De Wood Elf bleek het toch net niet te zijn voor me, dus gisteren begonnen als Dark Elf en ook gewoon echt met quests bezig nu met hem.
Haha beetje wel he, terwijl dat niet eens mijn bedoeling was. Ik vond de dark elf met sik erg vet eruit zien en toen bleek deze warpaint het beste te zijn ook. Maar idd, hij lijkt best op Kratos
Zodra je op drukt(terug in de schede doen) ben je hem weer kwijt, maar je kan hem altijd nog oproepen. Ik gebruik hem wel eens om te dualwielden. Er zitten wel echt toffe spells tussen, je hebt ook veel meer het gevoel dat je ze 'gebruikt' dan in Oblivion. Heel goed gedaan.
Welk level zijn jullie dan? Ik ben level 14 maar lopen nog in Leather . Superior, dat dan weer wel, maar toch. Enchanted weapons heb ik ook nog niet.
Leather? Ik ben nog nooit Leather tegengekomen. Ben nu lvl. 13, heb vooral Steel. Sinds kort ook een Dwarven Armor. Heb een Glass Sword gevonden en ook een aantal kampen met... uhm... soort bosjesmensen gevonden. Geen idee meer hoe ze heten. Die hebben ook vrij sterke wapens. Zal binnenkort eens een foto maken.
Misschien ziet het spel dat je Heavy Armor draagt en dan alle bandieten met steel uitrust. Als ik een bandietenkamp zie, hebben ze allemaal leather/hide/fur in ieder geval. Maar liefst loop ik gewoon in m'n Miners Clothes . Zie pic. Ultimate Archer jo!
Ik moet ook nog even om beter armor, ben ook al level 15 maar ik loop nog steeds in het beginners armor (op mijn hoofddeksel na), even zoeken Iemand tips voor Light Armor/Magic armor?