Jep fourzerotwo Robert Bowling A title update is going live for #MW3 on Xbox 360 right now. Includes improvements to matchmaking & fix for video uploads on SD TVs.
Nice, maar weet nog steeds niet of ik voordat ik prestige een gun moet kiezen voor mee te nemen of dit pas hoef te doen als ik ben geprestiged?
Dat heeft ie altijd een een beetje gehad. Hij is nu gewoon veel zwakker dus laat ik hem lekker liggen en de neem MSR mee. Dat is een pas een sniper rifle. Nu ff kijken wat ik met de rest van mijn tokens (5) ga doen
Wat vinden jullie van de maps? In MW2 had je zegmaar twee of drie hoofdroutes maar met MW3 kan je echt op tientallen manieren ergens heengaan, ik heb in sommige potjes niet eens twee of drie seconden rust of er staat alweer iemand voor me. Vind dat wel een beetje irritant.
Dit komt omdat de maps zo klein zijn. Dat er de hele tijd wel iemand voor je staat. Wat ik irritant vind is dat je soms 3 of 4 keer direct na je respawn alweer neergeknald word.
Wat ik ook een soort van jammer vind, is dat Veteran wel EEEEERRRRGGGG makkelijk is. Zit nu op 75% met 4 uur maar als ik dat vergelijk met MW1, MW2 en BO.. ik deed met MW1 een halfjaar erover
Maps zijn om te janken. Er zijn zelden nog 1 tegen 1 gevechten, want als je iemand killt komt er altijd wel iemand anders van de zijkant of van achter en dan wordt je weer ff ge double penetrated!
Komt door dat vijanden nu niet oneindig door blijven spawnen, maakt het al 10000x makkelijker. Ben ook gewoon gelijk op Veteran begonnen, een uitdaging is het niet eens te noemen. Kost je alleen iets meer tijd.
Iemand tips? Mn spel is zo wisselvallig, k/d zakt aardig naar beneden van 1 naar 0,9 en soms heb ik hele goede potjes en dan weer een paar hele slechte, heb niet echt 1 favoriet wapen, ik probeer te varieren, ook qua speelstijl, maar de maps zijn zo oncontroleerbaar.
Iemand zin om vanavond mee te doen aan de call of duty elite photo challenges? Ze willen foto's zien van meest brute kills met bouncing betty (lijkt me dus vet als 10 van die dingen in de lucht hangen ofzo ) En nog wat andere explosies, dus ik weet niet of iemand dat leuk vind om mee te halen? Ik ben vanavond online, add me: Reflex ScarLuuk