[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
  2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Wat ziet Skyrim er ongelooflijk mooi uit op full HD. Damn wat kan ik genieten van die omgevingen.

Bij die quest van de needleborn kom je uiteindelijk bij een ondergrondse sanctuarry van everglade of zoiets. Damn mijn mond viel open. Wat ziet dat er vet uit. En die gigantische waterval op weg er naartoe was ook meesterlijk

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Ja oke, maar om eeen spel te kunnen runnen heb je het niet nodig.

Op de pc moet Skyrim gewoon vloeiend lopen als je naar de specs kijkt van pc en van het spel.

Als ik alles op zijn laagste heb staan loopt die nog niet vloeiend bij mij dus kan niet fatsoenlijk spelen ookal heb ik de kwaliteit op laagste staan.

Dat is mijn probleem :)

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Voor de mensen die hem nog niet hebben; as vrijdag 18 november bij de media markt 39 euro. Zowel voor Xbox als voor de ps3.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alle mm ?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Saadia zit in the Bannered Mare. Maar niet in de main room. Ik geloof de kamer links als je binnenkomt.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nice! Welke MediaMarkt? :p

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook Arena?

9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb uit zo´n cave (zuidoosten van Falkreath) een staff gekregen die de eindbaas dropte, hij is 1900g waard dus ik wil hem graag verkopen, maar waar kan ik dat doen? Want bij een gewone vendor staat hij niet in dat lijstje..

10. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Ok zojuist de eerste crash gehad waarbij de game vastloopt bij het laden. Ga hem dus weer installeren, want dan deed die in ieder geval normaal -.-

Bij mij bugde het spel daar waardoor ik 2x die staf kreeg XD.. Daarnaast zou ik hem mooi behouden als je er wat aan hebt, als je geld nodig hebt gewoon
    de dwarven mine
    uitkappen en dwarvenspul maken :p Heb je binnen een uurtje 20K aan gold

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Sorry boys, was een krantje van MM Utrecht. Saints row, skyrim en nog een andere....

Zijn van die speciale tijdelijke deals. 18 november van 18.00 tot 22.00

12. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem ook 2x:+1x van hem gepakt, en hij liet er ook 1 vallen:thumbs:

En hoe werkt dat dan met die dwarven mine, waar zit die, en wat moet je precies doen?

13. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Nee halve wegen de trap kan je aan de rechter kant een plateau oplopen daar heb je een deur en daar zit de boss + paar andere bandits.

Ik heb ook een vraagje,
    waar vind ik een nieuwe bodyguard?
    Ik had eerst die dame die je aanspreekt in het huis van de kining van whiterun, maar toen ging ik een quest doen dat er ook iemand meemoet dus is zei afgehaakt, waar kan ik haar vinde? Of kan iemand mij vertelle waar andere zijn? (betere misschien?:9)

14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bij zon quest een black soul gem bemachtigd maar wat kan ik daar nu precies mee, wat verschilt het precies van 'gewone' soulgem. En hoe vul je die dingen ook alweer zelf?

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bij mij was die vrouw verdwenen, maar verscdheen te opeens weer toen ik een huis in whiterun kocht, zat ze binnen op me te wachten :)

Bij Riverwood aan het begin, ik heb de brief niet geleverd maar naar die vrouw gegaan en gezegd dat die andere knul die brief geschreven had, toen opeens kon ik die dark elf als bodyguard meenemen.

In de mage college vraagt een leerling of ze wat spells op je mag testen, ik koos ja, en erna kon ik ook haar meenemen.. (uurtje later was ze alweer dood in een mijn, maar so be it, ga mn spel er niet voor herladen :) )

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ja reeds gevonden ...... zo ik ga nog verder

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind ik altijd mooi om te zien dit soort dingen, de verschillen zijn...pfffff, damn gewoon! En dat allemaal gewoon op die 360 he, tjonge!!!!!

Had wellicht betere vergelijkings pics kunnen maken,maar je kunt de verschillen hoe dan ook zien...en hoe!!!! :thumbs:

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ja op een 360 .... nu ik meer ben ga free roamen heb ik nu wel meer WOW momenten!

Zo en nu extra biertje erbij plassen en door!

19. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij de Dark Brotherhood. Maar hoe kan ik iemand goed assassinaten? Ik zit nu in haar huis, en elke keer als ik een klap voor der bakkes geef dan staat ze op en 40 bounty erbij. De final smack 1000 bounty. Hoe doe ik dit?

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Zorgen dat er niemand anders in de buurt is:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina