(Excuses voor offtopic, maar ik moet toch echt even reageren)
SoIaF spoilers t/m boek 4
Jawel?
Ik vond Tywin best een leuk, goed karakter. Tikje wreed en 'het doel heiligt de middelen'-attitude, maar ik vond hem -vanuit zijn gezichtspunt- best een goed karakter, geweldige 'Game of Thrones'-speler ook. Jaime vond ik in boek 1 nog vreselijk irritant, maar in a Storm of Swords kreeg ik sympathie voor hem en bleek hij toch een behoorlijk goed mens te zijn, zij het wat naïef. Cersei blijkt toch wel echt een gestoord persoon te zijn in A Feast for Crows, dus aan haar heb ik een hekel. Tyrion vond ik eerst een grote baas, maar nadat hij z'n vader (ook al was het vanuit zijn punt te rechtvaardigen) vermoordde weet ik het niet zo meer. Benieuwd wat hij in A Dance with Dragons gaat doen...
Toch nog even ontopic:
Valt me trouwens reuze mee hoeveel mensen (net zoals ik) voor een Nord zijn gegaan. Ik had eigenlijk verwacht dat minstens 50% wel een Nord zou nemen, omdat dat -imo- de meest 'logische' keus is voor Skyrim (aangezien dat het land van de Nords is enzo). Grappig om te zien dat er toch een aardige spreiding is over de verschillende rassen.
Die charactermodels die je tijdens sommige langere laadschermen ziet zijn trouwens ook erg baas. Ik heb o.a. al een Nord met two/handed sword, Redguard die naar een diamant kijkt en een High Elf in robes en een erg cool zwaard gezien.