Dit topic is bedoeld voor diegene die ik vinden willen maar daar absoluut niet in slagen. Het kunnen wapens, voorwerpen en armor zijn, maar ook bepaalde personages of locaties. Wel aub zo min mogelijk spoilers gebruiken en als dat wel nodig is, dan even in (hoe kan het ook anders) een spoilertag zetten. Zal ik dan maar de eerste zijn? Ik zoek namelijk een boog... Ja ik weet dat het heel gaar klinkt, maar ik zit nog behoorlijk in het begin en heb nauwelijks geld. Dus heb nog steeds geen boog gevonden/gekocht.
Een bow: Spoiler Ten zuide van Falkreath, in de bergen, ligt ''Angi's camp'' als je vriendelijk tegen haar doet, en haar training voltooid ( waar je in totaal rond de 8 Achery skills voor krijgt, heel nice dus ) krijg je haar bow mijn vraagje: hoe heet die kerel in Riften waar je je bounty kan afkopen? en waar hangt ie meestal uit?
Ik heb iets doms in de Hrothgar. Daar moet je dus een offer brengen, voedsel etc. aan de greybeards (maakt voor het verhaal niet uit dus heb het niet in spoilers) maar ik sta van alles in die kist te douwen en ik krijg die sidequest maar niet, wie weet wat ik fout doe?
Iemand ervaring met Take up Arms quest? Spoiler Ik heb nu Train with Vikas gedaan, Nu heb ik zijn zwaard gekregen en die moet ik aan Eorlund geven. Waar is die ongeveer?
Die heb ik toevallig net gedaan: Spoiler Je krijgt van die gast beneden een specifiek item, met een naam in de trant van 'provisions for High Hrotgar' of 'provisions from *naam gozer beneden*. Het zit als het goed is in de Misc-categorie van je inventory. Als je die in de kist doet heb je de quest gehaald.
Echt hoe komen deze threads door en mijn originele bazenthread niet. Weet zeker dat XBW een aapje heeft voor de selectie.
hoelang wacht je al?, Waar ging je thread uberhaupt over? En misschien moet die nog gelezen en goedgekeurd worden? Bij mij thread duurde het ook zo'n 4 dagen.
Spoiler achter de companions kun je omhoog lopen, bij de Skyforge, heel dichtbij... daar zit hij meestal
Top dankjewel! Ik had hem eigenlijk al gevonden had hem perongeluk niet aangevinkt dat ik die quest aan het doen was dus stond er ook geen pijltje bij
klopt inderdaad.. ik was eerst ook van alles er in aan het stouwen.. totdat ik ineens zn naam zag en zijn item
Iemand die een mine (of meerderen) weet waar veel gold ores te vinden zijn? Tot nu toe weet ik het alleen van de Kolskeggr mine...
Je moet ze chargen met crystallen die je kan vinden, gevuld met souls. Bijv: een petty soul of een greater soul. Dan ga je naar het betreffende wapen toe en klik je op charge, dan krijg je een keuze met welke soul je het wil vullen en dan is het klaar. Tevens kan je ook bij mages die gevulde crystallen vinden.
Wapens die je opnieuw moet rechargen doe je d.m.v. soul gems. Er is een spreuk waarbij je de soul van iemand of iets kan vangen. Dit moet je wel doen als de spreuk nog aanwezig is op jouw slachtoffer, anders vang je niet de soul! En die soul gaat dan naar één van je soul gems en daarmee kun je je wapens rechargen. Hoe groter de soul gem, hoe meer souls je kan vangen met je soul gem!