Heb mw 3 niet. Maar wat ik wil zeggen is dat deze reeks na mw 1 volgens mij niks meer met skills te maken heeft. Het is nu meer op goed geluk. Blackops en WaW uitgesloten.
Allereerst is het geen skill wat ik zag in je clip. Eerder faal van je tegenstanders. Speel tegen goede mensen, en dan krijg je hooguit 2 kills in diezelfde situatie. Als je het hebt over mensen die denken dat ze goed zijn omdat ze met een "overpowerde" AR rondlopen, moet je niet denken dat je zelf goed bent omdat je alleen maar voor de "mooie" kills gaat om jezelf een schouderklopje te geven na iedere keer dat je iemand raakt. Je hebt het over haters maar zelf zit je te bitchen op mensen die het spel spelen met een wapen dat beter werkt dan een Sniper. Je neemt een soort elitaire houding aan tov mensen die een andere speelstijl hebben dan jij. Iedereen waar je commentaar van krijgt is een hater en/of een tryhard noob. Accepteer nou maar dat op dit forum quickscopers over het algemeen niet gewaardeerd worden. (disclaimer: Zelf vind ik dat er niks mis is met quickscopen. Het is iets wat je als Sniper kan gebruiken in bepaalde situaties en doe het ook geregeld als ik een Snipe class speel. Ik vind die youtube montage snipers wel vervelend, though)
Ik ben een meester hardscoper, krijg zoveel haat mail van mensen of in de lobby als ik dat doe haha. De CM09 vind ik overigens ook een erg fijn wapen, heeft wel een beetje recoil en een kleine magazine, maar met "kick" en "extended mags" speelt hij echt geweldig. Vind het persoonlijk fijner spelen dan de Scar. De enige mappen die ik daadwerklijk goed vind zijn Seatown, Resistance en Village hoewel ik ook de andere mappen steeds leuker begin te vinden.
Ik heb niet echt een wapen dat ik echt fijn vind, maar omdat er zo veel rushmaps zijn met weinig lange lijnen neem ik meestal maar de ump, maar vind het lastig een keuze te maken tussen de verschillende benefits. Speel nu met Rapid Fire en Kick, maar heb ook de Extended Mags vrijgespeeld, ook erg fijn, maar dan moet ik of de Rapid Fire opgeven, of met 2 upgrades, maar dan heb ik geen Kick meer en zorgt de Rapid Fire voor te veel recoil. En dan heb je ook nog een reflex scope ofzo als upgrade, waarmee je kan switchen tussen Red Dot Sight en eentje waarmee je een stukje inzoomt, ook erg fijn, maar kan er dus allemaal niet op. Daarnaast switch ik dan nog een beetje tussen of gewoon aanvallende kill streak awards, of extra perks. Mss komt er bij een hoger level nog wel een hele fijne Assault Rifle voorbij die ik veel ga gebruiken, ben nu level 44. Spelen jullie altijd met hetzelfde wapen en setup?
Morguh leute Vraagje, ik snap geen ene klote van dat Elite. Ik heb de MW3 Hardened Editie gekocht voor de PS3 (Elite) Ik heb me gister aangemeld, eerst moet je je voor een free account aanmelden. Maar in mijn Elite pakket zit een grijs kaartje met een 16 cijferige code erop, en een 6 cijferige founder code. Waar kan ik dat in hemelsnaam inlossen? Want als ik namelijk in Elite op "go to premium account" dan wordt in naar de PS-Store geleid en moet ik voor €49,95 het premium Elite account aankopen.. Ik kan niet gewoon mijn code intikken. Wie o wie?
Snap de bal niet van heel dat Elite. Start ik het op via mijn 360 staat er netjes dat ik PREMIUM MEMBER ben ... kijk ik 5 minuten later, ben ik ineens Founder. Dus ik gelijk naar de callsigns/emblems van MW3 ... maar helaas. Niks! Tevens heeft hij mijn World at War Prestige ook nog niet bijgewerkt. Ben nu, net, 3 dagen geleden de 1e prestige in gegaan maar dit heeft hij nog steeds niet geupdate...
Tja,... kan aan mij liggen hoor. Maar hoe dan? Zelfs op de site http://www.callofduty.com/elite zegt ie als ik een premium account wil dat ik dat in 3 stappen kan doen select your platform 1- Create a Call of Duty® ELITE Account 2- Purchase a Premium Membership (heb ik dus al, dat kaartje zit in me Elite/Hardened pakket) 3- Join a multiplayer game on Call of Duty® MW3 to activate your account! Nou, schiet mij maar lek. Maar op de site kan ik het niet vinden en in het spel zelf ook niet.
Multieplayer vind ik nog allemaal erg wennen. Mijn run en gun methode is wat minder efficient nog . Misschien doordat ik de maps nog niet goed ken. De tijd zal het leren . SpecOps was wel weer erg gaaf. Alleen die missies op tijd krijg ik de schijt van . Hopelijk komen er snel nieuwe bij in de vorm van DLC. Singleplay was ook goed te pruimen. Alleen dat veteran is ook kinderspel. Beetje jammer dat ze dat niet moeilijker maken. Vroeger in COD 2 en 3 was het bikkelen en sindsdien is het helaas te casual geworden. Ik wil woede aanvallen als ik veteran speel. Survival is ook wel leuk nog niet al te veel gespeeld! Maar dat zal wel goed komen.
Kut leaderboard gister rank 74 nu opeens 71 bij barracks. Als ik ga spelen valt leaderboard ook terug naar 71
Jij kan nog op de leaderbords dan? Ik helemaal NIET. Gisteren begon het euvel ... kreeg telkens de melding dat de COD Servers niet beschikbaar waren. Tussen half 9 en 10 uur alleen maar uit servers gekickt en sessies ( ingame ) die bleven hangen of ontzettend aan het haperen waren.
Vind tot nu toe de server en lobbies goed werken. Snel een game gevonden tot nu toe en nog nooit een game die halverwege stopte.