Allebei de spellen bied ik aan, geen krassen etc. Kan ruilen tegen Forza Motorsport 4. Evt. foto's kunnen via de PM of mail.
Hoeveel vraag je voor MW3? Of ruil je alleen maar? Zoja misschien zie je wat in mijn lijstje: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=161017 Natuurlijk mag je meer spellen van mij overnemen voor jou MW3, maar kan ook dat je niks ziet maar kan het altijd proberen.
Eventueel verkoop ligt eraan wat u bied? In de lijst van spellen helaas geen interesse, enige ruil interesse ligt bij Forza Motorsport 4.
Vind je 30 euro exclusief zoals je bij Battlefield 3 aangaf te laag of niet? Het zijn toch allebei vrij nieuwe games nog en zag dat je bij je BF3 dat bedrag wou.
MW3 probeer ik momenteel te ruilen tegen Forza Motorsport 4 of voor het bedrag van Forza. BF3 verkoop ik voor 30 excl.
Ah jammer:{ dacht dat je MW3 ook wel voor 30 excl verkocht maar nee dus. Ik weet ff niet hoeveel Forza 4 nieuw kost moet ff kijken dan.
Ja Forza is ongeveer 45 euro dus ~ dat bedrag gaat die ook weg. Back to Karkand zit er bij BF3 niet bij