[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan zouden de filialen het toch ook moeten doen!? :mad::'-(

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, komt mooi uit, dan komt 'ie ook binnen. :)

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Incorrect

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dan? 8)

edit: Ooh de 14e, ach maakt verder niet uit toch. ;)

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms begrijp ik niet helemaal hoe de wereld werkt kennelijk.

Ik moest vandaag toch naar het centrum toe voor wat dingen en ook nog MW3 halen, dus ik ging maar ff langs de Mycom om te kijken of ze Halo: AE daar al verkochten. Daar aangekomen werd mij echter verteld dat ze de game niet hadden liggen (of wellicht alleen ophalen van bestellingen), dus dat lukte niet. Daarna ben ik bij de Mediamarkt, Top1toys, Intertoys, 2x Bart Smit, Gamemania en de Nedgame geweest, maar nergens lag hij in de schappen en er werd mij op de meeste plaatsen verteld dat hij pas maandag binnen zou komen.

Licht teleurgesteld fietste ik weer naar huis en besloot ik bij de AH in onze wijk nog wat boodschappen te halen. In dat winkelcentrum zit ook een kleine Intertoys (winkelgedeelte volgens mij net 10 bij 10 meter oid) waar ik nog even binnenliep en daar zie ik tot mijn verrassing 1 exemplaar van Halo: AE op een rek staan. Kennelijk dat dat kleine winkeltje dus al wel een paar binnengekregen, aangezien de verkoper ook zei dat ze nog wat achter de toonbank hadden voor mensen die een pre-order hadden geplaatst. Daar heb ik hem dus weten te halen, en vanwege die 15% kortingsbonnen ging er ook nog 6 euro af en kreeg ik hem voor 34 euro mee. :thumbs: \o/

Zo eens kijken wat ze bij de 343 ervan hebben gebrouwen.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Custom werkt bij mij niet. Raar. Jammer dat de maps nog niet online speelbaar zijn. De Single Player is daarintegen gruwelijk moeilijk 8) Net eerste level uitgespeeld op Legendary :+

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij mij eerst ook niet, maar dit trucje zou moeten werken: Start CEA op en ga naar MP. Nu krijg je als het goed is die melding dat het nog niet mogelijk is. Ga nu terug naar het CEA menu en daarna naar het Xbox Dashboard. Start nu Reach op, ga naar Custom en Reach zou nu de mappen moeten herkennen incl. de Achievements (die dus nog niet werken :+). Vanuit CEA zou het vanaf nu ook moeten werken. :)

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hehe nice find. Ik ga zo maar weer eens verder met Halo. Al zie ik voor mezelf nog niet in waarom ik alles Legendary doe, omdat ik straks alles nog een keer ga doen voor die andere gare achievements :+

Zin om anders ff co-op te doen?

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Had ik graag gedaan man, maar ga ik niet redden vanaaf... had een heel klein stukje campaign geworden en had ik je waarschijnlijk midden in de campaign moeten verlaten. 8)

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha is goed :) Andere keer beter!

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Had bijna een week vrij en had deze nog wel even willen proberen. Morgen dus weer werken, kut.

Anyway, kon je nu wisselen tussen het beeld van toen en nu? :confused:

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Yep, dat kan. Je kan zelfs kiezen tussen ge-remasterde muziek of het klassieke van toen. In het menu vind je diverse instellingen, maar als je op de "BACK"-knop drukt tijdens het spelen kun je switchen tussen de graphics van nu en 10 jaar geleden (deja-vu). :)

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh, tijdens The Pillar of Autumn zie je nu in die kamer (cryostatis A?) de gegevens van Linda-058 op het scherm. Mooie aanpassen tov TFoR.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En hoe zit het dan met je lamp? Als ik me niet vergis was de back button origineel voor je flashlight bedoelt...?

En hoe zit het eigenlijk met je stats van de MP?
    Dat wordt toch gesplitst/anders? Wordt het een reset ofzo?

Ik heb het idee dat velen dat denken, want er wordt de laatste paar dagen tijdens MP van Reach veel gequit....dat kwam eigenlijk nog maar zelden voor (gelukkig)....:confused:

Ik ben nu de SP van Reach weer even aan het doen zodat ik dinsdag meteen door kan met de SP van CE!:9

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Linkerbutton

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die lamp zit nu op de linker bumper indd en qua stats heb ik geen idee. In het menu van CEA staat "Halo: Reach Anniversary Multiplayer". Je speelt ook gewoon via Reach natuurlijk, dus ik denk dat het gewoon onderdeel van Reach blijft en dan ook voor de stats. Als ik m'n stats nu bekijk van de Custom Games die op de Anniversary mappen heb gespeeld staat er "Secret". Maar na de update wordt dat natuurlijk zichtbaar, worden de playlists aangepast en worden de nieuwe Reach Achievements unlockbaar. We zien het allemaal wel! :)

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D begreep in die tijd echt niet hoe sommigen hem op Legendary konden spelen, denk dat ik hem nu nog steeds moeilijk zou vinden.
    Halo 1 en 2 eerst op normal daarna op Herioc uitgespeeld. 3 en Reach direct op Herioc

Zit nog twijfelen of ik hem zou bestellen, eigenlijk nog zat andere dingen te doen dan gamen... Maar lijkt me wel zo vet om deze opgepoetste versie te spelen.
    Behalve de extra DLC code in de eerste oplage nog meer bijzonders?

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Er word altijd idioot veel gequit.
    Heerlijk die black screens, omdat er weer een idioot met host zo nodig moet quiten.

Dit is allemaal te danken aan het niet willen invoeren van een werkend ranking systeem.
    |:- Bungie.

Hopenlijk kan ik morgen al ergens Halo CE oppikken.

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ze hadden er ook gewoon voor kunnen kiezen mensen te straffen voor het veelvuldig quitten. Ik zou zeggen, knal mensen die dat steeds doen gewoon voor een maand uit ofzo.

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je wordt na zoveel quits al voor 15 minuten geblokkeerd van matchmaking.

Deel Deze Pagina