[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    15 minuten ja... wat is dat nou voor een flutstraf!

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn nu toch ook allemaal regels voor? Iets van 3x quitten is 15 minuten, 6x is een uur etc. en dan heb je ook nog week/maand. Ik had met Reach namelijk ook bijna nooit dat er iemand opeens uit ging ofzo, vergeleken met Halo 3 dan.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Hopelijk blijft dat zo. Of beter, maak het nog wat strenger.
    Heb ooit eens een post gelezen van een idioot die boos was dat ie voor 15 minuten gebanned was, ook al geven ze dat aan voordat je de 3de keer quit.
    Die gast werd echt kompleet onderuitgehaald.:9 En terecht.

Wat heeft een rankingsysteem daar mee te maken?
    Ik dacht dat die black screens altijd te maken hadden met een erg slechte connectie van iemand?

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    In de goede oude tijd van (vooral)halo 2 en halo 3 had je zo'n ongelovelijk gaaf leveltje naast je naam, en daar kon je wel degelijk in zien of iemand skill had omdat ie om laag en omhoog kan, met quitten werd je level meestal hard naar beneden gehaald.
    Dat veroorzaakte wel een hoop modders en cheaters, omdat ze allemaal lvl 50 wilde zijn. Ik weet nog wel dat dat lvl'tje weldegelijk m'n speelstijl beinvloedde, ach, goede ouwe tijd:'-(

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ah, op die fiets.

Hopelijk komt dat systeem niet terug, want dat had weinig invloed op het quiten; bij Halo 2 en 3 werd je gek van de quiters.
    Een (tijdelijke) ban is effectiever denk ik, en aangezien je zelden quiters hebt bij Reach bewijst dat het beter werkt.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een maand is ook overdreven, maar je kunt ook gewoon hun GS voor die game resetten, dat is veel erger voor een gamer tegenwoordig. ;)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heb jij ervaring mee toch? :+

Maar die straf zou bullshit zijn, slaat nergens op.. Heeft niets met elkaar te maken..

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Welk bewijs?

De bizar weinig aantal spelers die Reach nog heeft?
    Reach is zo goed als dood en dat komt ook door het niet willen invoeren van een ranking systeem per playlist.

Het niveau in Reach is belachelijk laag ,omdat de meeste spelers met skills al lang vertrokken zijn.

Door mensen als jij heeft Bungie het allemaal zo ver laten komen met deze Reach als resultaat.

Ik ben blij dat 343 nu wel luistert en er een grote title update uitgebracht gaat worden.
    Het ranking systeem zou ook verbeterd worden.

Ik vrees alleen dat het het te laat is.

Ontopic:

Iemand CE al gespot ?

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan reset je gewoon alle online scores tot ze er zat van worden. ;)

Mogen de FRS winkels nu ook al verkopen gezien de internetlevering wel gedaan word al???

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Reach praktisch sinds het begin gehad en heb echt nooit problemen mee gehad dat je nog in je eentje overbleef in een team (wat ik met de vorige Halo wel had), af en toe quit er een iemand, maar dat blijf je altijd houden. Ik vind het systeem nu wel handig, dus van mij mogen ze het gewoon houden hoor.

Morgen komt hij hier binnen, ben benieuwd. Speel waarschijnlijk toch vaker MP dan SP, ben nooit zo goed in mijn eentje. ;)

11. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb um net bij de dixons gehaald :)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor mij word het dus echt morgen, maar wel met 10 euro korting bij de FRS. :thumbs:

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Online is hij anders nog niet speelbaar. Enkel de SP.

14. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders een pre-order bij Xboxhome geplaatst? Ik heb nog geen bericht gehad over een verzending. :mad:

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat zeg ik net toch. Begrijpend lezen.:b:

Hier hebben we het al eerder over gehad en heb geen zin in hetzelfde verhaal nog een keer te vertellen.
    Het enige waar we het over eens zijn is de splitsing van het ranking systeem.

Bwhahaha.:lol: Ik kan je vertellen dat de MP van Reach weinig invloed heeft gehad 'door mensen als wij' (leg dat eens beter uit; wat bedoel je daar precies mee?). Bungie heeft gewoon wat dingen anders willen doen, daar hebben 'wij' geen tot weinig invloed op gehad hoor._0/

Uit nieuwsgierigheid; hoe oud ben je eigenlijk?

Kijk, zij kan begrijpend lezen.:thumbs:

Ik hoop hier morgen ook...heb nog niets gehoord van All4Games...zou wel enorm balen als ie er niet is morgen!:mad:

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
  17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan bestel je toch bij MyCom; morgen in huis en goedkoper! ;)

MP gaat blijkbaar toch pas morgen de lucht in, jammuuurrrrrr...

18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen sommigen toch aan die kortingsbonnen dan? Zijn dat acties waarmee je boven een bepaalde bedrag een kortingsbon krijgt?

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Morgen zou ie binnen moeten zijn. Iemand voor wat co-op actie dit weekend? :cool:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja inderdaad. Voor iedere 25 euro aan aankopen krijg je een kaartje van 5 euro. Via internet activeren en klaar. Kun je in de winkels en op internet gebruiken. :thumbs:

Ik heb dit ook al eerder gepost. ;)

@ Graveheart: Voeg me maar toe, maar ik spreek nog even niks zeker af. Zondag kan ik zeker wel, maar stuur me even een PM via Live een paar uur tevoren en we regelen dat even!

Library Legendary dan maar? ;)

Deel Deze Pagina