[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    bij Markarth en dan naar de underground keep ofzoiets gaan. Dan zie je een Drewer (dwarven) mine en museum. Van de meeste Drewer spullen kun je Dwarven Metal Ingot's maken en daarmee dwarven spullen smeden indien je die skill hebt. Zo heb ik 150 bogen gemaakt en die vervolgens allemaal verkocht en bamn geld geld geld :D

@SamuraiPizzaDog:
    Ze is terug naar de Inn waar je haar de eerste keer vond. (als je binnenkomt rechts kijken) Daarnaast zitten er in BIJNA alle andere Inn's in de grote steden ook mercenaries met ieder hun specialiteit.

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    @SamuraiPizzaDog

Heb Lydia gewoon weer in Dragonsreach gevonden. Aan tafel nog wel.

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit spel is FUCKING AWESOME! _O_

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand heeft op de PC cheats gebruikt (GodMode ofzoiets?) waardoor ie alle Shouts heeft unlocked. Hij laat ze zien in onderstaand filmpje:

[yt]uuq-QgENIUI[/yt]

Become Ethereal, Call of Valor, Elemental Fury, Ice Form en Slow Time zijn erg vet en handig!

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nu die Shout waarmee je
    vijanden kan ontwapenen. Erg gaaf. Wanneer ik nieuwe woorden vind die bij die Shout horen, kan ik dan sterkere vijanden ook ontwapenen? Laatst lukte het mij niet een Bandit Chief te ontwapenen, die me vervolgens hard klopte.

Trouwens, ik ben verliefd op Shield Bash en Power Shield Bash! _O_ Dat voegt zo'n extra dynamiek toe aan het vechten. Ook het gebruik van Power Attacks vind ik verbeterd, het heeft echt nut om te gebruiken nu.

6. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    @Willem ; zet je opmerking ajb tussen spoiler haakjes. Ik wil niet alle shouts al weten en ik denk dat er meerdere zijn die dit hebben ;)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Sorry! Heb het aangepast, goede tip.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Lol ben level 10 en nog geen dragon tegengekomen tot nu toe.
    Kan het ermee te maken hebben dat ik nog geen main qeusten doe?

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik spuw nu vuur, awesome! _O_

Liep net in de nacht bij die toren waar je de eerste draak in de mainquest tegen kwam en respawnde er een firedragon. Kreeg opeens ook hulp van die Khajiit die voor Whiterun zitten. Epische battle, maar nu zijn de Khajiit spoorloos. Kamp is ook verdwenen 8). En eerder die dag ging ik richting Whiterun en lag opeens het skelet van mijn eerste dragon daar. Geen idee hoe die daar terecht is gekomen. :lol:

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, wat is Skyrim toch vet. Ik ben nu in Falkreath, het dorpje wat ik nu wel goed ken. Daar heb ik al wat quests gedaan, en in het huis van de Jarl (Erg jonge gozer) vond ik een boek wat ging over een 'Red Eagle's' sword, dus die gelezen en nu heb ik daar ook een quest voor! Erg tof dat je op die manier ook quests kunt krijgen.

Alchemy is ook tof, in Falkreath heb je een huisje waar je dat kunt doen en de persoon daar legde me ook uit hoe ik een health potion kon maken. Ook heb ik wat recipes van haar gekocht voor andere potions, waaronder een 'invisibility' potion. Toch tof want nu ga ik ook echt rond zoeken naar plantjes en dingetjes die ik weer kan gebruiken om iets mee te maken. Enchanting is ook wel gaaf, heb nu een Ancient Nord Bow of Sparks gemaakt, is wel sterk alleen is hij wel snel op. Smithing en Crafting vind ik ook wel tof, ga nu echt op zoek naar spullen en materiaal waar ik weer iets mee kan maken.

Die Narri in de Dead Man's Drink vind me wel een leuke gozer heb ik gemerkt. Ga ik ergens zitten, komt ze direct naar me toegesprint om te vragen of ik iets wil en hoe 'handsome' ik wel niet ben, haha. En bij de bard daar heb ik ook een quest gekregen, kun je zelf ook bard worden dan?

Al met al is dit echt een top game en ik kan zo erg genieten van die kleine details. Ik speel dan ook geen main quests, heb er nog 0 gedaan en ben gewoon quests aan het doen in Falkreath en die omgeving daar. Main quests komen later wel. :)

Heb wel twee dragon shouts gevonden though! Elemental Fury en Unrelenting Force.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dit topic gaat ook zo snel, in combinatie met dat ik alleen maar wil spelen als ik tijd ben zorgt ervoor dat ik het allemaal mis en dan later terug wil lezen wat jullie allemaal beleven :p.

In The Green Mile ben ik al helemaal niet meer te bekennen.
    Indrukwekkend dat een spel met zúlke hoge verwachtingen ze nog waar kan maken ook _O_

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je al deze reacties leest is dit toch echt wel een top game.
    Heb alleen nog niets van deze serie gespeeld,kan ik de game dan gewoon oppikken ?

Ik lees hier veel termen waar ik dus niets van snap :p

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja joh gewoon kopen.
    Dit is echt de beste game die ik tot nu toe op de 360 gespeeld heb.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik heb er alweer 17 uur opzitten 8), speel hem sinds vrijdag.. Hmm, zegt wel wat :+

En dat ik nog niet eens 5% waarschijnlijk heb gespeeld van het hele spel, met sommige games ben je al in 4-6 uur klaar, wat een game _O_

15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Tering... Vandaag het grootste deel van de dag gespeeld en woorden schieten echt te kort om te beschrijven hoe enorm vet deze game is _O_
    Heb al wel 5 draken geslacht, 2 voor quests en 3 los!

16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de draak in Whiterun (van de main quest) nog niet hebt gedood lijkt het me inderdaad logisch dat je nergens anders draken tegen komt...

En weet echt niemand waar de Dwarven mine is? Of i.i.g. een mine met dwarven ore? :mad:

17. Usocute

Usocute Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand al verder met main story? Ik zit vast bij
    The Fallen, kan die Odahviing maar niet vangen :/ Telkens als k em kill, duurt et ff en dan krijgt ie weer health erbij :mad:

18. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je het beste je spullen kwijt die je niet constant mee wilt nemen? Moet je dan een huis kopen of kan het ook ergens anders?

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277

Ja die qeust heb ik wel gedaan,die moet je verplicht doen he,is de intro ;)

En wat betreft de dwarven ore.
    Doe de qeusten in college of winterhold,dan moet je op gegeven moment een qeust doen in die dungeon.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je moet helemaal niets verplicht. ;) En ik denk dat jij mis bent. Als je naar Whiterun gaat (zij het op eigen houtje of via een andere quest die je daar naar toe stuurt), dan zal je een draak tegen komen die bij een bepaalde quest hoort. Ik denk dat je pas vanaf dat moment draken in het spel kan tegenkomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina