Makkelijk koop een wood axe en een pixel axe ..... als je rond loopt kom je vanzelf mijnen tegen al dan niet in grotten en fire - wood kom je tegen bij dorpjes.
Let op:
1. fire - wood is zwaar, zodra je het gaat splijten voegt hij het toe aan je inventory. Tot nu toe nog geen fire-wood nodig gehad.
2. Bij de alchemy tafel let op wat je mixed want je bent het anders kwijt.
3. Zout is zeer belangrijk
4.
Trouwens je Mammoet slurf niet verkopen, deze ontlokt een side quest in het cafe (savonds zit naast de deur een griet ze wilt handelaar worden) van White Run
Vraagjes:
1.
Hoe kom ik in hemelsnaam aan 5000 gold voor het kopen van een woning ik heb eerst 1000 nodig voor een paard (blijft die trouwens wachten) want ik ga niet tot het westen lopen vanuit Whiterun, 2 quests:
- een oud zwaard zoeken
- een ontvoerde vrij-praten
2. Ik heb tot nu toe heel veel boeken door genomen tot de laatste pagina en ik heb altijd gehad dat hij je de skills geeft aan het begin en niet later. Zit dit verder in het spel dus na Whiterun?
3. Kan je trollen nu al verslaan of moet je wachten, ik ben nu lvl 8. Kan ik mijn fire upgraden en zo ja waar zit deze perk .... want voor een aantal perks moet je 30 / 60 / 90 of 100 skillpoints hebben?
4.
Zowel bij een bandietenkamp als in het dorpscafe in de slaapkamer eerste vedieping voor Whiterun heb ik een notitie gevonden, wat kan ik met die dingen? Die van de bandieten gaat over dat ze ergens anders kopen en die van het cafe over een overname.
5. Hoe kan ik zien hoeveel uur ik erop heb zitten?