[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het word wel aardig afgewisseld. Je hebt wel een paar stukken waar je vrij lang aan het knallen bent maar daarna komt altijd even een rust/explore momentje

2. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vooraf deel 1 en 2 gespeeld. Deel 3 is kwa verhaal super maar kwa gameplay tegenvallender. Wat me opvalt is, de AI van de tegenstanders is enorm hoog met betrekking tot het schieten (op normal; ik kijk omhoog en wordt gelijk geraakt) maar als ze in de buurt van Sully of Chloe staan, gebeurt er niks.

Het geluid en stemmen zijn zeer zwak, je hoort ze niet goed of komen niet ver boven uit de gameplay geluid, in tegenstelling tot de andere delen. Daarnaast vind ik de character models ook zeer tegenvallen, al sje naar deel 1 en 2 kijk..veel betere character models daar integen is de draw distence ongeloofelijk evenals de omgevingen. Jammer is dat je 2 dezelfde arabier in een straat ziet staan..

Plus punt, het verhaal Sully en Nathan wordt heel erg uitgediept, echt een enorme pluspunt. Ik ben het wel mee eens dat het schieten het verhaal minder sterk maakt (maar niet slecht) maar desondanks in deel 2 zijn er ook ontiegelijk veel badguys afgeknalt..toen sprak lazaravich drake er nog op aan; hoeveel heb jij wel niet moeten doden om naar mij te komen..drake is een stonehard killer en
    hij neemt het nu op tegen 1 of andere blackops organisatie?
    Ik heb de game nog niet uitgespeelt.

Het verhaal is subliem, perfect verwerkt, mooie locaties, en over de top actie. Chapter 14 en 15 heb ik met open mond gespeeld8)8)8)8)8)

Als ik dit met deel 2 moet vergelijken, de spanningsboog en actie element is sterker, je wordt er gelijk in betrokken, deel 3 gaat heel erg in op de nieuwe mechenics omtrent het vecht systeem *wat ik een grote pluspunt vindt*

Het is vooraal veel vloeiender (maar voor anderen stroef). Speel deel 1 maar's, die is nog moeilijker te bespelen dan deel 3.

Het is dan wel jammer dat je echt vanaf chapter 15 de "drake experience" echt meemaakt, terwijl dit al bij deel 2 aan het begin is"..maar het is in mijn ogen wel nodig aangezien je tot nu toe wat diepgang in het verhaal meekrijgt die er voorheen nog niet was.

Chapters na de chateau vind ik ook een nutteloze toevoeging in deel 3.

Al met al een perfecte game, die zeker alle negens en tienen verdient, en ik ben nog bezit met de game. :thumbs:

3. SnakeLiquid

Leuk Bevonden:
    0
    Owh ja, dan vergeet ik nog de optische illusie die het spel creeert in en rondom chapter 15.._O__O__O_

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben nu bij chapter 20. Moeilijkheidsgraad maar iets lager gezet (staat nu op normaal) omdat ik me kapot ergerde aan de shoot-outs. Helaas zijn ze op normaal ook nog steeds te idioot voor woorden.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....really?

Er zitten wel wat lastige stukjes tussen maar als het via een bepaalde weg steeds niet lukt, probeer eens een andere aanpak...

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Soms komen ze echt van alle kanten, heel hinderlijk. Word je beschoten door zo'n mafketel met een RPG, een paar met machine geweren en nog wat ventjes met granaten. En als kers op de taart komen er dan ook nog twee van die gasten met shotguns naar je toe.
    Maar goed, PlayStation zo even opstarten en nog maar eens een poging wagen en eventueel uitspelen :)

7. SnakeLiquid

Leuk Bevonden:
    0
    De mag revolver gebruiken, en of sniper, snel snipen en tjakka paar keer punchen en granaten gooien..vind het heerlijk spelen..na de patch heb ik het idee dat de gameplay juist soepeler is..

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Welk stuk is dat, waar zit je ongeveer?

Enige plek waar ik echt moeite mee had om door te komen was in het begin van dat
    schepenkerkhof. Maar toen ik een andere route koos (rechts ipv links), ben ik er meteen doorheen gekomen.

9. SnakeLiquid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter rechts gaan :D

10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Meen je dat nou echt?
    Uncharted serie is echt makkelijk..
    Ik ben nu bezig op extra hard en je loopt nog overal zo doorheen..
    Maar er zit dan tenminste en beetje uitdaging in..

11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje in het
    cruiseschip
    waar je beneden staat en je vervolgens vanaf het balkon en de grond aangevallen wordt vond ik best moeilijk op normal. Zodra je in het zichtsveld van 2 man stond was je kansloos.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, sommige shoot-outs vond ik erg lastig. Dat stukje wat Sander hierboven beschrijft bijvoorbeeld.

Game net uitgespeeld. Tien uurtjes over gedaan. Next! :p

13. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Net uitgespeeld op Extra Hard.:b:.
    Heb wel ff lopen schelden in Chapter 21.
    En bij dat gevecht op dat schip wat Sander zegt was ook erg irritant op Extra Hard;)

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game hebt uitgespeeld, mag ik dan eens een vraag stellen, je mag antwoorden in een spoiler.

Als je de traylor ziet, de officiele, en je ziet de ''vliegtuigmissie'', is dat dan het vetste gedeelte van de game, of komen er nog veel meer van zulke of misschien nog betere levels?

Dat vraag ik me nu al af sinds dat die traylor uit is.

15. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    @ Bertje

Er komen wel meerdere momenten dat je denkt dit is gaaf, waar ben ik nu weer, bijv : een scene op een schip waar de camera verder uitzoemd, dan denk je echt holy shit ik hang ff ergens aan:p En natuurlijk de woestijn, maar echt dit is een leuke toevoeging, maar ik vond het het meeste saaie stuk in de game.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

Netjes! Tegen dat ik de game koop is die patch er wel al en kan ik met het goede aim systeem spelen :+.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Uncharted 1 en 2 in twee weekjes erdoor heen gejaagd. Vandaag pik ik dit deel maar eens op! Ben zeer benieuwd.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben pas bij Level 11. 8)
    Totaal geen tijd om 'm te spelen. En ik had 'm al paar dagen voor de officiële release. :+

19. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lol, zie nu pas dat aiming inderdaad anders is in U3. En ik maar denken dat het aan mij lag :eek:

Leuke game, maar toch minder leuk dan deel 2. Veel te kort, teveel run sequences en de eerste 10 chapters zijn teveel scripted movie...

Deel Deze Pagina