[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah thanks! Gevonden. Alleen hij zei iets over een college? Als ik meer wil moest ik daarheen, weet je wat die daarmee bedoeld? Ik wil heel veel spells :p

2. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, wat ik meer bedoelde te zeggen is dat het niet een skill is die kan gebruiken als je achter iemand staat.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kortom, ik moet gewoon een sterke dagger hebben, en ook wat puntjes in die backstab damage perk gooien? En dan gewoon een charge-attack doen als ik achter iemand sta?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja!

Iemand al iets gevonden wat meer dan 10% magic protection geeft?

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is er al iemand in Raldbthar geweest? op het einde is er een dwarven mechanism, maar je hebt een item nodig op hem te activeren. Weet iemand welke?

6. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er 1 die 20% geeft. Major Magic Resistance ofzoiets..

7. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk een dwelmer lever (die heb ik toevallig net 1 verkocht omdat ik niet wist wat ik er mee moest....

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Pff net een quest gedaan waar ik met een vrouwtje een familie scroll moest zoeken. Maar die ruïne had echt zo'n ubersterke eindbaws dat het na een uur nog niet lukte. Alleen kan ik niet stoppen aangezien die muts constant achter me aan loopt. Straks nieuwe poging.

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm vreemd, ik had precies hetzelfde aan het eind, maar dit was in Alftand..

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Twee dingen die me een beetje ergeren aan het spel, ofja ergeren is een groot woord misschien. Het feit dat mensen in steden als Windhelm waar het continu sneeuwt in normale t-shirt e.d. lopen ipv flink pak kleren. En dat regen en sneeuw nog steeds door daken heen vallen, had gehoopt dat dit niet meer zo was in Skyrim.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Net die Hangover quest gedaan, geweldig! Kut spel, nu zo'n uur of 20 opzitten en echt hooked. En het erge is, ik heb nog eigenlijk geen ene fuck gedaan. Enige stad waar ik tot nu toe ben geweest is Whiterun die ik geheel heb verkend, de rest nog amper geweest. Alleen Morthal snel geweest en meteen weg gegaan. Quests blijven ook maar komen, pfff. En dan wil je eens met een quest beginnen en zie je onderweg een toffe cave "Mwah, zal vast wel klein zijn. Toch maar even checken" en twee uur later kom je er pas uit. :lol:

Wel een Dragon Priest tegen gekomen, samen met een draak. Epische battle, maar uiteindelijk gehaald. Nu een Krosis mask. _O_

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou het nadeel van Heavy Armor voor een 'mage' (je hebt eigenlijk geen classes maar ik focus vooral op magie). Alleen dat je die effects mist die robes normaal hebben? Dat kan je dan toch makkelijk omzeilen door veel te enchanten lijkt me.

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ok, ik heb nu ontdekt Hoe je poisons op wapens kan zetten. Nice *)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Magic is minder effectief bij hoge encumbrance, en heavy armor weegt nou eenmaal erg veel. Light Armoe weegt helemaal niks als je een beetje geleveld bent.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die quest Kill bandit leader at Silent moon's camp, dat is toch niet die giant? Ik zie niemand anders dan die giant en wat mammoeten daar.

16. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Skyrim geinstalleerd, volgens ' can i run it' zou ik Skyrim op max aankunnen, maar ik kan nog niet fatsoenlijk spelen als ik alles op zijn laagste heb staan :mad: :'-(

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja daar moet ik nog naar toe

Trouwens ik heb nog geen draak gekilled, maar ik heb wel mijn 2e spreuk.

Locatie ten zuiden van:

Helgen

Er zijn daar 2 grotten en 1 acient locatie ! ik ga zo weer die kant op want ik had per ongeluk een fugitive gekilled

Vraagje:

Waar vind ik die Redguard vrouw in Whiterun

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet even lezen op forums het heeft iets met je geluid te maken ik hoorde het in een filmpje! Ik zou even googelen op die term!

Trouwens ik heb qua graphics gekeken, ja soms echt minder maar heeft iemand een vergelijking als het niet op de hdd staat.

Nu is mijn box stil en koel .... ik installeer alles nu op mijn hdd. Al heb ik een slim!

19. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe bedoel je met geluid te maken? Het maakt toch niks uit of ik geluid heb of niet, ofwat?:+

20. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als je niet ontdekt wilt worden maakt geluid heel veel uit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina