1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [MW3] Bugs/Issues etc.

Discussie in 'Games' gestart door plazz, 9 nov 2011.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg van mijn werk 1 jaar gratis elite maar heb er tevergeefs ook nog geen gebruik kunnen van maken.
     
  2. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind online knifen nogal buggy. Soms knife je allebei maar draai je als ware om elkaar heen. Weet niet of meerdere mensen daar last van hebben?
     
  3. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh toch, ja hoorde het gister van een andere maat van me. Heb het zelf nog niet gezien maargoed, gelukkig maar!:thumbs:
     
  4. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik in probeer te loggen bij elite, dan moet ik na mijn password etc. bepaalde terms accepteren, dan klik ik op accept en dan gebeurt er niets... als ik op not accept druk dan gebeurt er wel wat (ga ik terug naar inlog).. ik weet dat elite nog niet goed werkt, maar zie ik iets over het hoofd?
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ondervind dit erg vaak en niet alleen in deze CoD, zal wel te maken hebben met commando launch in combinatie met latency.
     
  6. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite is inderdaad erg jammer alhoewel ik er wel vertrouwen in heb dat het wel weer gefixed word.

    Ik moet wel toegeven dat het erg wennen is na CoD:BO. Ik had daar een redelijke K/D ratio maar om het hier weer te evenaren is erg moeilijk. Ook vooral omdat als je een nieuw wapen unlocked je alles opnieuw weer moet halen. Maar ja al bij al weer een toffe MP ervaring!
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    KD met black ops was 1.71, nu is mijn kd 1.12.... Gaat bij mij aan het begin ook niet altijd gelijk lekker.
     
  8. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nieuw account gestart:+
    Nu k.d van 1.32:D
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Das nog niet erg hoog:+
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn KD bij mw2 was 1.33. BO 1.73 en in team deahmatch 1.83
    nu bij mw3 rond 1.43
     
  11. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Spawns fixxen, for sure.
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Bij mij is het dan wel weer zo dat bij de 1e prestige het weer wat beter gaat.
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, maar nu gaat het vaker heel goed
    en ik camp niet;)
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zal wel meevallen.
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel veel last van lagging. NAT type staat op open en vroeger nooit last van gehad bij andere spellen. Sinds laatste kleine update van MW3 erg veel last van. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Connectie van andere die host zijn.....
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zal al wel genoemd zijn maar toch; Er staan in diverse levels van die trucks (Met zo'n tank oplegger) waar je in kan zitten. Gebeurd zo vaak dat mensen daarin gaan zitten. Je kan ze niet raken, maar zij jouw wel.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat er iets in de game ( netcode? ) wel degelijk slechter is dan menig ander games.
    Ik heb nog nooit zo veel onzinnige lag issues gezien in een andere CoD als in deze.
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is wel zo, laatste paar potjes die ik had gespeeld kon ik 4x iemand knifen, hitmarkers krijgen, en nog was die niet dood. Waarna diegene mij na een tijd makkelijk kon killen..... Inderdaad is het wel erg gesteld met de connectie in deze game.
     
  20. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn K/D Ratio bij BO was 1.92 en nu sta ik ergens bij de 1.665 ofzo. Maar na elk potje zie ik dan ook bijna niemand met scores van rond de 30/8 bijv... Je ziet bij MW3 gewoon dat je ook vaker dood gaat of je moet echt gaan campen maar daar ben ik persoonlijk niet zo een fan van moet ik eerlijk zeggen.
     

Deel Deze Pagina