Dus zit je hier verkeerde info te lullen, alle members denken nu dat ze met hun ongemodde xbox fijn een highdef pack kunnen kopen, en lekker van hdtv signalen kunnen genieten. Wat zullen ze blij met jou zijn als ze erachter komen dat er nog meer gedaan moet worden.
Nee, dat klopt, standaard geconfigureerde Xboxen niet, nee. Maar de SOFTWARE ondersteunt het dus wèl. En daar heb ik het dus over.
En wat heb je aan die ondersteuning als je er niet bij kan komen? Ik vind dat niet echt ondersteuning.
Nope, jij interpreteert wat ik zeg op je eigen manier. Vast en zeker. Ik schat de gemiddelde forumbezoeker iets hoger in dan dat. Je hoeft de rest van dit topic maar door te lezen om te weten hoe het zit. Nou jottum. Zal ik alvast een setje feestmutsen bestellen, tante drama queen? :{
Hallo, ik heb onlangs een xbox 360 pro gekocht alleen ik heb een oude tv met alleen een tulp aansluiten die gele witte en en de rode volgens my en de xbox alleen een hdmi en nog 1 aansluiting ik weet niet hoe die heet kan iemand mij helpen hoe ik de xbox op de oude tv kan aan sluiten? Gr Niels
Een Pro? Het oude model Xbox 360 heb je dus. Zat er verder geen kabel bij? De volgende kabel heb je namelijk nodig:
LOL, ik zie nu pas dat het zo'n oude thread is. Mja, hij heeft blijkbaar wel de zoekfunctie gebruikt.