Dat 'ie te langzaam schiet. Als ik te snel de trigger induw dan schiet 'ie haperig en langzaam, omdat er een cap op zit. Als ik dan langzaam genoeg schiet om niet haperig te schieten, dan schiet dat ding veel te langzaam. Met de FAL in mw2 kon je mensen gewoon doorzeven, maar met de MK14 lukt dat niet, omdat 'ie gewoon te langzaam schiet.
Volgende week met een vriend allemaal coop doen . Heb met hem ook alle MW 2 op veteran uitgespeeld.. Alweer level 30 in de eerste prestige .
Vanmiddag ging de multiplayer me eindelijk eens wat beter af. Speel nu met de Assault Rifle die voor de Type 95 in het lijstje staat. Weet de naam zo even niet. Speelt best lekker en kan nu tenminste een beetje mee komen
Ik ben nu prestige 1 en een k/d van 2.22. Ik speel meestal TDM of Kill Confirmed en daar rush ik gewoon met een UMP + Kick + Rapid Fire, Sleight of Hand Pro, Quickdraw Pro en Stalker Pro door de map. Je moet vooral goed op de radar letten, UAV is dan ook fijn om te hebben als killstreak. En je moet denken van mijn hele team is hier, dan spawnen de tegenstanders meestal aan de andere kant van de map. Ik probeer de hele tijd achter de vijand te komen, en met de vele gangetjes die er zijn moet dit lukken . Mijn killstreaks zijn: UAV, I.M.S en Chopper.
Vandaag een goede daad verricht door MW3 aan een super blij kind te verkopen. O wat was hij blij en ik ook Niet om te bashen, maar ben een beetje COD moe geworden de laatste jaren. Het is continue het zelfde en dat geld voor graphics, geluid, gameplay. Categorie ben there done it.
Moet zeggen dat ik de SP wel weer vermakelijk vond. Enorm over the top maar daardoor juist wel weer leuk
Groter campfest heb ik nog nooit in een shooter gezien dan in die game mode. Gegeven moment stonden we gewoon langs elkaar explosieven en kogels op de vlag te spammen ><
Het is eigenlijk wel van de zotte dat de Spawn-Points gewoon weer zo ruk zijn als in MW2. Tevens hoop ik echt dat er een stel SNIPER mappen komen. Die mis ik dus echt. Breng Wasteland, Terminal en Afghan maar opnieuw uit. Geen bezwaar tegen.
Het is best erg als jij iemand killed en deze persoons ( ZONDER Tactical Insertion ) gewoon achter je spawned en je om zeep helpt. Niet één keer, maar 4 of 5 keer.