haha die ben ik ook tegen gekomen. de quest stelde niet veel voor. Vertrouwde die gozer voor geen meter. en idd wat zou er echt in de kist zitten? zou wel een grote moeder zijn geweest
Ik liep een berg op en zag in de verte een ruïne. Het was aan het sneeuwen en donker. Ik zag een vreemde vorm op één van de pilaren en dacht heel kort: "Goh, dat is misschien een draak." En inderdaad, de vorm kwam tot leven en brandde me daarna meteen af. Maar hoe dat beest tot leven kwam en op me af stormde, voor m'n neus landde en het vuur losliet... wauw. Vond het wel zonde dat ik echt geen partij was, ook omdat er nog een ander wezen (niet gezien wat het was) bij was die mij aanviel. Een paar uur later wel een andere draak verslagen, die had gelukkig een ijsaanval. Ik ben Nord, dus dat scheelt.
Was vanmiddag beetje aan het sneaken en zag een zielig hertje lopen. Ik schiet een pijl random in die richting en woppa! 3x sneak hit. Ik wou mijn loot halen tot ik er achter kwam dat er helemaal geenhert was en er eengiant op me af kwam rennen :,(... Had al langniet gesaved
Nice, bedankt. EDIT: Als ik op Sharepoint google in combinatie met Skryim vind ik niets. Hoe heet die locatie nu?
Riften in de nacht, staat een dief bij een deur te klooien. Er komen wachters aan die hem zien en beginnen op hem in te hakken en te schieten. De dief sterft, enkele bewoners bukken bij het lichaam en vragen zich af wat er gebeurd is. En ik? Ik steel heel het lijk leeg; juwelen, goud, noem maar op!
Kwam in een bandit grot terecht waar een paar bandits bezig waren met het villen van een mammoet Ik vroeg mij dus echt af hoe ze dat ding daar hadden binnengekregen dus volgde de grot verder. Bleek er een huuuge valkuil met spikes op de bodem te zijn waar die mammoet dus in is gelazerd.
Ik had de statue teruggegeven en kreeg een quest. Ik had trouwens ook dat hutje waar Daz het over had in de startpost! Echt super vet! Heldenspel dit.
Als ze netjes vroeg of ik de quest wilde doen, werd het geen puinhoop Hebben jullie ook meegemaakt dat er een random iemand naar je toekomt en je een item geeft? Een paar tellen later kwam er een guard en vroeg of ik iemand had gezien
Ja, ik heb hem als een rat meteen verlinkt! (Veel) later heb ik nog een assassin van de dark brotherhood achter me aangekregen met een contract om me te vermoorden, misschien is dat nog van die gast geweest