[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet het niet zeker hoor. Maar ik heb wel het idee dat wanneer ik een Power Bash opvolg met een Power Attack, ik een veel grotere kans heb een Critical Hit te scoren, die dan weer tot een Finishing Move leidt met zo'n gaaf filmpje.

Zelfde is met dual-wielding. Heb twee zwaarden. Eerst een normale rechter aanval, dan een normale linker, dan een Power dubbele aanval. Doet echt verpletterende schade.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dual Wield, echt ik word keihard afgemaakt als ik dat probeer 8).

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    For real? Ik speel op Adept (standaard) en ben een warrior. Gebruikte eerst twee Steel Swords, dat ging best goed. Sprinten naar de vijand toe en dan goed timen en snel aanvallen. Alleen wanneer je vijanden tegenkomt die echt veel sterker zijn, kan je beter een schild gebruiken om te verdedigen, en vooral om te bashen! Met die Bash/Power Bash kan je vijanden laten terugdeinzen, om ze daarna snel te raken. Met Power Bash al veel vijanden op hun knieën gedwongen, heerlijk om dan af te maken. :cool:

Tegen langzame vijanden met heavy wapens is dual wielding soms ook wel handig, zo lang je maar hit 'n run aanvallen doet.

Oh, en de Dual Wield perks zijn best goed.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Speel op expert, en zit eigenlijk constant te blokken. Dan een power bash en snel hakken hakken hakken.
    Sowieso probeer ik eerst gewoon flinke damage te doen met m'n Bow anders wordt het sowieso een lastig verhaal :+

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ok, heb niet op Expert gespeeld, misschien is het dan lastiger.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Iemand de CE Strategy Guide al binnen eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet, zelf nog niks vernomen van Gamedumper waar ik hem heb besteld.

7. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb hem jammer genoeg ook nog niet binnen (heb hem op yourgamezone besteld).
    Had donderdag een mailtje gestuurd met de vraag wanneer die verzonden zou worden, ze hebben gezegd afgelopen vrijdag, maar tot op heden is de status nog niet veranderd naar verzonden...

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dual wield is flut op expert.

Lukt expert een beetje met een Nord Ty? Zelf heb ik echt mijn Beserk (Orc Power) nodig tegen bosses. Wat voor een build hanteer je trouwens?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Sneak. Heb iets van 60% meer damage met bows, en ik schiet een pijltje en ren keihard weg. Dan nog wat pijltjes. Als ik ontdekt wordt kan ik soms beter reloaden dan het gevecht aangaan :lol:

10. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind juist dat je je specialties redelijk kan spreiden.
    Ben level 36 en speelde tot ongeveer level 25 als full mage (wat op sommige moment wel een beetje overpowered is) zonder problemen.
    Speel sinds level 25 echter ook veel als sneak archer. Maak veel af met 1 pijl en als er nog wat over blijft, knal ik er in met m'n Fireballs.
    Potions o.i.d. al lang niet meer nodig gehad.
    Speel trouwens op Expert.

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat is je archery level dan? One kills heb ik zelden namelijk, zit op Archery 38 ofzo.

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik blijf het zeggen: Wat een ongelooflijk spel weeral!!!

Ik zelf heb er nog maar 3 voormiddagen opzitten , dus ongeveer 10uur gameplay en zit aan lvl 9 met mijn Red Guard.

Heb nog veel missies te doen in White Run, echt vet!

Ik hoor veel mensen spreken over het gebruik van 2 characters of meer..
    Met een nieuwe Char moet je toch gewoon opnieuw beginnen of niet? je kan toch niet gewoon verder met je huidige saves he? zou me verbazen, maar je weet maar nooit he, :+

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Op dit moment vind ik het trouwens ook wel spijtig dat ik werk, sport en een vriendin heb :p

kan ik namelijk niet zo heel veel spelen... wat natuurlijk de duurbaarheid van mijn spel wel verlengt.
    Maar ik zit gewoon de hele dag vol zenuwen op het werk om terug te kunnen spelen 8)

14. Seh

Seh Guest

Winterhold questline afgerond. :cool: Ik vond de mage guild in Oblivion toffer, dunno why exactly.
    Het verhaal voelt wat afgerafeld aan op het einde. Of ligt dat aan mij?

15. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Rond de 60 dacht ik, maar heb ook een redelijke boog (flawless glass > 50 damage + deadric pijltjes van ?24? damage), die eerste perk op 60% extra bow damage en nog een 3X sneak bow damage perk (staat onder sneak skill).
    Dan zit je al aan 354? damage per pijltje :+

Je maakt dat ventje op het eind inderdaad af op je college, wordt benoemt tot Archmage en klaar. Hadden ze inderdaad nog wel iets ander einde aan mogen breien.

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  16. Seh

Seh Guest

Precies.
    Sowieso vind het vrij lame dat het een school is en geen guild meer. Ook jammer trouwens dat je niet meer je eigen spells in elkaar kunt zetten daar.
    De rewards uiteindelijk van de questline is dan wel weer tof en handig vind ik.

Goed, nu bedenken wat ik nu ga doen. Main quest, Dark Brotherhood, Thiefs Guild of heel wat anders. :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2011
  17. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet Skyrim aangekregen.:thumbs:

(Ik ben belg en moest vanuit nederland komen)

18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.380
    Had ik ook ineens was het einde daar,
    in Oblvion ging je van beginner tot uiteindelijk arch mage. In skyrim ging je bijna van student naar Arch Mage.

Als Archer ben ik level 51 en heb redelijk vaak one kill sneak shots. Maar kom nu ook vaker vijanden tegen die 3 pijlen nodig hebben, leve de slow time perk, schiet er zo 3 in en dan zijn ze nog niet eens omgedraaid.
    Heb een 24 damage bow, met extra 10 pnts ice damage en orc arrows van 14.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je moet bloemenverzamelaar worden. :cool:

Gewoon de game op master zetten en je wordt vanzelf bloemetjes plukker.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Herkenbaar. Ik kook ook veel, jammer is dat geen skill :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina