[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 5000 gold hebt, koop dan het huis in Whiterun. Daar heb je een chest waar je ongelimiteerd je spullen in kan doen. Als je het huis wilt kopen, moet je naar Avenicci gaan (het hulpje van de Jarl in Dragonsreach > het gebouw van de Jarl in Whiterun) en bij hem kun je het huis kopen!

@ Smok3y

Bedankt!

2. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik Bows kan kopen? Heb er wel 1 maar wil wel wat meer een bijzondere:+ Ik wil ook graag weten waar je het kan leren, want me skill level is heel laag!
    Ik ben helemaal verliefd op skyrim:thumbs:

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik denk dat ik in de war was met de intro missie dat je van je executie ontsnapt,want die moet je wel verplicht spelen right?

maar bedankt voor de tip.

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar wie is er al naar een andere grote stad geweest? Ik kan maar niet uit whiterun weggaan omdat er zo veel te doen is.

5. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien moet dit in het Character draadje, maar ik zit nu op 21 uur en ben bijna level 20, is dit under of over leveled? (niet dat het me wat uitmaakt, maar ben gewoon nieuwsgierig naar jullie levels :thumbs:)

Ga nu eindelijk maar eens de Grijsbaarden opzoeken :+

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje: Hoeveel uren kun je in dit spel spenderen als je alle quests mee telt.

7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    In Solitude zit een speciale boogschutterswinkel, the Fletcher!

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan beter de wereld gaan verkennen, dan kom je vanzelf vijanden tegen die een boeg achterlaten. ;) En verder raad ik je aan de Archery skill veel te gebruiken, dan wordt je er vanzelf beter in en kan je nieuwer Perks aanschaffen.

9. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit nu op 75 uur en heb nog lang niet alle quests gedaan 8)
    Als je echt alles maar dan ook alles wil zien/doen ben je minimaal wel een uurtje of 400, 500 kwijt.

10. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Main Quest -- Sidequest en Misc quest ik denk zon 300 uur?

11. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    wow, ik had net een quest gedaan, volgens mij hete ie call of nature ofzo..
    Dan staat er een enorme boom in een dungeon en die gaat door het plafont van de dungeon, met allemaal water wat naar benede druppelt, al die mooie bloemen die daar groeide en prachtige beekjes.. echt schitterend

12. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Valt het jullie ook op dat sneak spelen erg pittig is? Als warrior ram ik overal zo doorheen, maar mijn sneak mannetje heeft zelfs moeite met 2 skeevers als ik er recht tegenover kom te staan.

13. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, maar ik heb dat wel heel erg vaak. Overigens heb ik ook maar 2 of 3 quests gekregen in Whiterun. Iedereen waarmee je praat heeft iets te vertellen, maar krijg geen quests. Overigens ben ik niet in het begin van het spel naar Riverwood gegaan terwijl dit volgens mij wel de bedoeling was. Na 20+ uur het spel te hebben verkend ben ik daar uiteindelijk naar toe gegaan.

Kan dit van invloed zijn voor de eventuele quest mogelijkheden?

Zou je trouwens wat specifieke quests uit Whiterun kunnen benoemen?

Alvast bedankt!

14. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in Solitude, heet het The Fletcher? Kan het niet vinden namelijk, waar zit het ongeveer? thx!
    Edit: gevonden :x

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  15. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Cure the boom
    - Redguard women
    - Een aantal bandit leader
    - Friendly note
    - Forbidden Legend (Gouldor)
    - Hall of the dead
    - De gehele companion questline

en nog een hoop meer, niet druk over maken gewoon rustig verder spelen

16. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Nja in het begin nog wel. Nu heb ik voor Achery lvl 62 en sneak 64 met bijna alle perks over die 2 verdeeld. Met sneaken ben ik bijna niet meer te detecte en de achery gaat nu ook heerlijk, met 80% extra damage perks opgebouwd, slow time tijdens het richten met 50% ( groot voordeel ) en de kans op ene critical hit van 20% plus dat de vijand als ik een pijl schiet vaak terug deinst en uit evenwicht is.. Samen met een Bow van damage 46 ( + 15 destruction ) gaat het nu vrij makkelijk.

Mocht ik echter gezien worden doordat ik zelf wat onvoorzichtig ben en er staan 3 mannetjes voor me, heb ik het ook lastig, omdat me one hand combat en light armor en block ergens begin 20 lvl zijn zonder perks..

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Idd ik ging ff goed rondkijken daar. Zag er zoo vet uit, en die omgeving daarbuiten met al die geisers en zag er ook bruut uit. En die waterval op weg er naartoe_O_ Deze game is zoo mooi.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb er nu 50 uur inzitten, en ben level 22. Ik heb de ietwat rare combo van sneak+archery+magic. Danzij perks in shock damage en dual wield Chain Lightning gaat ie momenteel zowel in ranged als close combat wel lekker. Maarja, je doet met sneaken wel 2x zo lang over de game ja, ff een dungeon clearen is dr niet bij (maargoed, dat hoeft ook niet van mij..)

Ik vind die laadschermen ook zo mooi trouwens, heel clean..

Wel grappig ook om te zien dat sinds er 2 wisselforums zijn, skyrim altijd minimaal 2x zoveel kijkers heeft dan het mw3 forum, veel rpg'ers hiero :)

19. Usocute

Usocute Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde de main story circa 33u, maar hier heb ik 'The companions' zitten doen en ook nog dungeons tussendoor voor shouts.. Ik denk alleen main story iets van 25u ofzo..

Ben net klaar met main story btw :D.. nu dnek k alle shouts halen en dan nieuwe char voor thieves guild en dark brotherhood ^^

EDIT: ik zie op yt iemand het in 11u doen -.-

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ohja, waar ikzelf pas sinds kort achter ben gekomen, hoe langer je RB ingedrukt houdt hoe krachtiger je shout, ik vond in het begin de shouts al wat tegenvallen, maar nu weet ik waarom dus :)

Ook vond ik het storend in 3rd person dat de camera zo close op je char zit, maar als je je rechter stick indrukt, en daarna je linker, kun je door je linker stick te bewegen de camera uit of inzoomen.

@usocute, ik kan me nog een interview herinneren met todd howard, waarin ie zei dat sommige werknemers van Bethesda Oblivion in 25 minuten uit konden spelen, dus 11 uur gaat ook nog wel verbeterd worden denk :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina