1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [MW3] Bugs/Issues etc.

Discussie in 'Games' gestart door plazz, 9 nov 2011.

  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Vrienden,

    hier een thread waar je al je problemen met de game kwijt kunt.

    Heb je vastlopers, disk read errors, connectieproblemen of iets anders, laat het weten!
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Als ik het multiplayer menu open begint mijn HD te krassen en te kraken. Alleen bij mw3 gebeurt dit. Jullie ook last van ?
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Komt door de nieuwe discs die ze gebruiken. Alle recente spellen hebben het.

    Telkens als ik een invite krijg en accepteer friezed het hele spel. Ook als ik gewoon in een lobby join. Heel irritant.
     
  4. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan met een open NAT-type geen potje vinden, alleen joinen van vrienden. :|
     
  5. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik aan het matchmaken ben en me toch bedenk en B druk, loopt hij meestal vast en knalt m'n Xbox live eruit.. 'Disconnected from Xbox live'. :mad:
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Bug, grootste bug is Elite..
     
  7. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ mijn hele scherm wordt wit als ik na mijn mw3 playercard ga:+
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8

    Heb ik ook, mijn maten niet.... Waar zou het aan liggen?
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jou maten hem geïnstalleerd op de harde schijf en jij niet?
    Jou maten hebben een nieuwere Xbox als jou?
    Jou maten nemen jou in de maling?
    Jij hebt pech?:D
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Elite is idd de grootste bug, hij werkt nog altijd niet goed en ik kan er helemaal niks meer mee, hij zegt zelfs dat ik geen premium ben, nou ja 8)8). Iemand waarbij het wel werkt ?
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    hij logt hier niet eens in als ik het via me xbox doe, hij komt met een error dan.
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik kwam er net wel in (via de laptop), maar het loopt nog voor geen meter. Toen ik verschillende maps aanklikte hoopte ik eigenlijk statistieken te zien van mijn matches, maar het was niet meer dan een plattegrond en een beschrijving.Het lukte nog niet om een klasse aan te maken. En toen ik mijn Youtube account wilde linken gooide die mij er weer uit.

    Vanaf de dertiende zou het moeten gaan werken dus we moeten het weekend nog maar ff afwachten.

    Gewoon inloggen op callofduty.com en dan via je profiel naar elite. Of rechtstreeks naar http://elite.callofduty.com/ maar ik weet niet of dat kan als je niet bent ingelogt op callofduty.com
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  13. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste bug:

    Je zit in een party en zoekt een game; Pietje gaat goed met 10-0 en Jantje gaat echt als een draak met 0-5, Jantje is host en leaved deze game.

    Het punt is, diegene die host is neemt de hele party die aangemaakt is mee, dus evengoed gaat Pietje met zijn 10-0 uit zijn beste potje van de dag.

    Nogal irritant, heb het vanavond al zo'n 5 keer meegemaakt omdat mijn host niet goed ging!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is toch geen bug? Dat is gewoon 'leave with party' optie van de host?
     
  15. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Die optie had je bij Black Ops in de ''Pre Game Lobby''. Deze optie is sowieso weg in MW3.

    Wat ik bedoel is dat als je tijdens het potje leaved als host van je party dat je dan heel je party meeneemt. Dus mensen die goed gaan met die 10-0 gaan dus uit de game en kunnen het potje niet afmaken.
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet de host, zoals boven je gemeld is, leave without party i.p.v leave with party selecteren.
     
  17. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit heb ik elke avond wel een keer! Erg irritant...

    Vinden jullie het spel niet wat te snel gaan... Heb echt het idee dat het veel sneller gaat dan de vorige delen...
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Spawns......
     
  19. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem hetzelfde als MW2 veel drukker en chaotischer dan world at war of black ops. Maar dat zal wel een eigenschap van de MW serie zijn denk ik ;)
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is vandaag 13 november en nog geen goed werkende Elite, het begint net zo'n faal/teleurstelling als Home toen was voor de Ps3...
    Kan mijn geld ook al niet via Paypal terugvorderen:mad:
    Ik vertrouw ze voor geen cent, ze wachten net zo lang tot de servers minder druk worden, zodat ze geen extra server capiciteit hoeven op te kopen...
     

Deel Deze Pagina