[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

  1. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker. Je zit meteen middenin de actie, het is op momenten best lastig en er zijn gewoon heel veel unlocks die je kunt kopen, toffe voertuigen en wapens en meer dan zat extra activiteiten.

    Ik vond het alleen jammer dat je vooral in het begin verplicht wordt om die extra activiteiten alvast te verkennen. Ik snap wel dat het werkt als een soort kennismaking, maar ik had daar liever echt verhaalmissies voor in de plaats gehad.
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mooi dan vermaak ik me cruisend en luisterend na muziek sowieso wel haha, toch wel altijd 1 van de dingen die ik veel doe in SR/GTA. Hoop hem dinsdag, uiterlijk woensdag te krijgen ( pre-orders *zucht* ). Heb er iig veel zin in, over-the-top gameplay miste ik wel een beetje in laatste GTA ( ondanks dat top game maar dat terzijde ), en van de trailers die ik heb gezien kan het niet veel gekker als dit dus komt goed.
     
  3. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ongetwijfeld. Met die muziek zit het wel goed. En Saints Row: The Third is nog meer over-the-top dan voorgaande delen. Je gaat er gewoon heel wat plezier aan beleven :)

    Hier trouwens nog wat extra info over de eerste DLC-packs. Volgens mij nog niet gepost:

    http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-10-saints-row-the-third-season-pass-confirmed
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    in SR2 zag je aan je HQ dat je verder in het spel kwam. Ik heb bij SR3 het gevoel dat alles te snel en te makkelijk komt waardoor ik het minder waardeer.
    Waar ik vroeger het hele huis verkende en rond keek bij iedereen, heb ik met de cribs hier helemaal niets.
    Dat vind ik wel jammer. misschien hebben ze zich te veel op de map geconcentreerd en te weinig op de waardering van de dingen die je krijgt.

    5 uren in. en ik vind sr2 toch leuker.
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    hier was ik al bang voor... ook als je kijkt naar de trailers , elke move wat je nu kan doen en elke leuk maak shit (auto met kanon bijvoorbeeld ( menselijk kanon) ik denk dat thq zich teveel heeft gericht op het over the top maken en zorgen dat er veel fun in zit dan dat het echt bezig was om saints row 2 te overtreffen. dit zie je wel vaker bij thq.. kijk bijvoorbeeld naar de wwe games. alles was er bijvoorbeeld in wwe 2007 in zit is er vervolgens in 2008 weer uit om het vervolgens in 2009 weer te proberen en dan uiteindelijk alsnog er helemaal uit te gooien in wwe 2010.

    heb altijd een beetje het idee dat thq soms niet weet wat ze aan het doen zijn.

    ik zal saints row 3 dinsdag downloaden voor mn pc en kijken of het leuk is. ik ben bang dat ook ik moet gaan zeggen dat ik saints row 2 leuker vind.
     
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Is er iemand bij Zimos missie: pimps up,hos down ?
    Want er zit volgens mij een bug in waardoor ik niet verder kan. :confused:
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks dude (en Juun), gelijk besteld incl Genki bonus! :D
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het een beetje flauw van de makers om de activities te gebruiken om de main missies op te vullen.
    Hopelijk komen er nog leuke missies :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  9. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vanmiddag even gespeeld, leuke game!
    Alleen ff een vraagje: kan je later in de game wel je eige gang maken? want ik kan gewoon kiezen uit een handvol mannetjes en vrouwtjes, en ik had gelezen ergens dat je ze helemaal zelf kon maken (zoals je je eigen personage maak).
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit inmiddels op level 50 respect, en dat is ook meteen het hoogste level. Kogels doen me niets meer, wel handig voor bepaalde activiteiten :D
     
  11. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoeveel missies er in zitten

    Want ik zit nu bij die mars missie en ik vraag me af of dit de laatste missie is?, ik hoop het niet, want dan was de story wel veeeeeeel te kort voor zo'n spel.

    Graag antwoord in een spoiler om de pret van de rest niet te bederven xD:cool:
     
  12. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het antwoord :p

    Dat is de laatste missie ja, maar dan heb je ervoor gekozen om Shandi te redden. Na deze missie kun je via je smartphone het einde nog eens spelen. Dan moet je ervoor kiezen om achter Kilbane achter te gaan, en krijg je een compleet andere einde. Dan ga je dus achter Kilbane aan, en niet vergeten dat er daarna nog een missie komt ;)
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jij vliegt door de game heen zeg, damn! :p
    Morgen na het werk maar even halen, als ie tenminste verkocht wordt hier :+
     
  14. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja groot Saints Row fan he :p Moet wel zeggen dat die activiteiten soms weer lekker lastig zijn. Net 'Roof' gehaald, wat er dan wel niet op je af komt op 'moeilijk' zeg. Niet normaal.

    Ik hoop voor je dat hij morgen bij jou gewoon te koop is. Gewoon zeggen dat het spel op heel veel plekken al verkocht wordt :p
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wordt ie in zwolle al verkocht? moet morgen toch weer naar windesheim, kan ik daarna ff de stad in
     
  16. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, bij Game Mania vanaf zaterdag al :)
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ah okee thanks, zaterdag was ik niet in zwolle maar dan haal ik hem wrs morgen ff op
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zit nu een uurtje of zeven in de game en moet met spijt zeggen dat dit toch de minste SR is (tot nu toe dan, een definitief oordeel kan ik natuurlijk pas geven als ik er klaar mee ben). Ik vind het echt belachelijk dat de activities zijn gebruikt om (de helft (?) van) de main storyline op te vullen, ik heb pas 3 of 4 'gewone' missies gehad (die wel weer erg tof waren, daar niet van :)). Ook vind ik dat de stad gewoon sfeer mist, er zijn totaal geen plekken die ik zou willen leren kennen die wel in 1 of 2 zaten, zoals de Ultor Tower enzo. En qua graphics is dit zacht uitgedrukt ook zeker geen pareltje (dan bedoel ik vooral popup)...

    Ik heb het gevoel dat de devs teveel aandacht besteed hebben aan funny shits en giggles dan aan de feitelijke game, zoals de stad, de graphics en het verhaal (ok dat laatste is altijd wel het laatste op de lijst geweest in Saints, maar ik heb nu punten in de game die echt helemaal nergens op slaan of ik moet ergens per ongeluk een cutscene geskipt hebben oid).

    Tot nu toe zou ik 'm een 7 tot een 7,5 geven, maar laat ik 'm eerst maar eens uitspelen...
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor de mensen uit regio Utrecht die twijfelen deze game te halen, as vrijdag 18 november. Heeft mediamarkt een actie. Ze verkopen hem voor €39. Voor ps3 en Xbox.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zit nu op ongeveer 40% en vermaak me prima met de game! Heerlijk over de top en in tegenstelling tot hierboven; stuk beter dan de vorige delen. Misschien niet zozeer qua locaties, maar wel qua graphics en vooral qua mogelijkheden (wapens, aanvallen, auto's, vliegtuigen, etc.)

    Vooral het levellen (upgrades) werkt lekker en makkelijk via de smartphone, evenals opdrachten kiezen.

    I like it en ik ga snel weer verder! :D
     

Deel Deze Pagina