[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij mij komt ie niet op de map volgens mij hoor. :{

Ik zal morgen nog wel even goed kijken..

2. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand die weet hoe je van het vampierisme afkomt ? Kan in geen enkel stadje .

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet nog niet eens hoe je vampier of weerwolf wordt .... wel lachen, ant je kan er alleen in de avond in.

Ik wil volgende week mijn guide hebben, met name voor deze verborgenheden!

8)

4. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Vamp is nu echt kut.. Ik wou t ook niet maar iemand beet me tijdens een qeust in een stadje(naam ff kwijt) eerste dagen niks aan de hand alleen bloed hete zon maar daar kan ik nog tegen , en m'n ogen waren rood .. Maar nu was k in een stad en hoor ik de guards zeggen À vampire kill him. En dit heb ik nu dus in elk dorp / stad . Ook in de nacht want de bewaker ziet me .

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan móet je bloed drinken. Dan kom je weer in stage 1

6. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Geen flauw idee, maar Oblivion had genoeg van die sidequests die je van NPC's kreeg, die niks met guilds of de story te maken hadden. Hoop echt wel genoeg daarvan nog te vinden. Todd Howard had het nog na release van de game over 'infinite quests' . Kortom...de quests zullen nooit stoppen?....

8. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hoe drink je dat dan ?? Is dat een spell??

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Loop naar een slapend iemand toe, bijt hem (die optie krijg je als je vampier bent), tadaa!

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ga proberen ongezien een dorp in te komen . Thnx

11. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt wel veel Misc quest waarbij je shit moet ophalen of wegbrengen, maar ''echte'' sidequests ben ik nog niet veel tegengekomen.

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat je enorme trek in lekkere dingen krijgt als jullie spelen doordat dat voedsel er zo verdomd goed uitziet?

Ik heb hier namelijk echt enorm last van :+

Net ook weer zat ik wat dingen te kopen van een vrouwtje, sweetrolls, geroosterde zalm, geitenkaas, kip. Man man man, het water loopt me in de mond als ik die stukken eten zit rond te draaien. 8):9

13. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nou ik ga slapen.. Morgen een andere save loaden. Ik kom nergens want elke x word ik gezien ... Kom geen huis in de nacht binnen. Is er nergens een Npc die wel praat met een vamp? En die mij kan helpen er vanaf te komen. Ik zal morgen een video maken om te laten zien wat ik heb . Snap er niks van dus hoop dat iemand me kan helpen. Trusten.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heb jij je laten bijten dan? :eek:

Dacht dat het aanraken of geraakt worden alleen maar een ziekte opleverde in skyrim. En dus niet na drie dagen vampier zijn. :eek:

15. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Om van vampier af te komen las ik net dit op het internet:

Curing Vampirism

Make your way to Falkreath . Once there, speak to Valga Vinicia at the Dead Man's Drink and ask about any rumors going around. She will tell you that Falion in Morthal studies vampires. Speak to him and he will tell you that, in order to perform the ritual, a black soul gem must be filled. To get the black soul gem you need to speak to Falion again and he will offer to sell it to you. To fill it, cast a Soul Trap spell on a human target and proceed to kill them. the Soul Trap spellbook can be bought at the jarl's mage in Dragonsreach, but any mage shop will sell it. Once done, speak to Falion. He will ask you to meet him at dawn, not far from his house. Once there, he will perform the ritual and you will be cured of vampirism. Be sure you are not in the final stage, if you are they will recognize you as a vampire and try to kill you, feed yourself before you go there. If Valga Vinicia doesn't activate the quest wait until you become a vampire, any inn keeper will provide the same dialouge once you ask for rumors.

While wondering around near Ivanstead, you may also meet the a women called the Vigilant of Stendarr, who will cure you of all diseases, lycanthropy

Side Note:

Becoming a Werewolf also cures Vampirism.

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Kan iemand mij hier helpen want op het "show je character topic" krijg ik geen antwoord :{

ik speel op PC en vind nergens waar mijn screenshots zich opslaan...???
    weet iemand waar ik die kan terug vinden?

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    heb ook nog een vraag over boeken...

meestal als je iets leert uit boeken gebeurt dat meteen als je het boek open doet..
    dus dan gebeurt het vaak dat ik gewoon de rest niet meer lees..

zijn er ook boeken waar je pas iets krijgt als je tot op de laatste pagina leest?:+

18. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gewoon bij (mijn) afbeeldingen?

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    nope...

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja soms wel ;)

Staan die niet gewoon op je klembord? Effe naar paint dus en plskken, zo werkt het iig bij mij :)

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina