
MyCom. Nee, er is alleen een normale versie. Echter de eerste partij Launch/Pre-Order exemplaren zitten in een sleeve met bonus content.
Wordt toch niet voor dinsdag net gebeld. Ze hebben nooit op voorraad waardoor je ook niet direct kunt ophalen.
FRS bij mij doet nog niks, maar ik wil wel weten welk filiaal er verkocht heeft. Check vorige pagina topic.
Hey, waarom wordt jou avatar wel geupdate. Die van mij heeft al maanden hetzelfde stinkende shirt aan. Gisteren toch niet besteld bij MyCom. Begin er nu spijt van te krijgen.
Geen idee, misschien moet je je Account ff opnieuw recoveren. Maar goed, die mappen zijn wel nice hoor (zeker Ridgeline). Als ik eerlijk ben, zijn ze beter dan al die Reach mappen bij elkaar. Oldskool FTW! Er zijn nu trouwens 10 nieuwe Achievements voor Reach.
Maandag de 14e gaat de Halo CE playlist online. http://halo.xbox.com/en-us/news/headline/the-halo-bulletin-11911-/290676
Als ik em al niet had ge-preordered had ik em daar ook wel gekocht. Tja, ik baal er natuurlijk wel van dat ik em nog niet heb, omdat ik echt heel erg naar deze game uitkijk, vooral door die classic maps! maar goed, tot dinsdag wachten lukt me nog wel.....(zegt ie met veel moeite)